robertmmk Opublikowano 2 Stycznia 2016 Opublikowano 2 Stycznia 2016 Witajcie nadeszły mrozy i rano zaczeło sie cieżko odpalac. Świece sprawne aku tez paliwo jest. A jednak długo trzeba pokrecić a jak zapali to strasznego siwego dyma puszcza. Może to pompa czy słaby juz jest silnik. Mozecie mi polecic kogoś z lubelskiego ( okolice Kraśnika ) co by mi to sprawdził.
lukaszooo Opublikowano 2 Stycznia 2016 Opublikowano 2 Stycznia 2016 Trzeba zrobic logi. AFN to pancerny silnik i aby mial problemy z odpalaniem musi miec grubo ponad 500 tys.
robertmmk Opublikowano 3 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2016 No Ok. Wiec bede kogos szukal kto mi je zrobi
RonM Opublikowano 3 Stycznia 2016 Opublikowano 3 Stycznia 2016 W 90% przypadków przyczyną takiego opalania jest źle ustawiony kąt wtrysku
robertmmk Opublikowano 4 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2016 Jutro postaram sie to posprawdzac. Szukam kogos kto to mi ogarnie Tak odpala i do tego chmura siwego dymu
goldi Opublikowano 4 Stycznia 2016 Opublikowano 4 Stycznia 2016 Według mnie w 90 % przypadków problem leży w pompie ja mam naprawdę zadbanę auto i też ciężko pali świece sprawne sprawdzane przed zimą kąt wtrysku prawidłowy dawka rozruchowa prawidłowa,filtr paliwa wymieniany przed każdą zimą rozrusznik robiony w tamtym roku,Akumulator nie spada podczas rozruchu poniżej 10 V i co i też kręci dodatkowo wymieniałem na filtrze paliwa zaworek zwrotny odpowiedzialny za cofanie paliwa przebieg 370 oryginalny takze zostaje pompa przy -16 też trzeba chwilę pokręcić za czym zapali Po pierwszym odpaleniu pózniej pali od strzała nawet jak chwilę dłużej postoi
krzys139 Opublikowano 4 Stycznia 2016 Opublikowano 4 Stycznia 2016 Według mnie w 90 % przypadków problem leży w pompie ja mam naprawdę zadbanę auto i też ciężko pali świece sprawne sprawdzane przed zimą kąt wtrysku prawidłowy dawka rozruchowa prawidłowa,filtr paliwa wymieniany przed każdą zimą rozrusznik robiony w tamtym roku,Akumulator nie spada podczas rozruchu poniżej 10 V i co i też kręci dodatkowo wymieniałem na filtrze paliwa zaworek zwrotny odpowiedzialny za cofanie paliwa przebieg 370 oryginalny takze zostaje pompa przy -16 też trzeba chwilę pokręcić za czym zapali Po pierwszym odpaleniu pózniej pali od strzała nawet jak chwilę dłużej postoi Czesci sie zuzywaja i wyrabiaja. Sprobuj przestawic pompe w gorny zakres tolerancji. Powinno pomoc.Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka
robertmmk Opublikowano 4 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2016 Przestawic pompe. Jade pozniej pod kompa ja podłacze to zobacze co sie dzieje
paweu1 Opublikowano 6 Stycznia 2016 Opublikowano 6 Stycznia 2016 Wykręć swiece żarowe i sprawdź czy w ogóle grzeją, z najdź kogoś z VAGiem i ustaw kąt wtrysku. Zalej dobrego paliwa Jeśli to zrobisz, to można szukać dalej
robertmmk Opublikowano 6 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2016 Sprawdze świece u mechanika bo musze ja wstawic na warsztat bo jakas rolka mi strasznie piszczy a na Vaga sie umowiłem na przyszły tydzien. Teraz mrozy odpisciły i jest troche lepiej.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się