addep Opublikowano 12 Stycznia 2016 Opublikowano 12 Stycznia 2016 Sytuacja wygląda tak, że ostatnio nabyłem b5 1.8t, gdzie po dłuższej jeździe szwankowało wspomaganie. Płyn okazał się kompletnie czarny, więc go spuściłem, przeczyściłem układ nowym (poszło z 1,5L), wymyłem zbiorniczek i sitko, które okazało się niedociśnięte swoją drogą no i wlałem świeży płyn. Cała akcja niewiele dała, a wręcz przeciwnie.Teraz jak się lekko rozgrzeje płyn to pompa chodzi jak odrzutowiec. Wcześniej w zbiorniczku 'płyn' się wzburzał i czasem pienił, po zmianie i czyszczeniu jest spokojnie jak na jeziorze. Moje pytanie teraz brzmi, czy takie zachowanie płynu w zbiorniczku, jak na filmie poniżej, w czasie kręcenia kierownicą jest prawidłowe? czy możliwe, że podczas czyszczenia i zmiany płynu coś uszkodziłem? czy może to już jest po prostu koniec pompy? https://www.youtube.com/watch?v=POwTbo09mFY&feature=youtu.be Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się