ksobolewski 0 Opublikowano 11 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2007 Czesc wiem z e ten temat juz byl ale mam ten problem dzis zobaczylem dywanik z lewej strony patrzac od srodka jest caly mokry w plynie chlodzacym.Wymienilem filtr przzeciwpylkowy zaslepki gumowe pod progami wszystkie są.Problem jest z tym ze kiedy zmienie temperaturę nawiewu klimy z najnizszego chociażby na 18 stopni wszystko paruje. Slyszalem z etrzeba odepchac jakies przeplywy pod aku i serwo ale nie wiem czy mozna to zrobic samemu i jak to zrobić.Czy ktoś jeszcze ma jakies pomysly?Z góry dzieki za pomoc. Pozdrawiam Krzysztof Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zdeniu Opublikowano 11 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2007 kolego jeżeli masz płyn chlodzący w srodku to masz jego wyciek czyli najprawdopodobniej nagrzewnica do wymiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ksobolewski 0 Opublikowano 11 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2007 dzieki za odpowiedz czy jestes tego pewien na 100 procent czy to moze jakies zapchane odplywy mam nadzieje ze te drugie ha ha. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zdeniu Opublikowano 11 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2007 jezeli na pewno masz plyn chłodzący pod nogami to na pewno nie jest przyczyną zapchanie czegoś tylko nieszczelność ukł. chłodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ksobolewski 0 Opublikowano 11 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2007 dzieki zdeniu co radzisz to jutro powalcze aha i masz jakies namiary jak sie dobrac do tej nagrzewnicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Iceman Opublikowano 11 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2007 dzieki zdeniu co radzisz to jutro powalcze aha i masz jakies namiary jak sie dobrac do tej nagrzewnicy z tego co wiem kolego w a4 trzeba pruc wszystko zeby sie dostac powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ksobolewski 0 Opublikowano 11 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2007 Sorki czy ktos ma schemat gdzie jest ngrzewnica lub jak sie tam dostać dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zdeniu Opublikowano 11 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2007 ksobolewski, jakie ty masz autko w opisie masz B6 i 1998 rok coś nie tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ksobolewski 0 Opublikowano 11 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2007 audi a4 tdi 1998 rok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zdeniu Opublikowano 11 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2007 no to masz model B5 a nie B6 jak zaznaczyłes w profilu popraw to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ksobolewski 0 Opublikowano 11 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2007 ok dzieki [ Dodano: 12-02-2007, 15:28 ] czy ktos ma moze schemat nagrzewnicy i jak sie do niej dobrac? dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adadur 13 Opublikowano 13 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2007 W zależności jak mokro sprawdz czy to płyn czy woda, może białą chusteczką bo jak płyn to powinna się lekko zabarwić. Pozatym płyn jest troszkę lepki próbować. Wysusz dobrze auto albo takim granulatem budowlanym albo gazety zależy ile tej wody. Jak nagrzewica by ciekła to raczej po stronie pasażara. Sprawdz w zbiorniczku płynu chłodniczego jego stan jeśli ubyło to wiesz co to za ciecz. Jeśli chcesz autkiem jezdzić trochę ale bez jakiegokolwiek ogrzewania !!! to w podszybiu możesz zrobić kolanko na wężach i w ten spsób omieniesz nagrzewnicę w obiegu. Jak już zajrzysz do podszybia i jeśli masz tam wodę to może jednak ona przecieka do wnętrza, najczęściej dzieje się to włąsnie od strony kierowcy więc udrożnij odpływy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ksobolewski 0 Opublikowano 13 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2007 dzieki za odpowiedz dzis dobralem sie do nagrzewnicy.mechanik krzyknął 350 funtów\ więc dobrałem się do niej wraz z kolegą zabrało nam to około 6 godzin i ją wytargaliśmy ale była masakra.nie wiem jak to złożymy ale będzie wesoło.A co do tego czy woda czy płyn to definitywnie płyn bo jest czerwony.Jutro będę wiedział co dokładnie było grane.pozdrawiam.A wspólnego z odpływami pod akumalotorem lub serwem to za bardzo nic nie ma jednak warto tam zajrzeć i przepchać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adadur 13 Opublikowano 16 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2007 I tak będziesz musiał tam zajrzeć do węży odpowietrzających. O zalewaniu płynem poczytaj w dzale warsztat o wymianie termostatu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się