Patrycja Miętkiewicz Opublikowano 13 Stycznia 2016 Opublikowano 13 Stycznia 2016 HELO na wstępie proszę o dokładną analize logów; http://vaglog.pl/log_246560.html http://vaglog.pl/log_246556.html http://vaglog.pl/log_246557.html http://vaglog.pl/log_246558.html http://vaglog.pl/log_246559.html Mowa tu o afn-ie ale pompa jest z 1z auto na wolnych obr faluje.. zadko kiedy chodzi równo.. odpala dobrze., brakuje mu mocy.. ( wyzej logi turbo) zauważyłam że strasznie skacze dawka paliwa.. na zapłonie napięcie nastawnika skacze między 0.720v a 0.740v może przełożyłabym nastawnik ze starej pompy od afn? HELP
bigu888 Opublikowano 15 Stycznia 2016 Opublikowano 15 Stycznia 2016 (edytowane) hej W pierwszym i drugim logu wyraźnie widać że obroty falują. Może być że nastawnik zabrudzony. Czemu pompa od 1z?? Niektórzy mówią że jest słabsza niż afn (że ma niską falę, ale opinie są podzielone). Log011 bs krótki trochę, ale na 1st rzut oka geometria stoi. Ciężko określić jaką masz dawkę ustawioną przez te falowanie obrotów, może być tak, że za wysoką i falowanie też może być od tego. Spróbuj nieco ją zmniejszyć, może na początek VAGiem/VCDSem - umiesz?? Jak coś to pisz tu albo prv. Napięcie na zapłonie jest ok (wartości i przeskoki) Edytowane 15 Stycznia 2016 przez bigu888
Patrycja Miętkiewicz Opublikowano 17 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2016 (edytowane) Hej dzięki że odpisałaś Pompa wymieniona bo stara padła.. Wymieniłam nastawnik sam na początek bo nie chciałam rozbierać do czyszczenia tego co był. I obroty równe trzyma dawkę walnelam sobie na 3.4 a co mi tam Autko lepiej sie zbiera ale nie ma szału.. Sztanga pracuje turbo wyraźnie słychać przy gazowaniu i podczas jazdy. Podciśnieniowe węże nowe n75 wygląda na dobry.. Pali na strzała wrażenie takie jakby cały czas rowno ciągnęła od początku praktycznie do końca. Brakuje jej tego kopniecia.. Nawet ja teraz na sliskim ją zrywać to niea tego takiego gwałtownego skoku tylko rowno ciągnie od dołu do góry samej.. Może być ze przy zmianie pompy rozrząd źle ustawiony? Edytowane 17 Stycznia 2016 przez Patrycja Miętkiewicz
bigu888 Opublikowano 18 Stycznia 2016 Opublikowano 18 Stycznia 2016 Kąt trzeba sprawdzić VAGiem/VCDSem po ustawieniu na znaki (przy wymianie pompy)i ewentualnie skorygować. Z ostatniego logu wynika że masz trochę opóźniony, ale wpływ tego na moc jest marginalna. Zrób logi: 000bs, 011bs, 003bs, 004dyn, 011dyn, 008dyn, 003dyn, 001stat, 004stat i 013stat - jak je zrobisz to wstaw i na pewno coś znajdziemy. Być może przepływka tnie dawkę, a może ta "nowa" pompa średnio sobie radzi.
Patrycja Miętkiewicz Opublikowano 27 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2016 Problem rozwiązany auto sprzedane
bigu888 Opublikowano 31 Stycznia 2016 Opublikowano 31 Stycznia 2016 To nie rozwiązanie tylko ucieczka od problemu;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się