Nazgul88 0 Opublikowano 25 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 Witam Dzisiaj rano po przejechaniu ok. 5 km zauważyłem, że temperatura znacznie przekroczyła 90 stopni (było prawie 110). Po otwarciu maski okazało się, że zbiornik płynu chłodniczego jest pusty. Zalałem 4 litry płynu i po przejechaniu 50 km, zbiornik znowu był pusty. Nie świeciły mi się żadne kontrolki, podobnie jest z olejem silnikowym: ubywa go, a kontrolki się nie włączają. Co radzicie w związku z tym ubytkiem płynu chłodniczego? Nie stać mnie na to, żeby co 50 km, wydawać 50 zł na płyn. Z góry dziękuję za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat994 0 Opublikowano 25 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 A ile tego oleju ubywa i na ile km? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marasekm 0 Opublikowano 25 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 Radze zlokalizować wycieki i usunąć. Co innego można radzić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nazgul88 0 Opublikowano 25 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 Zlokalizowałem i zaizolowałem. Tylko nie wiem czy to przypadkiem nie jest jakiś odpowietrznik i żeby mi tego zbiorniczka nie wysadziło pod wpływem ciśnienia. Tutaj zdjęcie: http://zapodaj.net/e8a73335c8551.jpg.html Zdjęcie robione od dołu zbiornika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fragless1 0 Opublikowano 25 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 Jesli to tedy Ci ucieka, to do wymiany masz korek, a to co zaizolowałeś to zaworek, ktorym ucieka płyn, jak się zrobi za duże ciśnienie w układzie. Na początek zmień wiec korek i wtedy zobacz co się dzieje. Jak będzie dalej uciekać tą samą drogą to ciśnienie zaduże w układzie i trzeba szukac przyczyny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nazgul88 0 Opublikowano 25 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 Dziękuję za odpowiedź. A czy nic się nie stanie jeśli będę jeździć na razie z zaizolowanym zaworkiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fragless1 0 Opublikowano 25 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 Generalnie raczej Ci tego nie utrzyma. Ja bym jak najszybciej gdzies na szrot leciał i kupowal korek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marasekm 0 Opublikowano 25 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 Korek nowy majątek nie kosztuje, lepiej nowy kupić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nazgul88 0 Opublikowano 25 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 Jechać tak jak jest czy odizolować i niech ucieka ten płyn? I czy mógłbyś mi jeszcze wytłumaczyć dlaczego akurat przez wadliwy korek ucieka płyn, bo nie jestem w stanie tego pojąć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marasekm 0 Opublikowano 25 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 (edytowane) W korku masz zawór, który reguluje ciśnienie w układzie chłodzenia. Jeżeli ciśnienie jest zbyt wysokie to zazwyczaj jego regulacja odbywa się przez korek. Jeżeli korek jest uszkodzony ciśnienie reguluje się tak jak u Ciebie. Przez zawór w zbiorniczku. Edytowane 25 Stycznia 2016 przez marasekm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nazgul88 0 Opublikowano 25 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 Dzięki, a Twoim zdaniem lepiej odizolować czy jechać tak jak jest? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marasekm 0 Opublikowano 25 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 Podczas jazdy samo Ci się to zapewne odizoluje A tak z innej beki. Masz wpisane w danych 1.6 ADR. Nie powinno być ADP przypadkiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nazgul88 0 Opublikowano 25 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 Musiałem coś przeoczyć przy rejestracji, ale nie jestem do końca pewny kodu silnika, bo na naklejce niby jest ADP, ale na 90% moja A4 była bita od przodu, więc nie wiadomo Przejechałem tak do tej pory jakieś 30-40 km i jak na razie się nie odizolowało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marasekm 0 Opublikowano 25 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 No właśnie, a podałeś w danych ADR. A ADR to 1.8 A wracając do tematu to kup sobie nowy korek. Koło 10zł kosztuje i problem rozwiązany. Twój patent dobry jest na chwile, bo bardzo prawdopodobne, że zaraz zrobi Ci się wyciek w innym miejscu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nazgul88 0 Opublikowano 25 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 Ok, wielkie dzięki za pomoc A wiesz może co może być przyczyną tego że nie świecą mi się kontrolki od oleju, płynu, niskiego poziomu paliwa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jospethe 2 Opublikowano 25 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 Ciekawe czy gwint w chłodnicy nie jest zrypany ? JA tam widze śrubę metalową owiniętą taśmą izolacyjną. Ty sam ją wkręcałeś czy tak było? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marasekm 0 Opublikowano 25 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 Gwint w chłodnicy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nazgul88 0 Opublikowano 25 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 Sam ją wkręciłem żeby płyn nie wylatywał I stąd moje pytanie czy ciśnienie nie wysadzi zbiorniczka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marasekm 0 Opublikowano 25 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 (edytowane) Wysadzić, nie wysadzi, ale znajdzie sobie inne ujście. I dalej mnie ciekawi ten gwint w chłodnicy Edytowane 25 Stycznia 2016 przez marasekm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jospethe 2 Opublikowano 25 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 Skoro wkręcił śrubę to i gwint sie zrobił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się