Skocz do zawartości

rafałwol

Pasjonat
  • Postów

    92
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O rafałwol

Informacje

  • Imię
    rafał
  • Miasto
    B-B

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BPW
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

696 wyświetleń profilu

Osiągnięcia rafałwol

1

Reputacja

  1. Miałem tak często przy swoim 2.0 TDI BPW jak jezdziłem głównie jazde miejską ,,wokół komina,, przez parę miesięcy a póżniej trasa, gaz i odcięcie turbiny przeważnie 3,5 - 4 tyś/ob i jakiś komunikat.... Jak pojęzdziłem więcej w trasę przedmuchałem turbo tylko stopniowo to wszytko ustąpiło . Tylko że w trasie bardzo wolno podnosiłem obroty i było GIT i przeszło . (Ale to, tylko było tak przy moim..)
  2. Z tego co pamiętam przyczyną był sterownik (Mała kostka ) pod komputerem. Pod podszybiem się znajduje. Trzeba zdjąć wycieraczke, koszt sterownika nie duży ponoć. Została wymieniona i wszystko grało.
  3. Koledzy planuje jechać w sierpniu do Chorwacji poszukuję jakiegoś apartamentu / domu do wynajęcia dla 2 rodzin lub więcej minimum (4 dorosłych +4 dzieci) coś blisko plaży. Głównie pod dzieci.. Może ktoś polecić coś sprawdzonego na PW.. Byłem w zeszłym roku przez biuro było ok. Ale po co przepłacać.....
  4. Koledzy ale nie dał tu nikt rozwiązania problemu ;;białego dymu;; przegonilem ostatnio (160/180kmh) moje Audi po autostradzie . Nie dość że Turbo odcieło. Po zgaszeniu wróciło do żywych. Oprócz tego zaczęło dymic na biało i nie wiem skąd.. płynu nie ubywa. egr - wyłączony. Dpf-off Chłodniczka zdemontowana. Ma ktoś jakiś pomysł..
  5. Ten opis wymiany jest jak najbardziej aktualny i w mojej B7 mogę tak wymienić płyn wspomagania??? Wlewajac Nowy płyn on mam rozumieć że przepchnie cały stary wężykiem powrotnym do butelki?? Nie muszę nic na dole odkręcić pod silnikiem żeby zleciało w dół..???
  6. W lipcu tego roku walczyłem praktycznie z identycznym problemem. Tylko że ja mam EGR wyłączony, chlodniczki brak. Dpfa brak. Plynu nie ubywało (moze z 200ml nie jestem pewien ) Zrobiłem trasę 1200 km trasy i później identyczne objawy . Przegoniłem go po 180km/h miejscami i obawiałem się że wydmuchalo uszczelkę.. rezultat był taki że zatankowalem jakiegoś dziadostwa na dużej stancji zagranicą. Wyjedzilem to wlalem jeszcze środek do czyszczenia układu i wtryskow wyjedzilem, zmieniłem filtr paliwa. Zrobiłem od tego czasu z 2 tyś km. Póki co wszystko hula a były; ;wielkie biało/ szare chmury.
  7. Czy to piękne paliwo nie tankowales czasem w Słoweni ?? Ja zatankowalem chyba nawet to jadąc w tamtą stronę 2 tyg temu. Po dojechaniu na miejsce odstawieniu auta. Po 2 dniach chmury białego dymu z którymi boryka się do dziś (zostało jeszcze 20% tego dymienia) Obstawiam winę paliwa...
  8. ok. tylko mówimy o tym co napisałem wyżej VALVOLINE SYNPOWER MST C3 5W-40 ??? Czy jakiś inny Valvo ???
  9. Silnik to 2.0 TDI BPW 140 KM po lekkim modzie na 160 km. Wydaje mi się że na tym Motulu 5W40 trochę jakby glosniejszy i przydymial. Na Motulu 5W30 (; ;wydaje;; mi się ze tego nie było) Dlatego chciałem spróbować jakiejś zamiany oleju.
  10. Koledzy, Mam zalany MOTUL 8100 x-clean C3 5W40 ale chciałem zmienić na co coś innego dobrego lub lepszego. (nie mam DPF-a) Czy zmiana w kierunku na VALVOLINE SYNPOWER MST C3 5W-40 5L bedzie dobra bądź lepsza ? Nie pomyliłem norm (bo już sie w nich gubię)????
  11. Podepne się pod temat. Na wolnych obrotach dymi na biało i to dużo. Lub przy ruszaniu samochodem do 1800 obrotów. Tyle że ja mam EGR wyłączony i zaslepiony, chlodniczka zdemontowana. Dpf-pdf. Zrobione obejście w zeszłym roku się lała więc (odpiolem, zdemontowalem,wstawiłem rurkę) Z okolic EGR-A od jakiegoś czasu zaczęło cieknąć ale to raczej chyba nie to. Auto przejechalem 1200 km trasy i było ok. Następnego dnia odpalam a tam chmura białego dymu. Auto ma siłę. Olej w normie, płyn raczej też ale ciężko mi stwierdzić, odkąd zauważyłem dymienie zrobiłem z 60 km. 1) czy może być to wina złego paliwa ? 2 ) czy uszczelka pod głowicą? 3) czy wina ODMY jak ją sprawdzić czy działa???? Czeka mnie jeszcze trasa powrotna 1200 km i jestem zaniepokojony ... Ktoś coś podpowie???? Ad.3 Na forum znalazłem (nie wiem czy dobry opis) żeby sprawdzić odme trzeba sprawdzić jej drożność (działanie tego zaworka) poprzez odpiecie, od dekla. Dmuchniecie i zassanie jak idzie jest ok. Tak też zrobiłem, przepuszcza w obydwie strony. W środku jest trochę mokra ale to chyba normalne... i troszkę dymi. Gdzie szukać przyczyny białego dymu???
  12. Mialem paszporty, dałem paszporty... Ale sam fakt że przeliczał ... A wyrywkowo też biorą na bok sprawdzają szczegółowo...
  13. W sobotę przejechałem przez granicę Słoweńsko/CHORWACKĄ to wziął tylko paszporty nie sprawdzał ale liczył ile ludzi w aucie i ile paszportów..
  14. Tak się podepne pod temat. Parę dni temu wymieniłem też sprzesprzęgło. Mój fachura wymienił mi tarczę sprzęg. dwumas i łożysko. Stwierdził że uszczelniacz na wale jest suchy to nie ma co co ruszać... A o drugim uszczelniaczu to nawet nie wspomniał...?! Trzeba to wymieniać w komplecie czy może miał rację????
×
×
  • Dodaj nową pozycję...