marcin4x4 Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2016 (edytowane) TuneUp na rynku jest bardzo długo, na jakim forum nie zapytasz zawsze go polecą i nikt nie będzie kwestionował wiedzy Roberta. ElYta na rynku jest bardzo krótko i już wielu do siebie zraziła, nie wiem na ile przedstawione historie są prawdziwe ale spróbuj znaleźć takie fuszerki w wykonaniu TuneUp. Sam fakt że coś takiego odstawiają daje domyślenia, na fejsie chwalą się rzeczami które może nie są spartolone ale ich wykonanie pozostawia wiele do życzenia. Niektórzy grzecznie piszą żeby to poprawili bo wstyd ale są też tacy którzy na piszą że to PRO robota. Im bardziej będziesz świadomy tym więcej będziesz miał pytań i wątpliwości. Poparz na wpisy, zdjęcia.. kto ich poleca ? Edytowane 5 Sierpnia 2016 przez marcin4x4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blaw Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2016 (edytowane) ... Edytowane 20 Czerwca 2019 przez Blaw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin4x4 Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2016 (edytowane) trytki spawy też powalają.. nie lepiej było kupić jakiegoś gotowca ALU ? kwas swoje waży... nie śledzę ich poczynań, nie znam wielu historii ale widzę że portfolio firmy jest bogate i ciekawe... ciekawe kiedy wypłyną kwiatki car masters (w końcu chłopaki się znają i trzymają, softy chyba robi ta sama osoba). Były współpracownik Roberta (TuneUp) też w swojej firmie przyspawał IC do belki i nie jedno jeszcze u Roba sp... dlatego jak pisał teraz nowa jakość. Edytowane 5 Sierpnia 2016 przez marcin4x4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blaw Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2016 (edytowane) ... Edytowane 20 Czerwca 2019 przez Blaw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vwbartus Opublikowano 15 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2016 Dawny kolego...dawny Od tej pory zawsze jeżdżę do Veg bauer service i zawsze jak tam jestem i ktoś zapyta o chipa to Krystian zawsze nikogo innego nie poleca tylko Ciebie Teraz zupełnie inaczej jakosc u nas leci. Nie wiem co tu chciałeś napisać czy jakoś u was leci czy inna lepsza jakość TuneUp na rynku jest bardzo długo, na jakim forum nie zapytasz zawsze go polecą i nikt nie będzie kwestionował wiedzy Roberta Pamiętaj że na to zaufanie do ludzi pracowało dwóch ludzi Robert który jest nie kwestionowanym tunerem silników TDI i Krystian który mechanicznie auta z grupy VAG ma w jednym palcu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Czarnojan Opublikowano 15 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2016 Zgodze sie z bartusem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin4x4 Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2016 (edytowane) tia, IC zapewne sam się przyspawał do belki. Edytowane 18 Sierpnia 2016 przez marcin4x4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blaw Opublikowano 21 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2016 (edytowane) ... Edytowane 20 Czerwca 2019 przez Blaw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jachyr Opublikowano 21 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2016 (edytowane) Jak bieniek napisal SoftCar maja 4x4 i ogarnieci chlopaki. Turboelita rowniez Robert ogarniety czlowiek choc przy pierwszym programie na seryjnym aucie nie zostalo posprawdzanych kilka rzeczy i byla strojona na niesprawnych Dv co zaowocowalo max 1 rokiem i turbiny zaczely ostro gwizdac bo przelawowywaly.. Kwestia co ka byc zrobione, w jakim aucie i jakim czasie. Bo terminy wszedzie dlugie. Edytowane 21 Września 2016 przez Jachyr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sedrak Dan Opublikowano 23 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2016 znajomy robił w softcar i też chwali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin4x4 Opublikowano 7 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2016 Robert (tune-up) zainwestował w nową hamowanie DP, również z dostawką 4x4. Turboelita rowniez Robert ogarniety czlowiek choc przy pierwszym programie na seryjnym aucie