cino89 Opublikowano 31 Stycznia 2016 Opublikowano 31 Stycznia 2016 Witam! jak w temacie poszukuje kogos kto moglby mi pomoc online wymienic dwumas oczywiscie odplatnie.. znam sie troche na mechanice tak jak naprzyklad niedawno wymienialem kompletny rozrzad w tym o to aucie tak ze mechanika nie jest mi obca. aczkolwiek nigdy jeszcze wczesniej nie mialem doczynienia ze skrzynia biegow tak wiec zwracam sie z moja prosba I mam nadzieje ze znajdzie sie ktos kto juz ten temat przerabial I mogl by dopowiedziec co trzeba najpierw "odkrecic" itp moje auto to audi a4 avant 2.0TDI rocznik 2010 kod silnika CAGA pozdrawiam serdecznie
Dev Opublikowano 31 Stycznia 2016 Opublikowano 31 Stycznia 2016 Bez podnosnika i hydraulicznej podpory pod skrzynie nawet sie do tego nie zabieraj.
cino89 Opublikowano 31 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2016 a co jesli wszystko sie zalatwi? wynajmuje duzy garaz ktory pomiesci 4 auta wiec miejsca duzo, zamiast podnosnika uzyl bym duzych I wysokich najazdow a podnosnik pod skrzynie bym pozyczyl?
Dev Opublikowano 31 Stycznia 2016 Opublikowano 31 Stycznia 2016 I co, bedziesz robił na kolanach ? Skrzynia jest ciezka i mozesz sobie zrobic krzywde.
cino89 Opublikowano 31 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2016 Musze to samemu zrobic bo chce wiedziec na przyszlosc jak to wszystko wyglada itp .. przerabialem juz w autach innych tematy typu wymiana uszczelki pod glowica (corsa 1.2) wymiana lancucha rozrzadu (corsa 1.2) oczywiscie nie wspomninajac o drobnych wymianac takich jak amortyzatory lozyska naprawy dmuchawy nawiewu itp itd to jest moja pasja I wymiana sprzegla /dwumasu uzupelnila by moje jakies tam male doswiadczenie I ciekawosc jesli chodzi o zrobienie sobie krzywdy to nie ma takiej obawy bo zawsze staram sie robic wszstko bezpiecznie I wiem wszystkiego nie da sie zrobic golymi rekami tylko czasami trzeba cos pozyczyc czy pospawac jakies narzedzie czy jak w tym przypadku zrobic podpore pod skrzynie
Dev Opublikowano 31 Stycznia 2016 Opublikowano 31 Stycznia 2016 Sam tego nie zrobisz, nawet nie próbuj.
iwadrian Opublikowano 31 Stycznia 2016 Opublikowano 31 Stycznia 2016 Dwie osoby do wyjęcia i włożenia skrzyni potrzebne. Resztę sam ogarniesz. Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
Dev Opublikowano 31 Stycznia 2016 Opublikowano 31 Stycznia 2016 I cos do centrowania tarczy sprzęgłowej, łatwiej pozniej spasowac skrzynie z silnikiem.
iwadrian Opublikowano 31 Stycznia 2016 Opublikowano 31 Stycznia 2016 (edytowane) Ja użyłem przedłóżki od kluczy nasadowych. Edytowane 31 Stycznia 2016 przez iwadrian
Dev Opublikowano 31 Stycznia 2016 Opublikowano 31 Stycznia 2016 http://allegro.pl/zestaw-centrujacy-do-sprzegla-centrowania-tarczy-i5947087725.html
cino89 Opublikowano 31 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2016 druga osoba sie znajdzie... a jeli chodzi o centrowanie to myslalem o zakupie secjalnego urzadzenia.. czy wytoczony na tokarce sworzen o odpowiednich wymiarach tez by sie nadal?
Dev Opublikowano 31 Stycznia 2016 Opublikowano 31 Stycznia 2016 Musisz znac wymiary ale wrzucilem Ci link
cino89 Opublikowano 31 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2016 ok w takim razie zaopatrze sie w to urzadzenie czyli mam rozumiec ze nie jest z tym wszystkim jakas wielka tragedia oprocz tego ze jest to ciezkie i bede potrzebowal drugiej osoby? zagladalem juz wczesniej pod samochod zeby sie mniej wiecej rozeznac jak to wyglada itp i stwierdzam ze dojscie jest w miare ok i chyba plusem jest to ze silnik jest ustawiony wzdluz..
Dev Opublikowano 31 Stycznia 2016 Opublikowano 31 Stycznia 2016 Ciezko jest odkrecic dwie gorne sruby, trzeba krecic nasadkami na przegubach, potem troche rozkrecania uchwytow koło DPFu. Jak bedziesz obniżać skrzynie to sprawdz czy masz odpiete wszystkie wtyczki i czy kable od DPFa nie sa poprzyczepiane do skrzyni. Dla pewnosci złap od gory silnik na jakiejs belce.
cino89 Opublikowano 9 Lutego 2016 Autor Opublikowano 9 Lutego 2016 zabiore sie za kupno i przygotowanie wszystkiego i niedlugo sie odezwe.. Pozdrawiam Witam ponownie! Juz wszystko mam przygotowane i w srode po pracy zabieram sie za rozkrecanie wszystkiego po kolei..mam kilka pytan bo tak jak mowilem nie robilem tego wczesniej a dzis wszystko obejrzalem dokladnie i wolal bym wiedziec od jakiej sroby lepiej zaczac rozkrecanie itp...tak jak naprzyklad niewiem czy bedzie niezbedne odkrecenie czegos od strony `maski" czy dam rade wszystko od spodu...czy moge odpiac przewod od sprzegla.. to jest takich kilka przykladow gdzie wasza wiedza bardzo by mi sie przydala.. pozdrawiam serdecznie
Dev Opublikowano 10 Lutego 2016 Opublikowano 10 Lutego 2016 Przewod od sprzegla odpinasz przy wysprzegliku, musisz go zabezpieczyc bo bedzie Ci sie lał plyn. Sruby odkrecasz jak ci wygodnie. Ja zawsze zostawiam dwie ostatnie do ktorych mam najlatwiejszy dostep, zwykle sa na przeciw siebie. A Przy wrzucaniu skrzyni bedzie latwiej zlapac gdy bedzie na swoim miejscu.
cino89 Opublikowano 10 Lutego 2016 Autor Opublikowano 10 Lutego 2016 A trzeba wywalic dpfa zeby odkrecic gorne sroby skrzyni?
cino89 Opublikowano 11 Lutego 2016 Autor Opublikowano 11 Lutego 2016 (edytowane) Panowie wywalilem dzis skrzynie i dwumas i sie okazalo ze mam zestaw firmy sachs wstawiony o numerze 2289 000 187 wiec chcialem zamowic na ebayu ta czesc ale jak wpisalem marke auta i kod silnika to wyskoczyly mi tylko zestawy luk a jak wpisalem z dopiskiem sachs to wyskoczyly mi zestawy sachs tylko troche sie numery roznia tak wiec moje pytanie brzmi czy numery z oryginalnie wstawionych czesci w auci moga sie roznic od tych kupionych ze sklepu osobno? Edytowane 11 Lutego 2016 przez cino89
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się