przemekon Opublikowano 26 Stycznia 2016 Opublikowano 26 Stycznia 2016 witam! jestem tu nowy, posiadam a4 1.8 benzyna z gazem z 97r, mam problem z ubywajacym plynem chlodniczym, wymienilem juz chlodnice, krociec wodny ten plastikowy pod czujnikiem temp, uszczelki spod czujnikow temp i nadal dolewam plynu, miesiecznie nawet banke plynu, nigdzie nie widac zadnego scieku, pod spodem sucho, zrobiony test na uszczelke glowicy ( wyszlo ze nie jest uszkodzona), weze te ktore widze i zdolam sprawdzic sa tez suche, ogrzewanie chodzi idealnie ( chlodzi, grzeje), podloga w srodku tez sucha, takze wykluczam nieszczelna nagrzewnice, co tu jeszcze mozna sprawdzic??? ewentualnie co moze byc uszkodzone, ze dalej dolewam tyle tego plynu?
quadral20004 Opublikowano 26 Stycznia 2016 Opublikowano 26 Stycznia 2016 nie ma cudow,jesli glowica ok to gdzies cieknie
lukirks83 Opublikowano 26 Stycznia 2016 Opublikowano 26 Stycznia 2016 witam! jestem tu nowy, posiadam a4 1.8 benzyna z gazem z 97r, mam problem z ubywajacym plynem chlodniczym, wymienilem juz chlodnice, krociec wodny ten plastikowy pod czujnikiem temp, uszczelki spod czujnikow temp i nadal dolewam plynu, miesiecznie nawet banke plynu, nigdzie nie widac zadnego scieku, pod spodem sucho, zrobiony test na uszczelke glowicy ( wyszlo ze nie jest uszkodzona), weze te ktore widze i zdolam sprawdzic sa tez suche, ogrzewanie chodzi idealnie ( chlodzi, grzeje), podloga w srodku tez sucha, takze wykluczam nieszczelna nagrzewnice, co tu jeszcze mozna sprawdzic??? ewentualnie co moze byc uszkodzone, ze dalej dolewam tyle tego plynu? jaki test robiłeś na co2 i kompresję sprawdzałeś?
przemekon Opublikowano 26 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2016 witam! jestem tu nowy, posiadam a4 1.8 benzyna z gazem z 97r, mam problem z ubywajacym plynem chlodniczym, wymienilem juz chlodnice, krociec wodny ten plastikowy pod czujnikiem temp, uszczelki spod czujnikow temp i nadal dolewam plynu, miesiecznie nawet banke plynu, nigdzie nie widac zadnego scieku, pod spodem sucho, zrobiony test na uszczelke glowicy ( wyszlo ze nie jest uszkodzona), weze te ktore widze i zdolam sprawdzic sa tez suche, ogrzewanie chodzi idealnie ( chlodzi, grzeje), podloga w srodku tez sucha, takze wykluczam nieszczelna nagrzewnice, co tu jeszcze mozna sprawdzic??? ewentualnie co moze byc uszkodzone, ze dalej dolewam tyle tego plynu? jaki test robiłeś na co2 i kompresję sprawdzałeś? na co2, bez kompresji
lukirks83 Opublikowano 26 Stycznia 2016 Opublikowano 26 Stycznia 2016 witam! jestem tu nowy, posiadam a4 1.8 benzyna z gazem z 97r, mam problem z ubywajacym plynem chlodniczym, wymienilem juz chlodnice, krociec wodny ten plastikowy pod czujnikiem temp, uszczelki spod czujnikow temp i nadal dolewam plynu, miesiecznie nawet banke plynu, nigdzie nie widac zadnego scieku, pod spodem sucho, zrobiony test na uszczelke glowicy ( wyszlo ze nie jest uszkodzona), weze te ktore widze i zdolam sprawdzic sa tez suche, ogrzewanie chodzi idealnie ( chlodzi, grzeje), podloga w srodku tez sucha, takze wykluczam nieszczelna nagrzewnice, co tu jeszcze mozna sprawdzic??? ewentualnie co moze byc uszkodzone, ze dalej dolewam tyle tego plynu? jaki test robiłeś na co2 i kompresję sprawdzałeś? na co2, bez kompresji uszczelka jest tak skonstruowana że posiada kanaliki i jak przegrzejesz albo któryś kanał puści to wtedy albo olej dostaje się do płynu albo odwrotnie lub może być tak że płyn bezpośrednio do komory cieknie i się spala- wtym przypadku dymił by Ci na biały gęsty dym i jest słodkawy zapach z wydechu. Sprawdź sobie kompresję i zobacz czy jest duża różnica w barach
