Mozgu 0 Opublikowano 31 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2016 (edytowane) To niech sobie zdjemie gruszke. Odkreca sie 2 srobki od dolu i zawleczke aciaga na dole. Wtedy rekami mozna sprawdzic jak chodzi geometria w turbo. I w rekach sprawdzic jak chodzi ciegno gruszki a vacoumetrem. Jakie jest podcianienie. Ale generalnie to przeladowuje wiec i tak bedzie turbo do czyszczenia. Gdyby nylo niedoladowanie to mogla by byc wina n75 czy gruszki. Turbo mozna latwo wyjac bez kanalu tylko splyw oleju zeby odkrecic trzeba 2 przedluzki na mala grzechotke wiekszy dla mnie problem to byl ta nakretke od gory odkrecic Edytowane 31 Stycznia 2016 przez Mozgu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hezen 23 Opublikowano 31 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2016 Tak jak Mozgu napisał, turbine bez żadnego kanału idzie zdemontować. Najgorzej ze spływem oleju, odkręcić to pół biedy ale potem to macanie żeby wkręcić śrubki i upewnienie się że podkładka jest na miejscu - bezcenne Niektórzy mają problem z nakrętką od zasilania turbiny olejem... tutaj przyda się WD40, popsikać ze 2-3 razy przez 2 dni żeby chociaż trochę łatwiej poszło. Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 31 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2016 Klucz do odkrecania przewodow hamulcowych bardzo upraszcza sprawe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sułek123 0 Opublikowano 2 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2016 Dobra chlopaki wszystko jest juz jasne. Udalo mi sie troche rozruszac kierownice i wszystko wrocilo do normy. Po 2 dniach problem powrocil takze wyciagam turbo. Dzieki wszystkim za sugestie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 2 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2016 chłopie nie rób śmietnika i nie kopiuj wszedzie swojego posta, załóż swój temat i nie siej zamętu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabanmat 6 Opublikowano 2 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2016 Jak będziesz czyścił to wyczyść turbo, zawór EGR, dolot (z sadzy) Mile widziana wymiana przewodów podciśnienia i będzie wszystko latać i fruwać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się