Mozgu Opublikowano 9 Lutego 2016 Opublikowano 9 Lutego 2016 Witam, od niedawna mam problem ze sprzęgłem ponieważ zdarza mu sie coraz częściej ślizgnąć a pedał bierze dopiero u samej góry więc po prostu się skończyło. I w przyszłym tyg chciałbym się wziąć za wymiane. Pacjent AFN quattro. Aktualnie po programie, docelowo bede chciał dążyć do 200/400 natomiast musze na to odłożyć trochę $$$ Mam kilka pytań: Czy dwumas z AFN jest taki sam jak z AWX? Chodzi mi o wytrzymałość. Ponieważ nie wiem czy jest sens go wymieniać jeśli sa takie same to do mojego dwumasu kupie tylko tarczę i docisk z AWX ponieważ znalazłem info że sa P&P. Czy do dwumasu zestaw ze sztywną tarczą czy może z tłumikami drgań? W katalogu IC sa zestawy LUK pod dwumas z tarczami z tłumikami natomiast w zestawach SACHS tarcza jest sztywna? Co lepiej wybrać? Nie wiem czy dobrze myślę ale tarcza z tłumikami odciąży mój juz nie nowy ale sprawny dwumas? Czy to juz przegięcie i moze miec jakies skutki uboczne tyle sprężynek? PS napisze od razu że nie jestem zbytnio zainteresowany sztywnym kołem
BOSSS Opublikowano 18 Lutego 2016 Opublikowano 18 Lutego 2016 Napewno ten z AWX'a bedzie delikatnie mocniejszy.Jesli nie jestes zainteresowany jednomasem no to bierz od AWX'a
Dev Opublikowano 18 Lutego 2016 Opublikowano 18 Lutego 2016 Zestaw z AWXa bedzie o wiele bardziej mocniejszy.
Mozgu Opublikowano 20 Lutego 2016 Autor Opublikowano 20 Lutego 2016 Dzieki za odp. Ale z okazalo sie ze musze odlozyc inwestycje w samochod bo co innego pochlonelo oszczednosci. Wiec wymieniam sprzeglo ale dwumas zostawiam ori. A za pol roku bede sie martwil jak zaczne modzic auto
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się