Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z odpaleniem po nocy -15


gacek585

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Dzisiaj rano przy temperaturze -15 przez około 15 min nie mogłem odpalić auta. Dziwi mnie to trochę bo nigdy nie miałem problemów przy odpaleniu benzyniaka nawet poniżej -20. Na szczęście akumulator wytrzymał i auto wkoncu odpaliło. Na początku chodził bardzo nierówno i nawet raz po dłuzszej chwili chodzenia silnik zgasł. Nie wymieniałem już od dłuższego czasu świec i tak się zastanawiam czy to może mieć wpływ? Bo paliwo to chyba przy tej temperaturze nie zamarza? Wiem że diesel ma problem z niskimi temperaturami ale benzyna?

Wcześniej miałem B5 1.6 ADP i paliła od strzała nawet przy -25.

Pozdrawiam.

Edytowane przez gacek585
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie ssania nie było jak odpalił nie pomyślałem o tym. Po włączeniu w telefonie apki pokazywało ponad 70 stopni a silnik chodził kilka minut. Czyżby czujnik temperatury?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to masz kolego rozwiązanie na takim mrozie bez ssania na starcie nic dziwnego że telepie. swoja droga mi ssanie trzyma tylko 1min nie zaleznie od temperatury otoczenie i nie wiem czy to normalne ale silnik chodzi ok po odpaleniu tak w lato jak i zime

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj odpaliła bez problemu i ssanie było. Apka pokazywała na zimnym -9 stopni takze ok. Musiało byc jakieś zwarcie czy cos w czujniku. Co do czasu ssania to też mam identycznie czy zima czy lato.

Edytowane przez gacek585
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 dni temu w trasie padł mi czujnik temperatury płynu. Na cieplym palił bez problemu wróciłem na noc a rano na mrozie takie objawy jak piszesz ledwo odpaliłem. Po wymianie czujnika wszystko ok. Ale twoja przyczyna może być inna.

Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za info myślę właśnie że to czujnik. Jakieś dwa lata temu go wymieniałem bo włączał się wentylator na zimnym silniku. Zobaczę jak sie powtórzy sytuacja to wymiana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak kupowałem 2 lata temu to mówiłem sprzedawcy że ma być jakiś lepszy, zapłaciłem wtedy 70zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego zawsze warto dowiedzieć się ile nowy oryginał kosztuje, czasem po prostu nie warto oszczędzać :)


Przed wymianą wolałbym jednak mieć pewność:

https://www.youtube.com/watch?v=g1FWtCTmFmQ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...