andy59 1 Opublikowano 6 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2016 Witam, Ostanio z powodu wadliwej pompy wody spadł mi pasek wieloklinowy, przez co musiałem przejechać kilka kilometrów bez wspomagania kierownicy. Awaria została usunięta, ale po około 1000 km pojawił się problem z cięzko działającym układem wspomagania. Wspomaganie zaczyna działać coraz cięzej w momencie gdy silnik się rozgrzeje. Dzisiaj odpowietrzałem układ wspomagania myśląć że w tym tkwi problem, problem znikł na jakieś 30 kilemtrów. Po dłuższej jeździe nawet przy predkości 40 km/h i lekkim skręcie czuć bardzo duży opór. Czy ktoś spodkał się już z taką sytuacją i czy wie, co może być tego przyczyną. Dodam, że płynu wspomagania nic nie ubywa. Audi a4 b5 1,9 TDI 90km, 1998 rok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rhinbac 0 Opublikowano 7 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2016 Jaki płyn zalales ? Plyn sie nie peni ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się