RTC Opublikowano 18 Listopada 2008 Opublikowano 18 Listopada 2008 Niestety nadal walczę z komunikacją z moim ECU. Problem szerzej opisywałem tutaj: http://www.a4-klub.pl/smf/b5_aah_problem_z_uruchomieniem_silnika-t53479.0.html Jeżeli ktoś nie ma ochoty czytać w/w trochę długawego postu to w telegraficznym skrócie: 1) Silnik nie odpala. 2) Immo jest ok. 3) Komunikacje ze wszystkimi podzespołami oprócz ECU. 4) Wewnątrz ECU nie nosi żadnych śladów spalenia itd. 5) ECU jest firmy Hitachi. Z tego co dziś powiedział mi elektryk, który mieszka w miejscu, gdzie pozostawiłem samochód to: Linia diagnostyczna zamiast być na pinie 7 jest na 15. Używa polskiej wersji Vaga z wejściem com (żadne przejściówki, prosty port com). Co może być robione niewłaściwie, że nie można nawiązać połączenia ze sterownikiem silnika ? Czyżby wystarczyło zmostkować linie K i L, aby uzyskać przejście z pinu 7 na 15 ?
grzanek85 Opublikowano 18 Listopada 2008 Opublikowano 18 Listopada 2008 Ile kostek ma twój ECU 4 czy 2??
RTC Opublikowano 18 Listopada 2008 Autor Opublikowano 18 Listopada 2008 Ile kostek ma twój ECU 4 czy 2?? identyczny model jak tej -> http://moto.allegro.pl/item483616938_komputer_silnika_audi_100_c4_b4_a4_2_8_v6_aah.html Ile kości ma nie mam pojęcia, jak na razie wszystkie informacje na temat prób komunikacji mam wyłącznie telefonicznie. Rano przedzwonię do tego elektryka i będę wiedział. Może to mieć znaczenie w komunikacji ?
grzanek85 Opublikowano 18 Listopada 2008 Opublikowano 18 Listopada 2008 Tak jeśli jest ten co masz na zdjęciu to są 4 kostki sprawdź sobie PW tam będziesz miał odpowiedź
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się