sprat 0 Opublikowano 14 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2016 Witam, auto to 1.8T z LPG. co jakiś czas wyrzuca błąd P0420. Dodam, że po skasowaniu błąd nie wraca przez jakieś 300-400 km. Od czego zacząć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateuszek1001 7 Opublikowano 14 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2016 Katalizator zajechany, wstaw DP i wytnij w ECU bądz zamontuj emulator Pozdrawiam. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sprat 0 Opublikowano 14 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2016 jakie to są koszty? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateuszek1001 7 Opublikowano 14 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2016 Nowy kat to koszt spory - nie opłacalny. DP ok 300 zł. Po za tym po wywaleniu kata możesz go odsprzedać za ~150 zł. Wycięcie w ECU szczerze nie wiem ile może kosztować. No i po wywaleniu kata silnik w końcu bedzie mógł sie należycie wypierdzieć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sprat 0 Opublikowano 14 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2016 (edytowane) OK a jeżeli błąd występuje tylko na LPG? dodam, że oprócz tego checka jeździ normalnie - nie ma on wpływu na jazdę czy to trzeba robić na już? Edytowane 14 Stycznia 2016 przez sprat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateuszek1001 7 Opublikowano 14 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2016 Ja też mam podobny błąd i wstawiłem emulator sondy i na razie spokój. Przymierzam sie na wiosnę do DP. Zbieram materiały na razie i bd spawał. Błąd nie wpływa na prace silnika wiec mozesz póki co zignorować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sprat 0 Opublikowano 14 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2016 (edytowane) a czy jest ryzyko zbyt ubogiej mieszanki na gazie? (niby wczoraj gazownik na to patrzył i ciśnienie LPG jest OK) Edytowane 14 Stycznia 2016 przez sprat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk RBR 0 Opublikowano 14 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2016 Witam A na PB wywala tem bład ?? ten bład jest częsty w tych motorach mialem to samo chociaż nie mam lpg ja po prostu wywaliłem kata i wstawiłem DP i drugą sonde out z ECU kata nie opłaca sie kupować nowego. DP plus wyłaczenie sondy robił mi to Gregor10 roznica po wywaleniu kata jest odczuwalna turbo szybciej wstaje i zmniejsza sie temp w dolocie polecam taka przeróbke a pozatym sprawdz czy nie masz rozwalonego łacznika elastycznego ktory jest nie daleko kata pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateuszek1001 7 Opublikowano 14 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2016 Przez zbyt bogatą lub zubożoną mieszanke może co prawda wyskoczyć błąd z tym że wtedy problem zgłaszała by sonda nr 1, bo to ona jest odpowiedzialna za informowanie sterownika o zawartości tlenu w spalinach. Tu ewidentnie błąd zgłasza sonda nr 2, która powiadamia o niskiej emisji katalizatora, sonda druga z mieszankami nie ma nic wspólnego, jest ona tylko i wyłącznie do sprawdzanie jakości spalin czyli poprawności działania katalizatora. Jednym słowem wywal ten katalizator na szmelc i wsadź rurę. Jeśli spawarka TIG ci nie straszna to zrobisz to spokojnie sam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sprat 0 Opublikowano 14 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2016 (edytowane) Witam A na PB wywala tem bład ?? ten bład jest częsty w tych motorach mialem to samo chociaż nie mam lpg ja po prostu wywaliłem kata i wstawiłem DP i drugą sonde out z ECU kata nie opłaca sie kupować nowego. DP plus wyłaczenie sondy robił mi to Gregor10 roznica po wywaleniu kata jest odczuwalna turbo szybciej wstaje i zmniejsza sie temp w dolocie polecam taka przeróbke a pozatym sprawdz czy nie masz rozwalonego łacznika elastycznego ktory jest nie daleko kata pozdrawiam Przez zbyt bogatą lub zubożoną mieszanke może co prawda wyskoczyć błąd z tym że wtedy problem zgłaszała by sonda nr 1, bo to ona jest odpowiedzialna za informowanie sterownika o zawartości tlenu w spalinach. Tu ewidentnie błąd zgłasza sonda nr 2, która powiadamia o niskiej emisji katalizatora, sonda druga z mieszankami nie ma nic wspólnego, jest ona tylko i wyłącznie do sprawdzanie jakości spalin czyli poprawności działania katalizatora. Jednym słowem wywal ten katalizator na szmelc i wsadź rurę. Jeśli spawarka TIG ci nie straszna to zrobisz to spokojnie sam. Nie właśnie na PB nie wywala. Dzięki za podpowiedzi chlopaki Edytowane 14 Stycznia 2016 przez sprat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk RBR 0 Opublikowano 14 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2016 Zawsze możesz tez wywalić środek kata i zamontować go a zamiast wyłączać droga sondę zastosuj Emulator http://allegro.pl/369-emulator-drugiej-sondy-lambda-mosiadz-katowy-i4844988777.html w moim srebrnym AVJ mam taki i pomogło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darko 4 Opublikowano 14 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2016 do wyregulowania gazownia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateuszek1001 7 Opublikowano 14 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2016 No ale jakby to przez gaz to byłby błąd składu mieszanki, nie prawda ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk RBR 0 Opublikowano 14 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2016 Myślę że byłby taki błąd. Ja bym wyrzucił kata. zrobisz tylko dobrze swojej turbinie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateuszek1001 7 Opublikowano 14 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2016 (edytowane) Popieram, wywal. Badziewie do badziewia Edytowane 14 Stycznia 2016 przez Mateuszek1001 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sprat 0 Opublikowano 6 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2016 Witam teraz blad z tematu wyatepuje razem z p0411 powiazane sa? Od razu powiem ze w kwestii kata nic nie rusalem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirek31071977 13 Opublikowano 6 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2016 Tomek pali ci się check a auto normalnie jeździ?Jeśli tak i masz p0411 to jest cały układ SAI do rozebrania i sprawdzenia.Przerabiałem temat jesienią.Skasowany i check znikł ale po kilkuset kilometrach znowu.Mechanik rozebrał i wyczyścił.Miałem tam kupę syfu i sporo wody w wężach.Był spokój kilka miechów ale kilka dni temu znowu walnął check.Chyba powtórka z robotą.Te błędy są powiązane.Jak SAI kuleje to i błędy z rzekomym niesprawnym katalizatorem też się pojawiają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robcyk40 0 Opublikowano 5 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2019 Witam koledzy Ja walczyłem z błędem lambda P0420 zamontowałem emulator 2 sondy z wysyłką 28zł i problem został rozwiazany wymiana 15min Polecam juz zrobione 1000km i zero błedu spalanie takie samo jak było wczesniej silnik pracuje tak damo nic sie niedzieje podejrzewam ze mam wypalony katalizator stąd ten błąd ważne ze problem został rozwiazany za grosze . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemo8812 0 Opublikowano 9 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2019 A czy przy wycięciu kąta i wystawieniu DP oraz emulator 2 sondy lambda nie będzie problemów podczas przeglądu na stacji diagnostycznej ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waski202 0 Opublikowano 5 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2019 W dniu 9.05.2019 o 11:14, Przemo8812 napisał: A czy przy wycięciu kąta i wystawieniu DP oraz emulator 2 sondy lambda nie będzie problemów podczas przeglądu na stacji diagnostycznej ? Dobre pytanie, też mnie to chyba czeka bo już coś brzęczy w kacie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się