nedwed Opublikowano 14 Stycznia 2016 Opublikowano 14 Stycznia 2016 (edytowane) Witam, mam problem z moją B8, problem pojawia się tylko w zimie przy stosunkowo niskich (mniej wiecej ponizej +10stopni) temperaturach. Mianowicie po uruchomieniu samochodu np po nocy stania jak jade nim po np 2 minutach grzania i przykładowo chce go delikatnie mocniej przycisnąć silnik zaczyna się dławić tak jakby paliwa nie dostawał i przyspiesza i muli, przyspiesza, muli i tak na zmiane, zachowuje sie tak dopoki nie przejade ok 10km, tzn jak sie dobrze nie zagrzeje, potem problem ustaje. W lato problem nie występował. W czym moze byc problem ? Komputer nie pokazuje zadnych błędów ani na FIS ani VCDS Edytowane 14 Stycznia 2016 przez nedwed
iwadrian Opublikowano 14 Stycznia 2016 Opublikowano 14 Stycznia 2016 Ja bym zaczął od najprostszej sprawy czyli filtra paliwa.
nedwed Opublikowano 16 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2016 iwadrian, filtr paliwa nie mial by znaczenia czy na zimnym czy cieplym. Kodzak, w jaki sposob sprawdzic wtryski ?
Kodzak33 Opublikowano 16 Stycznia 2016 Opublikowano 16 Stycznia 2016 W vcds są bloki pomiarowe może to nie jest na 100% wiarygodne ale warto to spr. Jedź do kogoś kto ma vcds i Ci to sprawdzi.
nedwed Opublikowano 24 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2016 sprawdzalem vcds i wszystko w porzadku. Jakies inne sugestie ? Czy moga swiece miec na to wplyw?
Kodzak33 Opublikowano 24 Stycznia 2016 Opublikowano 24 Stycznia 2016 Świece raczej na pewno nie mają na te objawy wpływu, one jedynie mogą wskazywać na ciężki rozruch przy dużych mrozach.
nedwed Opublikowano 27 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2016 to gdzie szukac jeszcze przyczyny ?
zibi79 Opublikowano 27 Stycznia 2016 Opublikowano 27 Stycznia 2016 Mam identyczne objawy w Audi Q5 z takim samym silnikiem. Przebieg 100 tys objawy wg serwisu to paliwo. Po zakupie samochodu nie wiem co było zatankowane, samochód szarpał jak był zimny. Po zatankowaniu dobrego paliwa szarpanie prawie ustało. W międzyczasie wymieniłem filtr paliwa . Teraz chce wyjeździć zbiornik i zalać dobrego paliwa i zobaczymy. Podejrzewam że w zbiorniku było letnie paliwo i wytrąciła się parafina. Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
nedwed Opublikowano 29 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2016 u mnie taki objaw jest juz od kilkudziesieciu tankowan Jedynym czynnikiem determinujacym cz objaw wystapi czy nie jest niska temperatura
zibi79 Opublikowano 29 Stycznia 2016 Opublikowano 29 Stycznia 2016 Tankujesz na jednej stacji może kombinują coś z paliwem. Jak u mnie problem nie ustąpi, oddaje do ASO. W necie jest opis Skody Superb, gdzie identyczny problem był związany z uszkodzonym wtryskiem, na pierwszym cylindrze. Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
nedwed Opublikowano 31 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2016 (edytowane) ale ja leje na roznych stacjach ok, czyli generalnie wtryski do roboty. Jak zdiagnozowac ktory moze byc felerny ? Pytanie jeszcze mam, jesli kupie wtryski, jeden widze nowy 900zł to wystarczy ze je po prostu wymienie czy trzeba je jakos adaptowac komputerem ? Edytowane 31 Stycznia 2016 przez nedwed
zibi79 Opublikowano 19 Lutego 2016 Opublikowano 19 Lutego 2016 Właśnie odebrałem samochód z ASO i okazało się, że za szarpanie winny był wtrysk na pierwszym cylindrze. Po wymianie wtrysku wszystko wróciło do normy. Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
kuebk Opublikowano 1 Marca 2016 Opublikowano 1 Marca 2016 ale ja leje na roznych stacjach ok, czyli generalnie wtryski do roboty. Jak zdiagnozowac ktory moze byc felerny ? Pytanie jeszcze mam, jesli kupie wtryski, jeden widze nowy 900zł to wystarczy ze je po prostu wymienie czy trzeba je jakos adaptowac komputerem ? Pisales ze diagnozowales wtryski i byly w porzadku, to byly czy nie? Po wymianie wtryskwiaczy nalezy ich kody IMA wbic do sterownika silnika.
KADIB8 Opublikowano 8 Marca 2016 Opublikowano 8 Marca 2016 (edytowane) Witam mam identyczne objawy ale dodatkowo drga mi silnik i buda na biegu jałowym a na kompie wyskoczył bład zaworu regulacji cisnienia paliwa. silnik 2.0 tdi 143 km wartosci wtrysków: cylinder 1 : -0,15 cylinder 2 : -0.65 cylinder 3: 0.00 cylinder 4: 1,75 zawor regulacyjny cisnienia paliwa : 22,93% lecz gdy wartosc cylindra 4 spada na 0.20 wartosc automatycznie spada na 11,00% Edytowane 8 Marca 2016 przez KADIB8
kuebk Opublikowano 8 Marca 2016 Opublikowano 8 Marca 2016 Jak dla mnie na cylindrze 4 korekcja kosmos, zakladam ze to na zimnym taka korekcja? Jak tak to jakie masz na cieplym?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się