Dawid199303 0 Opublikowano 12 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2016 Cześć mam problem dziś rano po wyjeździe z garażu zauważyłem plamę oleju na posadzce teraz sprawdzałem to cieknie z tyłu silnika od takiego jakby kolanka czy trójnika a u góry to ma jakiś czujnik. Co to może być i jak to wymienić? I jaki był by koszt wymiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wsółek 4 Opublikowano 12 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2016 Daj jakieś zdjecie poglądowe czy coś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darko 4 Opublikowano 12 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2016 (edytowane) jeśli cieknie z tego króćca z czujnikiem to jest to płyn chłodzący a nie olej, albo jest pęknięty albo oring popuszcza, chodzi chyba o takie coś, http://allegro.pl/krociec-wody-z-czujnikiem-audi-a4-b5-lift-1-8-98-1-i5114000475.html Edytowane 12 Lutego 2016 przez darko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid199303 0 Opublikowano 13 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2016 Tak Daro to z tego mi chyba cieknie bo to jest całe mokre i z tego leci na skrzynie. Problem w tym że płynu mi nie ubywa ale oleju ubyło:-/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pepik 1 Opublikowano 13 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2016 miałem podobną sytuację, także myślałem że to olej aż podłożyłem na noc pod auto gumową wycieraczkę i okazało się, że to jednak płyn, ubytek płynu było widać po kilku dniach dopiero Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bitelsik 0 Opublikowano 13 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2016 Witam. Jeśli wyciek jest na łączeniu króćca z głowicą, to musisz wymienić oring. Niedawno to przerabiałem, średnica wewnętrzna 36 mm, grubość oringu 3 mm. Koszt 70 groszy w sklepie z częściami do maszyn. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid199303 0 Opublikowano 14 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2016 Czyli odkręcić tylko te 3 chyba śruby i to lekko odejdzie czy mocno trzyma? Żadnego silikonu nic nie dawać? Sory za to pytanie ale nigdy tego nie wymieniałem to wolę się upewnić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszek13ns 1 Opublikowano 14 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2016 (edytowane) Czyli odkręcić tylko te 3 chyba śruby i to lekko odejdzie czy mocno trzyma? Żadnego silikonu nic nie dawać? Sory za to pytanie ale nigdy tego nie wymieniałem to wolę się upewnić Możesz spróbować wymienić sam oring, może będzie ok. Często jest tak że dalej cieknie obudowa jest plastikowa i odkształca się pod wpływem temperatury. Ja walczyłem wymieniałem oring na oryginał kilka dni było dobrze. Potem założyłem grubszy oring plus silikon również tydzień było dobrze. Później wymieniłem obudowę zamiennik po miesiącu dalej ciekło. W końcu kupiłem oryginał i było dobrze. Delikatnie możesz dać silikonu, śruby musisz wypiąć przewody od obudowy, wycieknie trochę płynu, jak będziesz robił to na zimnym silniku, trzeba uzupełnić płyn i odpowietrzyć układ Edytowane 14 Lutego 2016 przez lukaszek13ns Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid199303 0 Opublikowano 14 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2016 A jak go odpowietrzyc? I odnośnie tego przewodu co idzie w dół to on jest wpiety na jakąś metalowa zawleczke? Bo ten przewód wchodzi w jakąś plastikowa obudowę która wchodzi w ten trójnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się