Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AUDI A4 1.8T 150 KM


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Koledzy możecie mi wyjaśnić co to za błędy:

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 8D0 907 557 T

Component and/or Version: 1.8L R4/5VT MOTR HS D05

Software Coding: 04001

Work Shop Code: WSC 06335

5 Faults Found:

18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low

P1602 - 35-10 - - - Intermittent

00544 - Maximum Boost Pressure Exceeded

35-10 - - - Intermittent

00561 - Mixture Adaptation

14-00 - Adaptation Limit (Add) Exceeded

17967 - Throttle Valve Control part (J338): Fault in basic settings

P1559 - 35-10 - - - Intermittent

16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low

P0102 - 35-10 - - - Intermittent

Czy któryś z tych błędów jest poważny? Można z tym jeździć? Nie wiem czy są to aktualne błędy, więc czekam z 2 tygodnie i ponownie będę vag-ował. Zobaczę co się powtórzy.

Z góry dziękuje za informację.

Opublikowano

W tym samym dziale co piszesz jest takie coś jak FAQ i wystarczyło poczytać i wszystko jasne. Link proszę bardzo -->KLIK

Opublikowano

Chudineze pod tym linkiem, którym i podałeś nie ma odpowiedzi na moje pytanie - "czy któryś błąd jest poważny?", a przynajmniej ja nie widzę :). Nie znam się na mechanice na tyle żeby to samemu osądzić po opisie usterki.

Opublikowano

wszystkie bledy sa sporadyczne-wykasuj i zobacz ,czy sie powtarzaja,jesli tak,do przegladu przewody prowadzace od turbo do zaworka n75 i reszta,co od niego odchodzi,moze sie gdzies zagial i wystapilo przeladowanie,albo WG sie przycielo-wykasuj i obserwuj :wink4:

jak bedziesz kasowal bledy,to zresetuj kompa i zrob adaptacje przepustnicy,bo cos tam nie halo i obserwuj co 5-10 odpalen auta :wink4:

Opublikowano

powiem raz,a potem uzyj funkcji szukaj-OK?

kasujesz bledy-to wiesz jak zrobic

wchodzisz w ADAPTATION i kanal 00 klikasz i wyskoczy info,czy sie zgadzasz na przywrocenie wrtosci ustalonych przez producenta-OK

potem najprostrzym,znanym sposobem odpinasz kostke od przepustnicy na wylaczonym zaplonie,poczekaj chwilke,potem podlacz ja z powrotem i przekrec kluczyk-uslyszysz cos ,jakby tyrkniecie w okolicy przepustnicy, odczekaj jakies 45 sek.-miej pewnosc,ze wszystko jest wylaczone,jak radio,czy klima-uruchamiasz silnik i czekasz do uregulowania obrotow-jakies piec minut daj mu pochodzic na wolnych

potem sie gdzies przejedz ,powlaczaj wszystko(wyregolowanie nowej mapy wtrysku)

po jakichs 5-10 odpalen auta podepnij kompa i zobacz,czy wywala bledy,jesli nie-zrob to samo za jakichs czas,jesli tak-jak wyzej

i pamietaj-nastepnym razem wpierw przeszukaj forum,potem zakladaj watek-bylo na sto procent :wink4:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...