przemekon Opublikowano 26 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2016 witam! jestem tu nowy, posiadam a4 1.8 benzyna z gazem z 97r, mam problem z ubywajacym plynem chlodniczym, wymienilem juz chlodnice, krociec wodny ten plastikowy pod czujnikiem temp, uszczelki spod czujnikow temp i nadal dolewam plynu, miesiecznie nawet banke plynu, nigdzie nie widac zadnego scieku, pod spodem sucho, zrobiony test na uszczelke glowicy ( wyszlo ze nie jest uszkodzona), weze te ktore widze i zdolam sprawdzic sa tez suche, ogrzewanie chodzi idealnie ( chlodzi, grzeje), podloga w srodku tez sucha, takze wykluczam nieszczelna nagrzewnice, co tu jeszcze mozna sprawdzic??? ewentualnie co moze byc uszkodzone, ze dalej dolewam tyle tego plynu? jaki test robiłeś na co2 i kompresję sprawdzałeś? na co2, bez kompresji uszczelka jest tak skonstruowana że posiada kanaliki i jak przegrzejesz albo któryś kanał puści to wtedy albo olej dostaje się do płynu albo odwrotnie lub może być tak że płyn bezpośrednio do komory cieknie i się spala- wtym przypadku dymił by Ci na biały gęsty dym i jest słodkawy zapach z wydechu. Sprawdź sobie kompresję i zobacz czy jest duża różnica w barach w tych warunkach to za bardzo nie widac czy to bialy dym , korek oraz bagnet bez oznak plynu, nie ma zadnego bialego nalotu, a w plynie chlodniczym nie ma plam oleju, mowisz ze sam test na zbiorniczku wyrownawczym to niewystarczajacy dowod na szczelnosc uszczelki? witam! jestem tu nowy, posiadam a4 1.8 benzyna z gazem z 97r, mam problem z ubywajacym plynem chlodniczym, wymienilem juz chlodnice, krociec wodny ten plastikowy pod czujnikiem temp, uszczelki spod czujnikow temp i nadal dolewam plynu, miesiecznie nawet banke plynu, nigdzie nie widac zadnego scieku, pod spodem sucho, zrobiony test na uszczelke glowicy ( wyszlo ze nie jest uszkodzona), weze te ktore widze i zdolam sprawdzic sa tez suche, ogrzewanie chodzi idealnie ( chlodzi, grzeje), podloga w srodku tez sucha, takze wykluczam nieszczelna nagrzewnice, co tu jeszcze mozna sprawdzic??? ewentualnie co moze byc uszkodzone, ze dalej dolewam tyle tego plynu? jaki test robiłeś na co2 i kompresję sprawdzałeś? na co2, bez kompresji uszczelka jest tak skonstruowana że posiada kanaliki i jak przegrzejesz albo któryś kanał puści to wtedy albo olej dostaje się do płynu albo odwrotnie lub może być tak że płyn bezpośrednio do komory cieknie i się spala- wtym przypadku dymił by Ci na biały gęsty dym i jest słodkawy zapach z wydechu. Sprawdź sobie kompresję i zobacz czy jest duża różnica w barach w tych warunkach to za bardzo nie widac czy to bialy dym , korek oraz bagnet bez oznak plynu, nie ma zadnego bialego nalotu, a w plynie chlodniczym nie ma plam oleju, mowisz ze sam test na zbiorniczku wyrownawczym to niewystarczajacy dowod na szczelnosc uszczelki? przypomnialo mi sie, ze wymienilem jeszcze sam korek zbiorniczka wyrownawczego plynu chlodniczego ( mechanik wymyslil ze mi sie przelewa i spuszcza plyn ta dolna rurka w zbiorniczku) i za kazdym razem jak sprawdzam stan plynu to pod spodem zawsze ta wspomniana rurka jest mokra, moze byc zbiornik przyczyna mojego problemu?
