darek1985 Opublikowano 7 Stycznia 2016 Opublikowano 7 Stycznia 2016 Witam! Posiadamy audi z silnikiem 1.8 20V. Gdy silnik jest zimny nie pracuje na 1 i 4 cylinder. Wszystko ulega zmianie gdy auto ma temp 70st. Wtedy silnik pracuje równo na gazie jak i na bezynie. Wymienilem cewkę i świece i problem pozostał. Komputer nie wykrywa żadnych błędów. Obawiam się że mógł przeskoczyć mi pasek rozrządu... Pomoże ktoś???
booolek Opublikowano 11 Stycznia 2016 Opublikowano 11 Stycznia 2016 Zmierz ciśnienie gdy jest zimny.ja mam dokładnie tak samo i okazało się ze nie mam ciśnienia na 1 I 4 cylindrze.wypalone zawory.jak się rozgrzeje to cyka jak malina a jak jest zimny to cały klekota.
Sedrak Dan Opublikowano 11 Stycznia 2016 Opublikowano 11 Stycznia 2016 Ja u siebie w BFB miałem podobnie i okazało się, że mam zawory wyjebane. Głowica na śmietnik poszła.
darek1985 Opublikowano 12 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2016 Opcja zaworów raczej odpada bo gdy nie pracuje na 1 i 4 cylinder nie ma tam również iskry. Ostatnio odwiedzilem paru mechaników... Każdy mówi co innego... Może to uszkodzony jakis czujnik?
Sedrak Dan Opublikowano 12 Stycznia 2016 Opublikowano 12 Stycznia 2016 Opcja zaworów raczej odpada bo gdy nie pracuje na 1 i 4 cylinder nie ma tam również iskry. Ostatnio odwiedzilem paru mechaników... Każdy mówi co innego... Może to uszkodzony jakis czujnik? Mi czasem gasł i okazało się, że to komputer sterujący cewkami. Może on szwankuję ?
darek1985 Opublikowano 12 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2016 Gdzie jest ten caly komputer?
booolek Opublikowano 12 Stycznia 2016 Opublikowano 12 Stycznia 2016 Ten cały komputer to ECU. Mówię ci zmierz ciśnienie na cylindrach.ja miałem.identycznie i okazało się ze na 1 miałem 3 bary a na 4 7 barów.oleju nie bierze wiec 99% zawory.
Sedrak Dan Opublikowano 12 Stycznia 2016 Opublikowano 12 Stycznia 2016 Ten cały komputer to ECU. Mówię ci zmierz ciśnienie na cylindrach.ja miałem.identycznie i okazało się ze na 1 miałem 3 bary a na 4 7 barów.oleju nie bierze wiec 99% zawory. O popatrz Dzięki za info z ECU
darek1985 Opublikowano 12 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2016 Sprawdze to cisnienie ale watpie żeby to było przyczyną bo nie może to mieć nic wspólnego z zanikem iskry gdy auto jest zimne...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się