Rysiu30_1985 0 Opublikowano 4 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2016 Witam. Mam mianowicie taki problem iż jak przyszły temperatury poniżej zera to po naciśnięciu pedału hamulca (chodzi ogólnie o tylni zacisk) to tłoczek w tym zacisku się zblokował. Chociaż teraz przeszedł regenerację oraz wymianę płynu hamulcowego czy nie ma wody oraz linki od ręcznego i wszystko jest ok. Więc nasuwa mi się takie pytanie czy może być to pompa hamulcowa? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazek 1.9 5 Opublikowano 4 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2016 Dość często spotykany przypadek tylko tak to opisałeś że nie wiadomo o co chodzi ... zablokował sie zrobiłeś regeneracje i co ? co ty chcesz od pompy ? ten typ tak ma w b5 czy w b6 tak samo sie zdarza .. trzeba patrzeć raz na rok przynajmniej jak heble sie mają to nie bedzie takich sytuacji .. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rysiu30_1985 0 Opublikowano 4 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2016 ja co pół roku jeźdżę na przegląd do znajomego mechanika. i nic nie wyszło dopiero teraz jak przyszły te "mocniejsze" mrozy. Faktycznie chaotycznie to napisałem. Ale chodzi mi o to że jak przestał mi działać to została wymieniona linka przepłukany układ czy nie ma w nim wody oraz regeneracja zacisku zrobiona który się blokował. a zacisk widzę że chodzi teraz normalnie ale nadal tłoczek nie odbija. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alfi 2 Opublikowano 5 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2016 Sprawdź jeszcze system prowadnic. Jeśli jarzmo ma takie dołki (a powinna być jedna płaszczyzna) to do wymiany jarzmo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 5 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2016 Zacisk do rozbiorki linki do sprawdzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rysiu30_1985 0 Opublikowano 6 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2016 jarzmo jest ok:) linki są powymieniane i zacisk jest po regeneracji. ale sprawdzając dzisiaj mini vagiem hamulce/abs to zaczęło mi pikać kontrolka abs ale zaraz znikneła i żadnych błędów nie mam. już nie wiem co zrobić bo mam zblokowane jedno koło. a i jak postoi w ciepłym tzn w dodatnich temperaturach to wszystko jest normalnie ale jak postoi na dworze przy dzisiejszych temperaturach to wraca do poprzedniego stanu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 6 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2016 Albo linka albo zacisk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rysiu30_1985 0 Opublikowano 6 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2016 ale to nawet jak nie używam hamulca ręcznego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 6 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2016 Nawet Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rysiu30_1985 0 Opublikowano 7 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2016 ok dzięki. jutro zobaczę linka jednak do wymiany - zamarzała. ale pojawił się inny problem. A mianowicie taki iż gdy odpalam po nocy autko to zapala mi się kontrolka z wykrzyknikiem piknie 3-5 razy i gaśnie. Co to może być? Płyn sprawdzony jest max, a kompa jak podpiełem to nie ma żadnych błędów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OLIVER 29 Opublikowano 7 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2016 ok dzięki. jutro zobaczę linka jednak do wymiany - zamarzała. ale pojawił się inny problem. A mianowicie taki iż gdy odpalam po nocy autko to zapala mi się kontrolka z wykrzyknikiem piknie 3-5 razy i gaśnie. Co to może być? Płyn sprawdzony jest max, a kompa jak podpiełem to nie ma żadnych błędów. Nie wiem czy to nie są objawy siadającego lub słabego akumulatora.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rysiu30_1985 0 Opublikowano 7 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2016 (edytowane) a możliwe bo rano muszę trochę pokręcić PS. pytanie z innej beczki: a ile powinno się ładować akumulator? ok znalazłem od 10-12h także temat do zamknięcia. Edytowane 7 Stycznia 2016 przez Rysiu30_1985 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gigss 0 Opublikowano 7 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2016 ja tez mam problem z hamulcami z tylu mialem w tym tygodniu wymieniane łożyska z tylu razem z tarczami ,zaciski byly regenerowane oraz płyn wymieniony lecz i lewe i prawe kolo słabo się kręci gdzie jeszcze szukać przyczyny. reczny odbija dobrze nic go nie blokuje nawet jak pobije reka po kole to nie popuści nic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rysiu30_1985 0 Opublikowano 7 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2016 a linki sprawdzałeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gigss 0 Opublikowano 7 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2016 (edytowane) jesli ci chodzi o linki od recznego to wydaje mi sie ze wszyskto ok bo dobrze odbija do konca a czy moze to być wina samych zacisków lub przewodów ? bo prowadnice były czyszczone tez i smarowane i lekko chodza . z przodu dziala wszystko elegancko Edytowane 7 Stycznia 2016 przez gigss Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się