Przemasek17 0 Opublikowano 12 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2016 (edytowane) Witam dzisiaj po zamontowaniu nowej turbiny jak zapalilem było dobrze dodam że byl kolektor ssący i wydechowy dany do piaskowania ale wszędzie są nowe uszczelki dane wszystko podłączone tak jak powinno być. No i otwieram drzwi od garażu a tu nagle auto zaczęło pracować jak traktor szarpie silnikiem na wolnych obrotach jakby miało go wyrwać odrazu cały samochód aż chodzi. Dając gazu Kopci mocno.pomóżcie panowie. Dodam jeszcze że kontrola trakcji ciągle się pali Edytowane 12 Lutego 2016 przez Przemasek17 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makale 18 Opublikowano 12 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2016 Błędy na vag ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemasek17 0 Opublikowano 12 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2016 (edytowane) Błędy na vag ? pokazywali czujnik ciśnienia doładowania i coś z przepływomierz usunąłem te błędy i ich już nie ma ale się pojawił czujnik kąta skrętu i ten błąd nie znika ale to coś może mieć do takiego szarpania tym silnikiem?https://m.youtube.com/watch?v=n8yjIPzryVI Link do filmiku mojej Audi jak chodzi terqz po montażu turbinki Edytowane 12 Lutego 2016 przez Przemasek17 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kastro 3 Opublikowano 13 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2016 Wygląda jakby pompka się skończyła.http://a4-klub.pl/index.php?/topic/345642-szarpie-do-mometu-odpiecia-jednego-gara/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemasek17 0 Opublikowano 13 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2016 (edytowane) Też tak myślę się pali ciągle kontrola trakcji możliwe że pompka któraś w poniedziałek stawiam do mechanika stwierdzi co jest . Dzisiaj grzebaLem i nie doszedłem do niczego . Resetowalem kompa nic nie pomagało więc się okaże diagnoza u mechanika Tylko jeszcze u mnie nie można nigdzie jechać bo jak dasz więcej gazu to coś grzechocze metalicznego strach jechać gdzieś więc do mechanika na lawecie pojedzie pewnie Edytowane 13 Lutego 2016 przez Przemasek17 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbojna 3 Opublikowano 13 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2016 Też tak myślę się pali ciągle kontrola trakcji możliwe że pompka któraś w poniedziałek stawiam do mechanika stwierdzi co jest . Dzisiaj grzebaLem i nie doszedłem do niczego . Resetowalem kompa nic nie pomagało więc się okaże diagnoza u mechanika Tylko jeszcze u mnie nie można nigdzie jechać bo jak dasz więcej gazu to coś grzechocze metalicznego strach jechać gdzieś więc do mechanika na lawecie pojedzie pewnie Szczerze watpie aby to byly pompki, ale mozesz zlogowac vagiem grupy 13, 18 i 23 to sie szybko okaze. Pompki tak same z siebei i szybko nie padaja... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemasek17 0 Opublikowano 14 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2016 Pod kompa podłączyłem innym programem nie vagiem aktualnie nie mam Vaga nawet jakbym miał to na Windows 10 nie pójdzie :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_N 10 Opublikowano 14 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2016 Też tak myślę się pali ciągle kontrola trakcji możliwe że pompka któraś w poniedziałek stawiam do mechanika stwierdzi co jest . Jeśli odłaczałeś aku, to kontrolka ESP będzie świecić do momentu, aż nie przejedziesz autem i nie wykonasz kilku skrętów kierownicą. Sterownik musi się zaadaptować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemasek17 0 Opublikowano 15 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2016 Samochód zaprowadzony do mechanika pierwsza diagnoza jaka postawił to że rozrząd mógł się przestawić. Na rorzadzie zrobioNe jest 16000 km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz51237 8 Opublikowano 15 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2016 Samochód zaprowadzony do mechanika pierwsza diagnoza jaka postawił to że rozrząd mógł się przestawić. Na rorzadzie zrobioNe jest 16000 km Sam z siebie się nie przestawił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemasek17 0 Opublikowano 15 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2016 Mechanik wybrał głowice. głowica była juz kiedyś robiona popychacze krzywe uszkodzone szklanki na 4 cylindrez nie ma sprężania . Silnik się zaciera poprostu . naprawa się nie opłaca więc zamówiłem drugi silnik z 14 dniową gwarancją rozruchową . w tym tygodniu będzie już siedziało drugie serce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się