BorszuG180 0 Opublikowano 24 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2016 pomiar kompresji to słabe badanie, olej który dostaje się do cylindra uszczelnia, mój miał do końca po 12,6 12,8 bar kompresji a wciągał około 4 litrów na 10 tyś km ... uszczelniacze zaworowe do sprawdzenie przedewszystkim Czyli miałeś bardzo podobne spalanie jak ja , a wczoraj mechanik powiedział mi dokładnie to samo "olej który dostaje się do cylindra uszczelnia i pomiar zazwyczaj jest oszukany". Wczoraj odwiedziłem mechanika i mój audik wydmuchał po 10Bar na cylinder Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziol1172 3 Opublikowano 24 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2016 odłączone były wtryski Pb i przepustnica otwarta na maks? bo dużo ludzi popełnia ten błąd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sawul 2 Opublikowano 24 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2016 pomiar kompresji to słabe badanie, olej który dostaje się do cylindra uszczelnia, mój miał do końca po 12,6 12,8 bar kompresji a wciągał około 4 litrów na 10 tyś km ... uszczelniacze zaworowe do sprawdzenie przedewszystkim Czyli miałeś bardzo podobne spalanie jak ja , a wczoraj mechanik powiedział mi dokładnie to samo "olej który dostaje się do cylindra uszczelnia i pomiar zazwyczaj jest oszukany". Wczoraj odwiedziłem mechanika i mój audik wydmuchał po 10Bar na cylinder Jezeli jest to pomiar wiarygodny to kwalifikuje sie do remontu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 24 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2016 Przy pomiarze trzeba otworzyc przepustnice na maxa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateuszek1001 7 Opublikowano 25 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 A no trzeba, ale jeśli pomiar wiarygodny to słaby wynik. Mi wydmuchał ponad 13,5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hunter91 11 Opublikowano 25 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 Jak to mierzone było? Silnik gorący? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BorszuG180 0 Opublikowano 27 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2016 Jak to mierzone było? Silnik gorący? 90 Stopni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hunter91 11 Opublikowano 27 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2016 Z tego co w necie pisze to 9 bar na każdym to minimum Wysłane z mojego SM-T805 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sawul 2 Opublikowano 28 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2016 (edytowane) Raczej za małe . Edytowane 28 Stycznia 2016 przez sawul Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hunter91 11 Opublikowano 28 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2016 (edytowane) piszę Tobie ze wedlug google 9 to minimum,ktore ten silnik akceptuje,lecz nie stwierdza to faktu iż remont bedzie potrzebny Edytowane 28 Stycznia 2016 przez hunter91 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sawul 2 Opublikowano 29 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2016 Ale stopnia sprężania czy ciśnienia sprężania.? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hunter91 11 Opublikowano 29 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2016 Stopien Wysłane z mojego SM-T805 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sawul 2 Opublikowano 29 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2016 (edytowane) Widzisz kolego a tu jest mowa o cisnienu sprężania a nie o stopniu sprężania a są to dwa różne pojęcia. Edytowane 29 Stycznia 2016 przez sawul Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hunter91 11 Opublikowano 30 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2016 (edytowane) bardzo przepraszam ale mi chodziło o cisnienie,tzw kompresja,ktora sie mierzy podczas wpinania sie manomentrui Edytowane 30 Stycznia 2016 przez hunter91 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sawul 2 Opublikowano 30 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2016 Nie pisz takich głupot więcej bo 9.5 ciśnienia sprężania to niestety za mało na 1.8 t .Miałem w swoim około 10 bar z miejsca nie mógł się radzić każdy 1.9 mnie oblatywał . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hunter91 11 Opublikowano 30 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2016 Jakie jest minimum wiec? Wysłane z mojego SM-T805 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arre 1 Opublikowano 30 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2016 Turbo idzie łatwo sprawdzić. Rozgrzewasz silnik do 90C i niech sobie tak puka na wolnych obrotach z 5minut jak zacznie puszczać niebieski dym to winna jest turbina a jezeli dym po 5 minutach jest bialy? uszczelka pod czapka sprawna sprawdzona - nie puszcza co2 do plynu, plynu tez nie spala w dolocie sucho... i co dalej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sawul 2 Opublikowano 30 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2016 Jakie jest minimum wiec? Wysłane z mojego SM-T805 przy użyciu Tapatalka Na pewno powyżej 11 bar . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się