nie zostalo posprawdzanych kilka rzeczy i byla strojona na niesprawnych Dv co zaowocowalo max 1 rokiem i turbiny zaczely ostro gwizdac bo przelawowywaly. czytasz czasem co piszesz ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BEX4 Opublikowano 8 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2016 Koledzy tych kilka miesiecy czytałem uważnie posty. ponieważ jako neutralna osoba która chce podnieść moc swojego auta musiałem znaleść odpowiednią osobe która to zrobi POPRAWNIE a nie doprowadzi mnie oraz auta do ruiny(stawka jest wysoka)Cieszy mnie fakt ,ze w koncu pojawiła sie hamownia 4x4 .Bardzo dobrze ,ze w naszej wymianie informacji wziął udział gregor10 szkoda ,ze nie mieszka bliżej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin4x4 Opublikowano 10 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2016 Hamownie 4x4 były ale podstawowy problem to operator, co wizyta to inne kreski.... Dyno.. od biedy może być choć ja w okolicy nie widzę dostatecznie długiej drogi na porządną kalibracje i pomiar, po za tym będziesz robił logi przy 200+km/h na drodze ? Cóż.. jedna z firm (w sumie 2 jeśli doliczyć kartuzy) pomiary wykonuje na 3jce.. zarzekając się że tak ma być ! Instrukcja jednak twierdzi że 3jka to za niski bieg, silnik nie ma swojej pełnej sprawności. połowa tunerów nie wie że diesle na wyższych biegach potrafią przeładowywać bo nigdy nie robili pomiaru, 1,9 105 robią na 150-160 konia i nikogo nie obchodzi że turbo pier***a dostaje na 5. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sedrak Dan Opublikowano 10 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2016 Ja planuje (jak będzie $$ a z tym wiadomo jak jest ) podjechać do Tune up i zobaczyć ile tam koni zostało z tych 163 , bo czuję, że nie za dużo. Jak myślicie ile wezmę za same logi, z hamowanie silnika i sprawdzenie kondycji ? I ile mogą wziąć za doprowadzenie do samego ładu (nie licząc części ) ( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin4x4 Opublikowano 10 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2016 dawno nie byłem nie wiem jak stawki, ale na pewno się dogadacie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BEX4 Opublikowano 5 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2016 w sumie i ja od tego bym chciał zaczac Byłem dziś w TUNE UP szkoda,że nie mają jeszcze hamowni 4x4 Robert mówił ze miała być już pod koniec września i tak czeka wiec z nim i ja. Więc zrobiliśmy malą diagnostyke z której wynikło ze mieszanka gazu jest za bogata natomiast benzyny za uboga 2 sonda nie zawsze działa i świece do wymiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sedrak Dan Opublikowano 5 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2016 w sumie i ja od tego bym chciał zaczac Byłem dziś w TUNE UP szkoda,że nie mają jeszcze hamowni 4x4 Robert mówił ze miała być już pod koniec września i tak czeka wiec z nim i ja. Więc zrobiliśmy malą diagnostyke z której wynikło ze mieszanka gazu jest za bogata natomiast benzyny za uboga 2 sonda nie zawsze działa i świece do wymiany Ile ci wyszła taka diagnostyka ? Możesz na priw napisać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BEX4 Opublikowano 5 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2016 normalna stawka 50zł kolego normalna stawka 50zł kolego szkoda tylko ,ze nie zajmują sie takze lpg wtedy nie trzeba by było jeżdzić do gazownika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sedrak Dan Opublikowano 7 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2016 normalna stawka 50zł kolego normalna stawka 50zł kolego szkoda tylko ,ze nie zajmują sie takze lpg wtedy nie trzeba by było jeżdzić do gazownika Wielka szkoda Mam właśnie auto na LPG, ale powiedzieli , że nie regulują je ani nic z taki rzeczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BEX4 Opublikowano 13 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2016 no właśnie i tak trzeba jeżdzić miedzy nimi i gazownikiem co nie dość,ze jest klopotliwe i moze generować niepotrzebne problemy choćby ewentualne spychanie winy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się