SotoM 20 Opublikowano 12 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2016 To pisz/dzwoń do dzik'a pro choice.napewno zrobi Ci fajną cenę z wysyłką. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
strazak990 4 Opublikowano 12 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2016 Właśnie to zrobiłem ;-) Czekam na odpowiedź Mam nadzieje że to to będzie jak otrzymam odpowiedź napisze co i jak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 13 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2016 (edytowane) Nie rozpędza się. U ciebie jest ciut inaczej,w etka trzeba zamknąć numerek. W 2,0 krociec czarny to atmosfera która jest zakończona filterkiem a to co jest w ogłoszeniu to do podłączenia jest wężyk. Musiał byś ewentualnie zerknąć do siebie pod maskę. Tutaj Grzesiek ma rację , N75 do 2,0 tdi ma w sobie filterek i nie jest podłączony do puchy filtra powietrza Nota bene jak się ten filterek zapcha , to może się pojawić efekt przeładowania turbiny, bo przez to N75 może nie mieć kontaktu z ciśnieniem atmosferycznym i nie będzie podczas pracy opuszczał gruchy do położenia spoczynkowego Mając do dyspozycji wakuometr , trójnik i parę metrów tekelanu , można to wszystko posprawdzać i przetestować w czasie jazdy , wtedy będzie konkretnie wiadomo czy jest sprawny Edytowane 13 Lutego 2016 przez piotrsob1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
strazak990 4 Opublikowano 13 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2016 Nie rozpędza się. U ciebie jest ciut inaczej,w etka trzeba zamknąć numerek. W 2,0 krociec czarny to atmosfera która jest zakończona filterkiem a to co jest w ogłoszeniu to do podłączenia jest wężyk. Musiał byś ewentualnie zerknąć do siebie pod maskę. Tutaj Grzesiek ma rację , N75 do 2,0 tdi ma w sobie filterek i nie jest podłączony do puchy filtra powietrza Nota bene jak się ten filterek zapcha , to może się pojawić efekt przeładowania turbiny, bo przez to N75 może nie mieć kontaktu z ciśnieniem atmosferycznym i nie będzie podczas pracy opuszczał gruchy do położenia spoczynkowego Mając do dyspozycji wakuometr , trójnik i parę metrów tekelanu , można to wszystko posprawdzać i przetestować w czasie jazdy , wtedy będzie konkretnie wiadomo czy jest sprawny Myślisz że to jest coś takiego ?? http://allegro.pl/zawor-doladowania-turbiny-n75-audi-8e0906627c-oryg-i5621005052.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SotoM 20 Opublikowano 13 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2016 Tak to jest coś takiego... Właśnie z filterkiem. A propo filterka jakiś czas temu szukałem nie mocy w jakiejś audi to miał założony ten tani N75 i metr wężyk podłączony do atmosfery prowadzący na tył silnika zakończony filterkiem jak jest w np crafterach,t4 czy sprinterach - i działało... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
strazak990 4 Opublikowano 8 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2016 Wywaliłem Dpf problem znikł było coś uszkodzone że nie mógł się dpf wypalac co było spowodowane dziwną praca silnika... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się