Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Gaśnie przy odpalaniu jak postoi


wiury

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Od pewnego czasu mam problem z zapalaniem samochodu tzn:

jak postoi dłużej to po odpaleniu na benzynie przełączam go na gaz to gaśnie,

nawet jak trzymam pedał gazu to i tak obroty spadają i gaśnie, i tak potrafi nawet dopiero za czwartym razem zaskoczyć.

NIe ma różnicy czy zimny silnik czy ciepły.

Mam instalację II generacji Tomasetto.

Dziasiaj byłem u gazownika i wymienił filtr i powiedział że jak tak się dzieje to jest reduktor do wymiany.

Czy ktoś się z czymś takim spotkał??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bardzo mozliwe ze reduktor juz kaputt i sie zalewa

2 generacja do tego auta? :thumbdown:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli przy filterku w reduktoże jest elektrozawór to trzeba go przeczyścić,zbiera się tam dużo węgla i nie da rade przełączyć na gaz raz może przełączyć raz nie mam ten problem co chwilę bo trafiłem na felerny gaz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Filter był wymieniany i tam gdzie on był zamocowany było czyszczone.

A zauważyłem ze to tak wygląda jakby jakiś zawór nie trzymał gazu i po postoju brakuje gazu w instalacji i dlatego gaśnie.

Czy w tym systemie jest wymienny elektrozawór czy jest na stałe sprzężony z reduktorem.

Jak siędobrać do tego elektrozaworu i czy dam rade to sam zrobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy był czyszczony elektrozawór przy filterku on właśnie puszcza gaz na parownik i jest on rozbieralny i można go sprawdzić podłanczając pod aku powinien cykać jeżeli nie to jest zabrudzony.Gdy bendzie się przełanczać na gaz to powinien przełonczyć raz przy zbiorniku raz przy parowniku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

elektrozawór raczej nie był czyszczony.

Musze sprawdzić czy cyka dwa razy, ale wydaje mi się że cyka w w reduktorze

Ale muszę sprawdzić[br]Dopisany: 19 Listopad 2008, 12:05_________________________________________________Witam.

Jak wyczyścić ten elektrozawór?

Trzeba zakręcać dopływ gazu do parownika?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak sie dzieje bo to co sie tankuje to jest syf!w takim przypadku trzeba rozkrecic parownik umyc go w srodku rozpuszczalnikiem nitro albo denaturatrm bo niczym inny to sie nie chce puscic i znowu dziala!tam sie zbiera taki syf o konzystecji miodu i jak wystygnie to jest geste a jak chwile auto pochodzi to sie to rozgrzewa i jest rzadkie!a zakleja te widelki co ruszaja membrana i na zimnnym membrana nie dyga a na cieplym tak!rozkercilem wymylem i zeby nie wiem jak zimno bylo!jak nowy:)[br]Dopisany: 05 Styczeń 2009, 18:40_________________________________________________a jak juz rozkrecisz to zobaczysz czy membrany masz dobre czy spekane!bo one ze starosci twardnieja i tak sie wlasnie robi!i nowe membrany kosztuja cos okolo piec dych a reduktor pewnie kolo dwoch stow![br]Dopisany: 05 Styczeń 2009, 18:45_________________________________________________i jeszcze mozesz sprawdzic silnik krokowy oile taki masz bo mozesz miec srube!tam jest podobna chistoria jak w reduktorze!trza myc!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i jeszcze mozesz sprawdzic silnik krokowy oile taki masz bo mozesz miec srube!tam jest podobna historia jak w reduktorze!trza myc!

popieram wypowiedź, przerabiałem temat . Od brudu zawieszała się krokówka i auto nie dostawało gazu. Po wyczyszczeniu problem zniknął. :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...