jogi1978 0 Opublikowano 18 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2008 MAM motor 1.9tdi (AVF) 130PS,6 BIEGóW. I pytanie ,czy jeżeli zmieniam biegi na dość niskich obrotach często nie przekraczające 16000obr-1700obr. (ale nie dusze silnika) Czy taka jazda szkodzi czy te silniki najlepiej sie czują jeśli depnie sie 2000obr i zmiana biegu .kolejne 2000obr. i zmiana biegu. Wiem tylko że jeżeli staram sie jeździć na niskich obrotach to autko jest bardzo oszczędne.ale nie wiem czy nie szkodzi to silnikowi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 18 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2008 zmieniaj biegi w momencie kiedy silnik charakteryzuje sie najwiekszym momentem obrotowym zresztą to czuć w czasie jazdy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slaweq 1 Opublikowano 18 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2008 Tak jak jezdzisz to jest dobre gdy temp silnika nie osiągnie 90 stopni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 18 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2008 powinienes zmieniac tak, aby po zmianie obroty wynosily minimum 1600 obr/min przzy jezdzie na zbyt niskich obrotach odlada sie bardzo duzo sadzy w ukladzie wydechowym oraz przedewszystkim w turbinie a to prowadzi do zablokowania kierownic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jogi1978 0 Opublikowano 18 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2008 zmieniaj biegi w momencie kiedy silnik charakteryzuje sie najwiekszym momentem obrotowym zresztą to czuć w czasie jazdy To ja wiem ,że zmienia sie biegi na kolejny kiedy mniejszy już nie może dalej ,problem że autko więcej pali ON.Pytanie czy nieco wcześniejsza zmiana przed osiągnięciem szczytu obrotowego danego biegu można przeżuwać na koleiny , bez konsekwencji ,że coś po pewnym czasie w silnik się zajedzie lub nawali ,bo tak a nie inaczej jeżdżę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 18 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2008 zmieniaj biegi w momencie kiedy silnik charakteryzuje sie najwiekszym momentem obrotowym zresztą to czuć w czasie jazdy To ja wiem ,że zmienia sie biegi na kolejny kiedy mniejszy już nie może dalej ,problem że autko więcej pali ON.Pytanie czy nieco wcześniejsza zmiana przed osiągnięciem szczytu obrotowego danego biegu można przeżuwać na koleiny , bez konsekwencji ,że coś po pewnym czasie w silnik się zajedzie lub nawali ,bo tak a nie inaczej jeżdżę. Kolego mozesz pisac w języku polskim. hm? bo to wygląda na jakiś bełkot Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slaweq 1 Opublikowano 18 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2008 przzy jezdzie na zbyt niskich obrotach odlada sie bardzo duzo sadzy w ukladzie wydechowym oraz przedewszystkim w turbinie a to prowadzi do zablokowania kierownic problem że autko więcej pali ON. Oszczędzisz pare groszy na ON, a pozniej wydasz duzo wiecej na regeneracje turbiny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 18 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2008 przeciez napisalem jakie sa konsekwencje przy jezdzie spokojnej zrzucam przy 2200 obr na wyzszy bieg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jogi1978 0 Opublikowano 18 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2008 dziękuje już wiem wszytko . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się