Skocz do zawartości
IGNOROWANY

plyn z chlodnicy dostaje sie do srodka


ksobolewski

Rekomendowane odpowiedzi

Czesc wiem z e ten temat juz byl ale mam ten problem dzis zobaczylem dywanik z lewej strony patrzac od srodka jest caly mokry w plynie chlodzacym.Wymienilem filtr przzeciwpylkowy zaslepki gumowe pod progami wszystkie są.Problem jest z tym ze kiedy zmienie temperaturę nawiewu klimy z najnizszego chociażby na 18 stopni wszystko paruje.

Slyszalem z etrzeba odepchac jakies przeplywy pod aku i serwo ale nie wiem czy mozna to zrobic samemu i jak to zrobić.Czy ktoś jeszcze ma jakies pomysly?Z góry dzieki za pomoc.

Pozdrawiam Krzysztof

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki zdeniu co radzisz to jutro powalcze aha i masz jakies namiary jak sie dobrac do tej nagrzewnicy

z tego co wiem kolego w a4 trzeba pruc wszystko zeby sie dostac

powodzenia :audi::a4fan::quattro:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W zależności jak mokro sprawdz czy to płyn czy woda, może białą chusteczką bo jak płyn to powinna się lekko zabarwić. Pozatym płyn jest troszkę lepki próbować. Wysusz dobrze auto albo takim granulatem budowlanym albo gazety zależy ile tej wody.

Jak nagrzewica by ciekła to raczej po stronie pasażara. Sprawdz w zbiorniczku płynu chłodniczego jego stan jeśli ubyło to wiesz co to za ciecz. Jeśli chcesz autkiem jezdzić trochę ale bez jakiegokolwiek ogrzewania !!! to w podszybiu możesz zrobić kolanko na wężach i w ten spsób omieniesz nagrzewnicę w obiegu.

Jak już zajrzysz do podszybia i jeśli masz tam wodę to może jednak ona przecieka do wnętrza, najczęściej dzieje się to włąsnie od strony kierowcy więc udrożnij odpływy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki za odpowiedz dzis dobralem sie do nagrzewnicy.mechanik krzyknął 350 funtów\

więc dobrałem się do niej wraz z kolegą zabrało nam to około 6 godzin i ją wytargaliśmy ale była masakra.nie wiem jak to złożymy ale będzie wesoło.A co do tego czy woda czy płyn to definitywnie płyn bo jest czerwony.Jutro będę wiedział

co dokładnie było grane.pozdrawiam.A wspólnego z odpływami pod akumalotorem lub serwem to za bardzo nic nie ma jednak warto tam zajrzeć i przepchać. :a4fan:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I tak będziesz musiał tam zajrzeć do węży odpowietrzających. O zalewaniu płynem poczytaj w dzale warsztat o wymianie termostatu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...