Skocz do zawartości
IGNOROWANY

falowanie obrotów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam panowie wiem ze takich tematow bylo sporo ale mam nadzieje ze jak napisze co robilem to moze ktos podpowie co by mozna bylo jeszcze sprawdzic moje audi a4 b5 1,6 96 r faluje na obrotach na biegu jalowym przy zatrzymywaniu sie na swiatlach itd kazdy wie o co chodzi wymienilem w nim przepustnice na inna z srotu wyczysciłem zalozylem nowe swiece nowy paluch zaplonowy itd a auto wariuje na obrotach caly czas juz nie mam sily na to i jeszcze jak by sie zapowietrzal bak bo kiedys slyszalem jak syczy z pod korka paliwa

Z góry dzieki za pomoc i przepraszam za bledy ortograficzne

Opublikowano

jak syczy z wlewu to do wymiany czujnik par paliwa, jest zamontowany do puszki filtra powietrza. Sama wymiana 10 minut. Sprawny czujnik powinien tykać ;)

Opublikowano

U mnie jest to samo, ale nie mam czasu żeby się za to wziąć.

Podobno za te falujące obroty może być odpowiedzialna sonda lambda, albo wchodzi lewe powietrze.

Opublikowano

U mnie jest to samo, ale nie mam czasu żeby się za to wziąć.

Podobno za te falujące obroty może być odpowiedzialna sonda lambda, albo wchodzi lewe powietrze.

Jak syczy z wlewu paliwa to czujnik par paliwa, nie kombinujcie z sondą, bo czujniczek grosze kosztuje :wink:

Opublikowano

Ok. A co Panowie powiecie o falowaniu obrotów na jałowym jeżeli skręcę kierownicą, w momencie blokowania się szyby przy zasuwaniu - generalnie przy zwiększonym użyciu prądu.

Instalacja elektryczna ma gdzieś opory i zwarcia?

Opublikowano

Sprawdź lądowanie .Powinno być około 14.0 na odpalonym

Sprawdź lądowanie .Powinno być około 14.0 na odpalonym

Opublikowano (edytowane)

Sprawdź lądowanie .Powinno być około 14.0 na odpalonym

Sprawdź lądowanie .Powinno być około 14.0 na odpalonym

I jest mniej więcej tyle, brak problemów z odpaleniem w zimę auta. Akumulator doładowywany z prostownika co około 3 miesięcy (po tym odłączeniu klem robiona za każdym razem adaptacja przepustnicy). Alternator 2 lata temu przeszedł regenerację, akumulator ma 2,5 roku. Problem jest z immo (wymiana kostki stacyjki czyszczenie styków) i falującymi obrotami przy dużym obciążeniu (przykłady jak powyzej plus przy włączeniu podgrzewania tylnej szyby przez 2 sekundy wahnięcie obrotów):/

Edytowane przez abx85
Opublikowano

Dokładnie wywal immo u mnie kiedyś to pomogło :)

Opublikowano

Jak kręcisz kierownica działa wspomaganie. Więcej Energi potrzebujesz tez tak mam dokręc na maksa w któraś stronę to tez ci obroty tez zafaluja. Nie szukaj problemów których nie masz:)

Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...