faster 0 Opublikowano 17 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2008 Witam - przeczytałem wszystkie posty dot. wskaźnika ale takie nie znalazłem- otóż włączm auto a wskaźnik temperatury pokazuje stan od 2-ej kreski tak jakby już miał 80 stopni - po ujechaniu ok. 10km jest na pozycji 120 stopni , jak policzę od której starował to wychodzi 90stopni, gdzie szukać problemu ? Moja niunia to A4 - 2000r. limuzyna disel 110KM . Pozdrowionka :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wustyle 0 Opublikowano 17 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2008 to zle sprawdz termostat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mmcv Opublikowano 17 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2008 termostat ??? no przeciez zimny silnik nie ma 80 stopni . Podepnij VAGA sprawdz prawdziwa temperature samochodu.Jak pokazuje 120 to pewnie jest 90 tak jak powinno. I dopoki tego nie zrobisz to nie jezdzij bo mozesz przegrzac motor - bo dokonca nie wiadomo kiedy sie pieprzy wskaznik a kiedy silnik przegrzewa. No i oczywscie po sprawdzeniu VAGIEM , trzeba rozebrac licznik i zobaczyc co tam sie dzieje - warsztat i jakis elektronik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
faster 0 Opublikowano 17 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2008 Skłaniam się własnie do drugiej odpowiedzi - no bo jak zimny silnik może mieć od razu 80stopni, jednak mógłbyś napsać jak to sparwdzic VAG-em - znaczy zapalic auto poczekac i wejśc na diagostyke tylko gdzie ? i co jeśli u mnie wskaznik pokaże 120 stopni ( startuje od 2-ej kreski) tzn. jest okey - VAG pokaże właściwa temperaturę ? - to znaczy że walnięty jest wskaźnik? - czy jest możliwość demontażu i sparwdzenia styków - bo faktem jest że bywa iż w czasie jazdy ustawi się precyzyjnie na 90 stopniach ( bywa że w czasie długiej jazdy potrafi spaść na 60 stopni potem znowu na 120 i znowu na 90 ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wustyle 0 Opublikowano 17 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2008 a moze ja mialem walniety termostat i tuz po starcie od razu wskazowka szla do gory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mmcv Opublikowano 17 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2008 Skłaniam się własnie do drugiej odpowiedzi - no bo jak zimny silnik może mieć od razu 80stopni, jednak mógłbyś napsać jak to sparwdzic VAG-em - znaczy zapalic auto poczekac i wejśc na diagostyke tylko gdzie ? i co jeśli u mnie wskaznik pokaże 120 stopni ( startuje od 2-ej kreski) tzn. jest okey - VAG pokaże właściwa temperaturę ? - to znaczy że walnięty jest wskaźnik? - czy jest możliwość demontażu i sparwdzenia styków - bo faktem jest że bywa iż w czasie jazdy ustawi się precyzyjnie na 90 stopniach ( bywa że w czasie długiej jazdy potrafi spaść na 60 stopni potem znowu na 120 i znowu na 90 ) wszystko jest na forum ktory kanal jak sparwdzic itp. Sprawdzic na zimnym i po rozgrzaniu przyrzad moze byc caly czas wlaczony bedziesz obserwowal jak Ci temperatura idzie w gole. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jazz_27 0 Opublikowano 21 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2008 http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t35657.0.html;highlight=wskaz%C3%B3wki+paliwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soolek 4 Opublikowano 21 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2008 Poszukaj jeszcze o czujniku temperatury - też bywają z tym problemy, a sprawa chyba groszowa. Na Klimatroniku da się sprawdzić temp. - u mnie kanał 49, a u Ciebie to nie wiem (nie wiem czy lift coś w tej kwestii zmienił). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pox 1 Opublikowano 21 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2008 Jak masz VAGa, to możesz zrobić test zegarów. Wskaźnik przejdzie od pozycji min do max a potem wróci do środkowego położenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iwadrian 11 Opublikowano 21 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2008 Mam podobny problem tylko,że u mnie start początkowy jest w różnych pozycjach i zawsze po zagrzaniu silnika i obliczeniu wychodzi 90 stopni.po wyjęciu bezpiecznika zegarów wraca wszystko do normy na jakiś czas.pisałem o tym tutaj:http://www.a4-klub.pl/smf/b6_avb_wskaznik_temperatury_dziwne_zachowanie-t53838.0.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DOCENT90 0 Opublikowano 25 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2008 W mojej niuni było to samo ten sam rok tylko avant tylko temperatura szalała na zimnym po przekręceniu stacyjki 70-80 a po przejechaniu kilku kilometrów 110 i tak stała to nie była wina czujników tylko wadliwego procesora motoroli w liczniku u mnie żył tylko w 40% (sypały się po paru latach i dlatego takie wskazania) koszt parę stów ale teraz śniga wszystko wzorowo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się