Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Nie równa praca silnika po wymianie turbo. 1.9 TDI AWX AUDI A4 B6


Przemasek17

Rekomendowane odpowiedzi

Witam dzisiaj po zamontowaniu nowej turbiny jak zapalilem było dobrze dodam że byl kolektor ssący i wydechowy dany do piaskowania ale wszędzie są nowe uszczelki dane wszystko podłączone tak jak powinno być. No i otwieram drzwi od garażu a tu nagle auto zaczęło pracować jak traktor szarpie silnikiem na wolnych obrotach jakby miało go wyrwać odrazu cały samochód aż chodzi. Dając gazu Kopci mocno.pomóżcie panowie. Dodam jeszcze że kontrola trakcji ciągle się pali

Edytowane przez Przemasek17
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Błędy na vag ?

pokazywali czujnik ciśnienia doładowania i coś z przepływomierz usunąłem te błędy i ich już nie ma ale się pojawił czujnik kąta skrętu i ten błąd nie znika ale to coś może mieć do takiego szarpania tym silnikiem?

https://m.youtube.com/watch?v=n8yjIPzryVI

Link do filmiku mojej Audi jak chodzi terqz po montażu turbinki

Edytowane przez Przemasek17
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też tak myślę się pali ciągle kontrola trakcji możliwe że pompka któraś w poniedziałek stawiam do mechanika stwierdzi co jest . Dzisiaj grzebaLem i nie doszedłem do niczego . Resetowalem kompa nic nie pomagało więc się okaże diagnoza u mechanika

Tylko jeszcze u mnie nie można nigdzie jechać bo jak dasz więcej gazu to coś grzechocze metalicznego strach jechać gdzieś więc do mechanika na lawecie pojedzie pewnie

Edytowane przez Przemasek17
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też tak myślę się pali ciągle kontrola trakcji możliwe że pompka któraś w poniedziałek stawiam do mechanika stwierdzi co jest . Dzisiaj grzebaLem i nie doszedłem do niczego . Resetowalem kompa nic nie pomagało więc się okaże diagnoza u mechanika

Tylko jeszcze u mnie nie można nigdzie jechać bo jak dasz więcej gazu to coś grzechocze metalicznego strach jechać gdzieś więc do mechanika na lawecie pojedzie pewnie

Szczerze watpie aby to byly pompki, ale mozesz zlogowac vagiem grupy 13, 18 i 23 to sie szybko okaze. Pompki tak same z siebei i szybko nie padaja...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pod kompa podłączyłem innym programem nie vagiem aktualnie nie mam Vaga nawet jakbym miał to na Windows 10 nie pójdzie :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Też tak myślę się pali ciągle kontrola trakcji możliwe że pompka któraś w poniedziałek stawiam do mechanika stwierdzi co jest .

Jeśli odłaczałeś aku, to kontrolka ESP będzie świecić do momentu, aż nie przejedziesz autem i nie wykonasz kilku skrętów kierownicą. Sterownik musi się zaadaptować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Samochód zaprowadzony do mechanika pierwsza diagnoza jaka postawił to że rozrząd mógł się przestawić. Na rorzadzie zrobioNe jest 16000 km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Samochód zaprowadzony do mechanika pierwsza diagnoza jaka postawił to że rozrząd mógł się przestawić. Na rorzadzie zrobioNe jest 16000 km

Sam z siebie się nie przestawił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mechanik wybrał głowice. głowica była juz kiedyś robiona popychacze krzywe uszkodzone szklanki na 4 cylindrez nie ma sprężania . Silnik się zaciera poprostu . naprawa się nie opłaca więc zamówiłem drugi silnik z 14 dniową gwarancją rozruchową . w tym tygodniu będzie już siedziało drugie serce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...