czwura Opublikowano 31 Grudnia 2015 Opublikowano 31 Grudnia 2015 Cześć. Wywaliło mi błąd P0087 silnik caga przebieg 99tyś i za bardzo nie wiem gdzie szukać w aucie. Objawy sa nastepujące. Zaczął bardzo długo kręcić rozrusznikiem aż w trakcie jazdy przeszedł w tryb awaryjny (migająca świeca żarową) i juz nie odpalił wszystko działo sie w temperaturze ok +5-10*C Odpalił dopiero po podaniu Plaka przeskoczył na paliwo i wszystko było ok. Gasiłem zapalałam jeździł ładnie, postawiłem go na 30min i znowu ta sama bajka kręci i kręci i nie odpala. Może miał ktoś podobnie ? Dodam ze filtr paliwa wymieniony oraz ze pompa przy filtrze też działa.
marcinmariusz Opublikowano 31 Grudnia 2015 Opublikowano 31 Grudnia 2015 (edytowane) Odpowietrzałeś po wymianie filtra? Edytowane 31 Grudnia 2015 przez marcinmariusz
czwura Opublikowano 31 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 31 Grudnia 2015 Tak. Po wymianie filtra, odpalił na plaku. Teraz raz odpala a raz nie. Nie pokazuje żadnych błędów.
kogut123 Opublikowano 31 Grudnia 2015 Opublikowano 31 Grudnia 2015 Witam kolego pisze z konta szwagra . Dziś pojawił mi sie ten sam błąd i identyczne objawy niestety muszę cię zmartwić ale to prawdopodobnie opiłkująca pompa wysokiego ciśnienia ja się dziś przekonałem łatwo spr. odkręcasz czujnik na tej pompie na dwie śrubki torx i jeśli będziesz tam miał pod tym czujnikiem jakieś nawet drobne opiłki to możesz się liczyć z astronomicznymi kosztami bo trzeba wymieniać praktycznie cały układ paliwowy i płukać wszystko poczytaj sobie o tych opiłkach jest tego troche
czwura Opublikowano 31 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 31 Grudnia 2015 To było sprawdzone w pierwszej kolejności. Żadnych opiłków nie ma sitko czyściutkie.
Kodzak33 Opublikowano 31 Grudnia 2015 Opublikowano 31 Grudnia 2015 Spr. filtr może masz wyciek jeśli to się zaczęło od wymiany filtra.
czwura Opublikowano 2 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2016 To sie zaczęło wcześniej. Filtr wymieniłem profilaktycznie nie ma żadnego przecieku.
kuebk Opublikowano 9 Stycznia 2016 Opublikowano 9 Stycznia 2016 Jesli nie ma opilkow, filtr nowy i uklad jest odpowietrzony to wychodzi ze jest problem z budowaniem cisnienia przy odpalaniu, co mowi VCDS na ten temat?
czwura Opublikowano 11 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2016 Właśnie dzisiaj problem został rozwiązany. Padł jeden wtrysk. Po podpięciu menzurek okazało sie ze jeden leje reszta ok. Narazie wymieniłem jeden na nowy. Zdechły dałem do sekcji żeby sprawdzili czy powodem zgonu nie jest rysa spowodowana ciałem obcym (opiłkami). Póki co auto ładnie pali. Reszta wtrysków do wymiany pojdzie po zdiagnozowaniu uszkodzonego jeżeli to nie przez opiłki.
kroppek Opublikowano 26 Czerwca 2021 Opublikowano 26 Czerwca 2021 Witam Od m-ca u mnie występuje podobny problem P0087. Po zgaszeniu i odpaleniu błąd znika i wszystko wraca do normy. Dzieję się to sporadycznie przy gwałtownym przyspieszaniu . Po nocy czasami musi przekręcić ze dwa razy i lekko zatrzęsie. (ale nie zawsze). Nie wiem co to za parametr - Fuel pres.sens.1 bank 1 upstr from HD pump: act.val. filtered: 0.0 kPa (zawsze "zero") Wymieniłem zawór na pompie wysokiego ciśnienia, 4x regulator na listwie(dwie listy z czujnikami ). Co dziwne każdy nie trzymał parametrów (oddawałem do przebadania ). Czy możliwe że coś uszkadza ten regulator? Przed sprawdzeniem wtrysków chciałbym aby ktoś obejrzał jak zachowuje się ciśnienie na wolnych obrotach na filmie. Wg trzech " fachowców" tak jest ok. Wg mnie coś nie tak. Opiłków brak. AUDI A$ B9 2.0 TDI DETA 190KM 2016r. 144tyś km. błędy P0087.pdf
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się