The Viru5 Opublikowano 13 Stycznia 2016 Opublikowano 13 Stycznia 2016 Witam. Jakieś 2 miesiące temu wymieniłem komplet sprzęgła firmy LUK z uszczelniaczem, łożyskiem oporowym i wyprzęgnikiem. Po przejechaniu może 1000 km zaczęło coś popiskiwać (na biegu jałowym) wystarczyło delikatnie nacisnąć sprzęgło by przestało. Gdy auto odstoi swoje zaraz po odpaleniu nie ma żadnych dźwięków po przejechaniu może 5 km, na biegu jałowym znów pojawiają się piski. Tydzień temu zauważyłem jak zaczęło piszczeć to już naciśnięcie sprzęgła nie pomaga, dźwięk jest ale staje się cichszy. A w tym tygodniu cisza i bądź tu mądry. Z tego co zauważyłem to zależy od pogody, bo zawsze piski występują jak jest temperatura na minusie lub duża wilgotność powietrza, jak jest temperatura na plusie to brak objawów nieważne ile przejadę kilometrów. Jak na razie w necie znalazłem kilka teorii: 1. wina łożyska oporowego 2. brak smarowania na tej kulce od wysprzęglika 3. źle założony docisk który powoduje awarie łożyska oporowego Miał może ktoś podobne objawy?
pyra111 Opublikowano 13 Stycznia 2016 Opublikowano 13 Stycznia 2016 (edytowane) Kto Ci to wymieniał? Ty sam? Edytowane 13 Stycznia 2016 przez pyra111
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się