rojbert82 0 Opublikowano 20 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2008 hej mam problem ze swoją a 4 ,odkąd ją mam to kiedy chce przyspieszyc i mocno wciskam gaz to auto szarpie i sie jagby krztusiło nie ma KOPA dopiero jak wejdą wyzsze obroty to zaczyna sunąc mocniej ,podejzewam ze jest tez problem ze sprzegłem bo gdy zmieniam bieg to buja wozem ,wymieniłem wszystkie filtry ,olej,pasek rozrządu ,kable wysokiego napiecia do swiec i po tej wymianie kabli przez chwile nie szarpało ,dzisiaj znowu zaczeło ,powoli załuje ze mam audi a4,fiat uno przynajmiej nie szarpał :/ czy ktos miał takie problemy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loco87 1 Opublikowano 20 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2008 1.6..... co to za odpowiedź ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 20 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2008 VAG? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek a4 2.8 0 Opublikowano 20 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2008 A jakie przewody kupiłeś? Chodzi mi o producenta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rojbert82 0 Opublikowano 20 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2008 orginalne na pewno te przewody nie były ,160 zł dałem nie mam juz kasy na orginalne , i jest troche lepiej ,ale nie mam pewności czy to wina kabli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek a4 2.8 0 Opublikowano 20 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2008 Za 160 powinny być już niezłe. Ja ostatnio za NGK płaciłem około 170 zł, a tej markii przewody są już jednymi z lepszych. Chyba pozostaje Ci VAG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michub0b 0 Opublikowano 20 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2008 witam. Kolego rojbert82 ja miałem ze swoją identycznie. Także wymieniłem kable, świece,filtry, wyczyściłem przepustnice, przepływomierz, sprawdziłem sondę lambda i dalej było tak samo. Pomyślałem więc nic innego jak cewka zapłonowa,a wiec wyjąłem starą cewkę a ona pęknięta i jeden styk zaśniedziały bo co prawda iskrę dawał ale bardzo słabą. Wymieniłem cewkę i jest ok. Żadnych problemów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rojbert82 0 Opublikowano 20 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2008 kolego cewka powiadasz ,sprawdze to na pewno,a ile to kosztuje? pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mA4ciek 0 Opublikowano 21 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2008 u mnie czyszczenie przepustnicy pomogło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michub0b 0 Opublikowano 21 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2008 ja za cewkę dałem kolesiowi coś koło 150zł ale było warto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rojbert82 0 Opublikowano 24 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2008 juz jest wszystko oki ,wymieniłem świece ,kopułke i palec i teraz śmiga jaj nowa ,dzieki i pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
v1ck 2 Opublikowano 25 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2008 juz jest wszystko oki ,wymieniłem świece ,kopułke i palec i teraz śmiga jaj nowa ,dzieki i pozdro a jak zdjales palec ? chce wymienic czujniok halla ale nie moge go wyjac ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M3I 0 Opublikowano 25 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2008 Za 160 powinny być już niezłe. Ja ostatnio za NGK płaciłem około 170 zł, a tej markii przewody są już jednymi z lepszych. Chyba pozostaje Ci VAG 170 zł za przewody NGK do silnika ACK ??????????? NIe wierze . Za tyle to może do R4 ale nie do V6. No chyba że kupowałes przewody nie dla siebie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rojbert82 0 Opublikowano 25 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2008 wsumie mechanik mi wymieniał wiedz nie wiem gdzie jest czujnik halla Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
v1ck 2 Opublikowano 25 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2008 wsumie mechanik mi wymieniał wiedz nie wiem gdzie jest czujnik halla jest zaraz wlasnie pod tym palcem, problem w tym ze ja niemam serca do tego zeby go na sile wyciagac bo sie boje zaloze sie ze jest jakis sposob na niego ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek a4 2.8 0 Opublikowano 25 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2008 te przewody kupowałem do mojej starej i poczciwej 100 c4 z silnikem 5 cylindrowym. Myslalem że będą kosztować ze 250, więc sam się zdziwiłem (może to jakaś chińszczyzna) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M3I 0 Opublikowano 25 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2008 te przewody kupowałem do mojej starej i poczciwej 100 c4 z silnikem 5 cylindrowym. Myslalem że będą kosztować ze 250, więc sam się zdziwiłem (może to jakaś chińszczyzna) Ja do ACK dałem 450 zł..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rojbert82 0 Opublikowano 26 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2008 no cuz ja nie mam pojęcia i nie znam sie na elektryce wiedz poszłem do dobrego elektryka i nie załuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się