Moto Hubi Opublikowano 29 Grudnia 2015 Opublikowano 29 Grudnia 2015 Witam panowie wiem ze takich tematow bylo sporo ale mam nadzieje ze jak napisze co robilem to moze ktos podpowie co by mozna bylo jeszcze sprawdzic moje audi a4 b5 1,6 96 r faluje na obrotach na biegu jalowym przy zatrzymywaniu sie na swiatlach itd kazdy wie o co chodzi wymienilem w nim przepustnice na inna z srotu wyczysciłem zalozylem nowe swiece nowy paluch zaplonowy itd a auto wariuje na obrotach caly czas juz nie mam sily na to i jeszcze jak by sie zapowietrzal bak bo kiedys slyszalem jak syczy z pod korka paliwa Z góry dzieki za pomoc i przepraszam za bledy ortograficzne
lukasz51237 Opublikowano 30 Grudnia 2015 Opublikowano 30 Grudnia 2015 jak syczy z wlewu to do wymiany czujnik par paliwa, jest zamontowany do puszki filtra powietrza. Sama wymiana 10 minut. Sprawny czujnik powinien tykać
Nazgul88 Opublikowano 2 Stycznia 2016 Opublikowano 2 Stycznia 2016 U mnie jest to samo, ale nie mam czasu żeby się za to wziąć. Podobno za te falujące obroty może być odpowiedzialna sonda lambda, albo wchodzi lewe powietrze.
lukasz51237 Opublikowano 2 Stycznia 2016 Opublikowano 2 Stycznia 2016 U mnie jest to samo, ale nie mam czasu żeby się za to wziąć. Podobno za te falujące obroty może być odpowiedzialna sonda lambda, albo wchodzi lewe powietrze. Jak syczy z wlewu paliwa to czujnik par paliwa, nie kombinujcie z sondą, bo czujniczek grosze kosztuje
lukasz2107 Opublikowano 2 Stycznia 2016 Opublikowano 2 Stycznia 2016 Bym problem falowania obrotów gdzie radziliśmy itd i kolega uporał sie z tym.przeczytaj dokładnie ten temat może masz to samo http://a4-klub.pl/index.php?/topic/342593-chodzi-jak-traktor-na-zimnym/
abx85 Opublikowano 4 Lutego 2016 Opublikowano 4 Lutego 2016 Ok. A co Panowie powiecie o falowaniu obrotów na jałowym jeżeli skręcę kierownicą, w momencie blokowania się szyby przy zasuwaniu - generalnie przy zwiększonym użyciu prądu. Instalacja elektryczna ma gdzieś opory i zwarcia?
lukasz2107 Opublikowano 4 Lutego 2016 Opublikowano 4 Lutego 2016 Sprawdź lądowanie .Powinno być około 14.0 na odpalonym Sprawdź lądowanie .Powinno być około 14.0 na odpalonym
abx85 Opublikowano 5 Lutego 2016 Opublikowano 5 Lutego 2016 (edytowane) Sprawdź lądowanie .Powinno być około 14.0 na odpalonym Sprawdź lądowanie .Powinno być około 14.0 na odpalonym I jest mniej więcej tyle, brak problemów z odpaleniem w zimę auta. Akumulator doładowywany z prostownika co około 3 miesięcy (po tym odłączeniu klem robiona za każdym razem adaptacja przepustnicy). Alternator 2 lata temu przeszedł regenerację, akumulator ma 2,5 roku. Problem jest z immo (wymiana kostki stacyjki czyszczenie styków) i falującymi obrotami przy dużym obciążeniu (przykłady jak powyzej plus przy włączeniu podgrzewania tylnej szyby przez 2 sekundy wahnięcie obrotów):/ Edytowane 5 Lutego 2016 przez abx85
lukasz51237 Opublikowano 6 Lutego 2016 Opublikowano 6 Lutego 2016 Dokładnie wywal immo u mnie kiedyś to pomogło
jklgleiwitz Opublikowano 6 Lutego 2016 Opublikowano 6 Lutego 2016 Jak kręcisz kierownica działa wspomaganie. Więcej Energi potrzebujesz tez tak mam dokręc na maksa w któraś stronę to tez ci obroty tez zafaluja. Nie szukaj problemów których nie masz:) Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się