Masey Opublikowano 10 Stycznia 2016 Opublikowano 10 Stycznia 2016 (edytowane) Witam! Błaha, a jednak uporczywa sprawa. Nie mogę wyciągnąć bagnetu. Nie chce tego bardzo siłowo robić bo już się trochę naszarpałem i nic. Jest jakiś mądry sposób na jego wyciągnięcie w warunkach podblokowych? I co może być przyczyną? Wydaje mi się że mechanik źle go włożył po ostatnim serwisie, bo "kółeczko" za które się wyciąga bagnet jest w położeniu pionowym i strzałki na obręczach bagnetu są na godzinie 15:30, czyli nie pokrywają się. Edytowane 10 Stycznia 2016 przez Masey
SotoM Opublikowano 10 Stycznia 2016 Opublikowano 10 Stycznia 2016 Często się zdarza że bagnet siedzi jak wklejony...trzeba naprawdę mocno czasem pociągnąć, Na ciepłym silniku próbuj aby nie pękło nic.
szakal222 Opublikowano 10 Stycznia 2016 Opublikowano 10 Stycznia 2016 Jak weszlo to tak samo musi wyjsc .podgrzej jakas suszarka i pruboj ,mozesz sobie podpsiknac jakis srodek penetrujacy ,,moze pomoze napewno nie zaszkodz
Masey Opublikowano 10 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2016 Często się zdarza że bagnet siedzi jak wklejony...trzeba naprawdę mocno czasem pociągnąć, Na ciepłym silniku próbuj aby nie pękło nic. To mówisz żeby się nie bać że wyrwę całość i ciągnąć aż puści?
Musashi Opublikowano 10 Stycznia 2016 Opublikowano 10 Stycznia 2016 Skoro musisz wyciagnąć miarkę oleju, to śmiało, ale gdy silnik jest gorący, przy zimnym silniku w mróz może coś popękać, a w najgorszym wypadku wymienisz rurkę bagnetu gdyby pękła.... położenie kołek czy strzałek nie ma najmniejszego znaczenia. po prostu się skleiła, ponieważ np. nikt nigdy nie sprawdzał poziomu oleju
rafałwol Opublikowano 10 Stycznia 2016 Opublikowano 10 Stycznia 2016 Musashi to nie jest tak że nikt nie sprawdzał oleju. Wiem z autopsji 2 lata temu kupiłem auto chwilę jezdzilem i często sprawdzałem bo nie znałem auta. Zaprowadzilem na wymianę oleju nie wiem co on tam nakombinowal ale jak przyjechalem po odbiór auta ro mowi mi że bagnet nie wychodzi.... Efekt koncowy był taki że urwala się koncowka powyżej kulki max. Kupiłem nową stalke-bagnet. Tamta gdzieś się kisi w misce olejoewj i tak jeżdżę do dziś a ponoć że smok jej nie zascie...
Masey Opublikowano 10 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2016 Dzięki Panowie za odpowiedzi, dla porządku świata dam znać jak poszło
Musashi Opublikowano 11 Stycznia 2016 Opublikowano 11 Stycznia 2016 Musashi to nie jest tak że nikt nie sprawdzał oleju. Wiem z autopsji 2 lata temu kupiłem auto chwilę jezdzilem i często sprawdzałem bo nie znałem auta. Zaprowadzilem na wymianę oleju nie wiem co on tam nakombinowal ale jak przyjechalem po odbiór auta ro mowi mi że bagnet nie wychodzi.... Efekt koncowy był taki że urwala się koncowka powyżej kulki max. Kupiłem nową stalke-bagnet. Tamta gdzieś się kisi w misce olejoewj i tak jeżdżę do dziś a ponoć że smok jej nie zascie... to taki zarcik był smok nie zaciagnie, ale gdyby jakims przypadkiem w ową końcówkę trafiło z duża prędkością kątową wykorbienie wału masz pocisk w misce taki baseball`owy strike.... jeszcze jest opcja zdemontowania rurki bagnetu wraz z bagnetem... w 8V sklada sie z dwoch czesci, 16V jednoczescowa jest. przyczyna zablokowania bywa zaklinowana w rurce uszczelka bagnetu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się