Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T AJL pożera olej


BorszuG180

Rekomendowane odpowiedzi

pomiar kompresji to słabe badanie, olej który dostaje się do cylindra uszczelnia, mój miał do końca po 12,6 12,8 bar kompresji a wciągał około 4 litrów na 10 tyś km ... uszczelniacze zaworowe do sprawdzenie przedewszystkim

Czyli miałeś bardzo podobne spalanie jak ja , a wczoraj mechanik powiedział mi dokładnie to samo "olej który dostaje się do cylindra uszczelnia i pomiar zazwyczaj jest oszukany".

Wczoraj odwiedziłem mechanika i mój audik wydmuchał po 10Bar na cylinder

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pomiar kompresji to słabe badanie, olej który dostaje się do cylindra uszczelnia, mój miał do końca po 12,6 12,8 bar kompresji a wciągał około 4 litrów na 10 tyś km ... uszczelniacze zaworowe do sprawdzenie przedewszystkim

Czyli miałeś bardzo podobne spalanie jak ja , a wczoraj mechanik powiedział mi dokładnie to samo "olej który dostaje się do cylindra uszczelnia i pomiar zazwyczaj jest oszukany".

Wczoraj odwiedziłem mechanika i mój audik wydmuchał po 10Bar na cylinder

Jezeli jest to pomiar wiarygodny to kwalifikuje sie do remontu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy pomiarze trzeba otworzyc przepustnice na maxa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co w necie pisze to 9 bar na każdym to minimum

Wysłane z mojego SM-T805 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej za małe .

Edytowane przez sawul
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

piszę Tobie ze wedlug google 9 to minimum,ktore ten silnik akceptuje,lecz nie stwierdza to faktu iż remont bedzie potrzebny

Edytowane przez hunter91
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzisz kolego a tu jest mowa o cisnienu sprężania a nie o stopniu sprężania a są to dwa różne pojęcia.

Edytowane przez sawul
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bardzo przepraszam ale mi chodziło o cisnienie,tzw kompresja,ktora sie mierzy podczas wpinania sie manomentrui

Edytowane przez hunter91
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie pisz takich głupot więcej bo 9.5 ciśnienia sprężania to niestety za mało na 1.8 t .Miałem w swoim około 10 bar z miejsca nie mógł się radzić każdy 1.9 mnie oblatywał .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbo idzie łatwo sprawdzić.

Rozgrzewasz silnik do 90C i niech sobie tak puka na wolnych obrotach z 5minut jak zacznie puszczać niebieski dym to winna jest turbina

a jezeli dym po 5 minutach jest bialy?

uszczelka pod czapka sprawna sprawdzona - nie puszcza co2 do plynu, plynu tez nie spala

w dolocie sucho...

i co dalej? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie jest minimum wiec?

Wysłane z mojego SM-T805 przy użyciu Tapatalka

Na pewno powyżej 11 bar .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...