Gość Opublikowano 15 Lutego 2016 Opublikowano 15 Lutego 2016 (edytowane) No w środku hajcuje aż miło ;-) Tak mnie tylko zastanowily te twarde przewody. Coś tam słyszałem że korek zbiornicZka może być zepsuty i że układu nie odpowietrza. Co wy na to? Ps. Te przewody są twarde nawet po zgaszeniu silnika Edytowane 15 Lutego 2016 przez Gość
Mateuszek1001 Opublikowano 15 Lutego 2016 Opublikowano 15 Lutego 2016 korek ma za zadanie utrzymanie tego 1 bara w układzie, jeśli jest popsuty faktycznie może ciśnienie wzrosnąć.
Gość Opublikowano 15 Lutego 2016 Opublikowano 15 Lutego 2016 korek ma za zadanie utrzymanie tego 1 bara w układzie, jeśli jest popsuty faktycznie może ciśnienie wzrosnąć. Tak więc polazłem do samochodu i sprawdziłem jeszcze raz. Plynu jest ok jeden centymetr ponad max. Ponadto w kabinie się szybko robi ciepło wąż jest faktycznie trochę twardy, jednak gdy go potrzymam na obrotach to jest tak twardy że go ścisnąć nie idzie. CHolera to pierwsze auto gdzie tak to wygląda i nie wiem czy to jest OK. Obawiam się trochę oprzewodów i nagrzewnicy, że jak nie jest ok to coś strzeli. Mechaniki mówią same głupoty i nawet nie chce o tym pisać. ps. czy po wymianie uszczelki pod deklem zaworów, może przez pierwsze kilometry śmierdzieć trochę przypaloną gumą ??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się