lukirks83 Opublikowano 26 Stycznia 2016 Opublikowano 26 Stycznia 2016 może być zbiornik, zagrzej auto i zobacz czy masz ciśnienie w układzie, bo jak jest nieszczelność to bedzie małe ciśnienie i wąż górny będziesz mógł lekko ścisnąć
przemekon Opublikowano 14 Lutego 2016 Autor Opublikowano 14 Lutego 2016 okazalo sie panowie, ze mialem walnieta pompe wodna i dodatkowo cieklo z tego weza idacego z nagrzewnicy do glowicy, stad taka kumulacja ubytku plynu, temat uwazam za zamkniety
Misioo86 Opublikowano 7 Marca 2016 Opublikowano 7 Marca 2016 Witam wszystkich forumowiczów. Pozwólcie że podobne się pod temat. Jestem posiadaczem audi a4 5 1.9 110 km,afn. Ostatnio zauważyłem ubytek płynu chlodniczego w zbiorniku wyrownawczym. W listopadzie ów płyn był wymieniany. Ubytek zauważyłem na początku lutego i stwierdziłem że mechanik może źle odpowietrzył układ, stąd taki ubytek. Dlatego wziąłem uzupełniłem płyn, odpowietrzyłem ( dodam że dodałem około 2 litrów płynu). Od zabiegu upłynęło około 3 tygodni i znów zauważyłem że płynu ubyło. Płyn znów dolałem, odpowietrzyłem, ale żadnych wycieków nie widzę. Nie mam pojęcia co może być przyczyną. w aucie normalnie działa ogrzewanie, sprawdzałem wlew oleju i bagnet, są czyste, bez żadnych osadów. Jest jeszcze jedna rzecz, nie wiem czy z tym może mieć związek po przejechaniu 40-50 km wskazówka od cieczy chłodzącej cały czas waha się na poziomie od 60 do 70 stopni. Więc jak wiadomo za nisko. Ostatnio zrobiłem dłuższą trasę i było to samo więc wszedłem na kody klimatronika i na kanale 49 było pokazane 65 stopni a na 51 90 stopni. Termostat był także wymieniany w listopadzie. Nie jestem mechanikiem, a już niestety z różnymi miałem styczność dlatego postanowiłem napisać tutaj. Może koledzy coś doradzicie. Pozdrawiam
rafal9119 Opublikowano 7 Marca 2016 Opublikowano 7 Marca 2016 napewno walnięty masz termostat . . sprawdz czy wogóle masz tam termostat może uszczelka pod głowica jest wywalona i ktoś wyciągnął termostat.
Misioo86 Opublikowano 7 Marca 2016 Opublikowano 7 Marca 2016 Powiem szczerze że obawiam się tej uszczelki. Zwłaszcza że czytałem na różnych forach o.podobnych objawach i temat uszczelki był tam poruszany. A jutro podjadę do tego mechanika w związku z termostatem.
rafal9119 Opublikowano 7 Marca 2016 Opublikowano 7 Marca 2016 o to chodzi bo to sa duże ubytki. i ciekawe co bedzie sie działo z układem jak silnik osiagnie 90C czy nie bedzie go wyrzucało itd
Misioo86 Opublikowano 7 Marca 2016 Opublikowano 7 Marca 2016 Aha... Czyli mogę rozumieć że póki co może nawet i dobrze się składa że jest taka temperatura a nie wyższa? Tak jak mówię ani samochód nie kości, ani nie ma żadnych śladów żeby płyn dostawał się do oleju i odwrotnie. Jutro podjadę do mojego magika i zobaczymy co on powie. Ale i tak dziękuję kolego za jakąś podpowiedź
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się