Skocz do zawartości
IGNOROWANY

2.0 tdi 143km problem P106500


5myr3k

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problem ze swoim audi, audi od jakiegoś czasu po uruchomienia silnika nie potrafiło utrzymać obrotów.

Skakało na obrotach od 8000-1100 potrafiło zgasnąć :( Oddałem auto do warsztatu wymieniłem wtryski i nic, wymieniłem zawór cid i nic wymieniłem regulator na listwie ciśnieniowej i nic :(

Mechanik rozkłada ręce i myśli że to wina komputera? Ponoć jest wysokie ciśnienie paliwa błąd który wyskakuje to P106500 proszę o pomoc może ktoś z was spotkał się z podobnym problemem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, 

mam identyczny problem jak kolega powyżej, czy ktoś zetknął się już może z takim przypadkiem, może autorowi udało się to naprawić i może to opisać. 

Wymoenilem filtr paliwa, czujniki na listwie CR, pompa poszła do regeneracji razem z wtryskami ( po diagnozie wymienili zawór na pompie oraz wyregulowali jeden wtrysk) także w układzie paliwowym nie ma już teoretycznie nic do wymiany.

 

mój mechanik także rozłożył ręce i wysyła mnie do elektryka

Proszę  o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam,

Mam ten sam problem udało się Wam go rozwiązać ?

Proszę o odp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie okazało się ze to pompa paliwa w baku, mimo ze mechanik stwierdził ze daje ciśnienie (bo tryska paliwem z listwy) to ciśnienie było za niskie- jakies 3 bary a musi być ok. 9. Myśle ze tutaj szukaj przyczyny, do tego oczywiście filtr paliwa, a potem dopiero inne elementy układu paliwowego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, przekaże mechanikowi.

A powiedz mi jakie miałeś objawy. U mnie skaczą obroty na luzie w zakresie 850-1100, trzęsie silnikiem.

Też miałeś błąd p106500 - z tego co czytam dotyczyć może różnych elementów w układzie.

Wymieniłem już zawór na pompie wtryskowej- niestety nic to nie dało. najlepiej było by mieć kilka rzeczy na podmianę z innego auta no ale nie mam takiej możliwości niestety.

 

Edytowane przez txj0802
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie podobne objawy pojawiły się w lipcu, krótko po akcji serwisowej w związku z dieselgate. Wasze auta też po akcji?

Dodam jeszcze, żey u mnie problem pojawia się powyżej ok 13°C temp. zewnętrznej i trwa przez kilka minut na zimnym silniku. Jak dotąd dwa wtryski wymienione- bez zmian, potem wymieniłem zawór na listwie i od tamtej pory przejechałem ok 2 tyś km i póki co błąd 1065 nie powrócił, a czy obroty falują nie mogę stwierdzić bo mamy temperatury do max 5° więc na razie jeżdżę i czekam... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie, mam taki sam problem od wczoraj, Auto posiadam od 6 miesięcy, wymieniony rozrząd/filtry/oleje po zakupie, przejechałem nim 3 tys/km bez żadnych problemów, aż do wczoraj..

Samochód to Audi A4 B8 2009r 2.0TDi 143km 270.000 tys przebiegu. Objawy to skaczące obroty silnika w zakresie 900-1000 i odczuwalnie trzęsie całym autem, zaznaczę od razu przy tym, że autem da się jechać, nie straciło mocy, nie wyskoczyły żadne kontrolki.. po podłączeniu pod kompa wyskakuje informacja o błędzie 106500 - Regulator Ciśnienia Paliwa; różnica regulacji - Nieciągła  

 

....jakieś sugestie ??? 

Edytowane przez 8Mateusz8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...