Mateusz Krysiak Opublikowano 9 Marca 2016 Opublikowano 9 Marca 2016 (edytowane) Witam. Mam problem z moją A4, skrzynia automat. Podczas ruszania gdy próbuję ruszyć gwałtownie zdarza się, że samochód szarpnie (tak jakby zadziałało ASR) i gaśnie. Podczas ruszania "normalnego" nie ma żadnego problemu. Zauważyłem też, że na autostradzie Przy jednolitym przyspieszaniu od 50 do 140 Km/h, przy wchodzeniu na 120km/h nagle rosną obroty i czuć szarpnięcie, potem już jedzie normalnie, nie zdarza się to za każdym razem ale się zdarza. Cała sprawa pojawiła się po przejechaniu po autostradach 700 km w jeden dzień i od tamtej pory mam takie problemy. Co może być przyczyną? Nagrałem filmik na autostradzie. Widać na nim jak po przekroczeniu 135 km/h nagle na sekundę wzrastają obroty i jadąc autem czuć jak lekko zwalnia, potem już jedzie normalnie. Bardzo proszę o podpowiedź co to może być. Mi wydaje się że to problem ze skrzynią biegów. Skrzynia: 5-biegowa aut. tiptronic Edytowane 9 Marca 2016 przez Mateusz Krysiak
zabiello Opublikowano 10 Marca 2016 Opublikowano 10 Marca 2016 Skrzynia: 5-biegowa aut. tiptronic Z FWD w B8 nie było 5-cio biegowego tiptronica, 2.0 FWD to multritronic, dodatkowo sama charakterystyka przyśpieszania na to wskazuje.
Mateusz Krysiak Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Naklejka z kodami pokazuje inaczej. chyba, że źle ją rozkodowałem http://zapodaj.net/2e631b08f447c.jpg.html Sprawa wyjaśniona. Sprzęgło dogorywa i czeka mnie wymiana A i proszę o podpowiedź dlaczego na naklejce z kodami wyposażenia mam: 0G7 = 5-biegowa aut. skrzynia biegów tiptronic Czy ja źle to rozkodowuje?
House Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Zobacz pozostałe kody od skrzyni biegów. Może to S-tronic?
Mateusz Krysiak Opublikowano 6 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 6 Czerwca 2016 (edytowane) Hej. Okazała się że skrzynia się rozsypała więc została wymieniona w poznaniu. Teraz mam wrażenie, że sprzęgło bardzo szybko chwyta (nawet z nogą na hamulcu podczas zmiany z R na D czuć lekkie szarpnięcie). Mam ponoć przejechać spokojnie, bez szaleństw 1000 km i będzie ok. Przy zmianie z D na R i zbyt szybkim puszczeniu hamulca samochód mi zgasł, czy tak powinno być świeżo po wymianie skrzyni i przeprogramowaniu układu? Ponoć mam skrzynię 7 stopniową, nawet nie wiedziałem, że takie montują w A4 b8 Edytowane 6 Czerwca 2016 przez Mateusz Krysiak
miccio Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Hej. Okazała się że skrzynia się rozsypała więc została wymieniona w poznaniu. Teraz mam wrażenie, że sprzęgło bardzo szybko chwyta (nawet z nogą na hamulcu podczas zmiany z R na D czuć lekkie szarpnięcie). Mam ponoć przejechać spokojnie, bez szaleństw 1000 km i będzie ok. Przy zmianie z D na R i zbyt szybkim puszczeniu hamulca samochód mi zgasł, czy tak powinno być świeżo po wymianie skrzyni i przeprogramowaniu układu? Ponoć mam skrzynię 7 stopniową, nawet nie wiedziałem, że takie montują w A4 b8 z tego co wiem, to po filmiku widać jednoznacznie, że jest to skrzynia multitronic. dla silnika 2.0 TDI - skrzynia automatyczne : multitronic 7-biegowa S tronic multitronic dla napędu na przednią oś, 7-biegowa S tronic dla napędu na cztery koła
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się