Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana pompy wody i co jeszcze ? AEB


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

No w środku hajcuje aż miło ;-) Tak mnie tylko zastanowily te twarde przewody. Coś tam słyszałem że korek zbiornicZka może być zepsuty i że układu nie odpowietrza. Co wy na to?

Ps. Te przewody są twarde nawet po zgaszeniu silnika

Edytowane przez Gość
Opublikowano

korek ma za zadanie utrzymanie tego 1 bara w układzie, jeśli jest popsuty faktycznie może ciśnienie wzrosnąć.

Opublikowano

korek ma za zadanie utrzymanie tego 1 bara w układzie, jeśli jest popsuty faktycznie może ciśnienie wzrosnąć.

Tak więc polazłem do samochodu i sprawdziłem jeszcze raz. Plynu jest ok jeden centymetr ponad max. Ponadto w kabinie się szybko robi ciepło :D wąż jest faktycznie trochę twardy, jednak gdy go potrzymam na obrotach to jest tak twardy że go ścisnąć nie idzie. CHolera to pierwsze auto gdzie tak to wygląda i nie wiem czy to jest OK. Obawiam się trochę oprzewodów i nagrzewnicy, że jak nie jest ok to coś strzeli. Mechaniki mówią same głupoty i nawet nie chce o tym pisać. ps. czy po wymianie uszczelki pod deklem zaworów, może przez pierwsze kilometry śmierdzieć trochę przypaloną gumą ?? :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...