AnnYa Opublikowano 12 Lutego 2016 Opublikowano 12 Lutego 2016 witam koledzy przeszukiwałam forum ale nie znalazłam podobnego problemu, Otóż audica (2,0 TFSI 180 km) od pewnego czasu podczas przyspieszania przy obciążonym silniku zaczyna się dławić "szarpie" ją, z początku tylko na wysokich biegach dodając gazu z niskich obrotów, teraz jest coraz gorzej, powiedzmy przy wyprzedzaniu na 4-ce szarpnie ją parę razy, po wciśnięciu sprzęgła i ponownym wejściu na obroty problem znika, ubytku mocy nie zauważam. występuje głównie na rozgrzanym silniku, w czasie normalnej jazdy po mieście jest ok. Na 1,2,3 nawet przy gazie w podłodze problemu nie ma, pojawia się po jakimś czasie po wyjechaniu np. na trasę. ktoś coś? poza tym silnik pracuje normalnie, przebieg 80 tys, po podłączeniu do komputera żadnych błędów, charakterystyka pracy silnika w normie
slawek16-1988 Opublikowano 27 Lutego 2016 Opublikowano 27 Lutego 2016 JA u siebie mam podobnie, jest szarpnięcie jak jej w trakcie jazdy lekko popuszczę gazu i chcę nagle przyspieszyć na pewno nie jest to problem z turbo wykluczyłem. Obstawiam na układ paliwowy, wtryski alba pompa wysokiego ciśnienia
damiano0010 Opublikowano 26 Maja 2016 Opublikowano 26 Maja 2016 Hej, Mam u siebie identyczny problem, czy udało wam się go rozwiązać? Od siebie dodam że na początku padło na jakość paliwa ale tankuję tylko na orlenie 98, postanowiłem zalać na Shell-u 100-tke i nadal to samo. Jeśli była by to pompa wysokiego ciśnienia czy można to jakoś zweryfikować poprzez logi dynamiczne ? Wtryski miałem wymieniane jakieś, 1o tys. temu. Pozdrawiam
adamtower Opublikowano 31 Maja 2016 Opublikowano 31 Maja 2016 Również jestem zainteresowany - ktoś, coś w temacie ?
damiano0010 Opublikowano 3 Czerwca 2016 Opublikowano 3 Czerwca 2016 Hej, Wymieniłem wczoraj pompę wysokiego ciśnienia, na allegro znalazłem za 500 zł używaną (auto miało przejechane 2tys km) nowa 1200zł. Początkowo nie chciałem wierzyć że mogla tyle mieć, ale jak przyszła to naprawdę jak nowa, zresztą sam sprzedawca się zarzekał że przebieg autentyczny. Moja miała już zrobione 170 tys. Powiem że po wymianie mega różnica, silnik pracuje bardzo równo. No i zero szarpania przy przyśpieszaniu czysta moc. Dodam że auto po modzie stage 2. Jeździ pięknie. Sama wymiana mimo braku umiejętności to ok 30 min. Dodatkowo mam wrażenie że auto mniej pali ale to jestem w trakcie sprawdzania, dzisiaj chcę zrobić logi dynamiczne i sprawdzić jakim ciśnieniem bije. Dodam że miałem jeszcze jeden mały problem, auto na jałowym biegu przy zimnym/rozgrzanym silniku co jakieś 10-15 sekund tak drżało. Teraz jest trochę lepiej ale nadal to się utrzymuje czy wy też tak macie ? Pozdrawiam
adamtower Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Opublikowano 16 Sierpnia 2016 U mnie szarpanie ustało po wymianie świec.
damiano0010 Opublikowano 27 Sierpnia 2016 Opublikowano 27 Sierpnia 2016 U mnie szarpanie ustało po wymianie świec. Na jakie konkretnie świece wymieniłeś ?
Dinopl Opublikowano 22 Września 2016 Opublikowano 22 Września 2016 Przerabiałem to samo kiedy samochód brał olej. Notorycznie padały świece. Takie same objawy jak kolegów wyżej.
Johnator Opublikowano 24 Września 2016 Opublikowano 24 Września 2016 Czesc, mam te same objawy, szarpniecie na wyzszych biegach (od 4 w gore, najczesciej na 6 ), wystepujace na trasie najczesciej przy odpuszczeniu gazu, a pozniej ponownym przyspieszaniu. Dodam ze przy wymianie rozrzadu mialem tez wyminiona pompe wysokiego cisnienia, auto chodzi idealnie po naprawie - ale SZARPNIECIE ZOSTALO :/ bede diagnozowal dalej - dam znac
Confessor Opublikowano 25 Września 2016 Opublikowano 25 Września 2016 witam u mnie były takie objawy ze szarpało po dodaniu gazu za jakiś czas wyskoczył błąd PO0303 po wymianie świec i cewek problem ustąpił sprawdził bym świece albo któraś z cewek się kończy
majderssss Opublikowano 23 Lipca 2017 Opublikowano 23 Lipca 2017 Witam! Mam podobny problem.. po gwaltownym dodaniu gazu(nie zawsze) wyswietla sie blad za niskiego cisnienia paliwa w przewodach.. wymienilem pompe w baku ale nic to nie dalo.. pomóżcie!!!
karolm1988 Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Mam identyczny problem. Tylko że wymieniłem już świece, cewki i pompę wysokiego ciśnienia. u mnie to szarpanie występuje jak wcisnę gaz do oporu tak od czwartego biegu jak jest mniej więcej na 5 tys obrotów. wie ktoś co jeszcze możne być nie tak?
karolm1988 Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Znalazł ktoś może rozwiązanie tej usterki
bladzio1 Opublikowano 15 Stycznia 2018 Opublikowano 15 Stycznia 2018 Przyłączam się do pytania-ktoś znalazł rozwiązanie powyższego problemu? U mnie w 1.8 TFSI występuje praktycznie to samo..Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Cin3k Opublikowano 16 Stycznia 2018 Opublikowano 16 Stycznia 2018 @bladzio1 tak jak wcześniej zostało napisane, tak ja też mogę to potwierdzić. Miałem dokładnie takie objawy jak w pierwszym poście. Po wymianie świec problem ustąpił. Ja wymieniłem na NGK.
adamtower Opublikowano 17 Stycznia 2018 Opublikowano 17 Stycznia 2018 Jeśli silnik bierze olej to problem prędzej czy później powróci. Co do świec, to do aut biorących olej, polecane są Denso PK22* - o wiele dłużej wytrzymują. Przetestowałem u siebie, jeszcze przed usunięciem wady olejowej.
bladzio1 Opublikowano 17 Stycznia 2018 Opublikowano 17 Stycznia 2018 Ja problem olejowy wyeliminowałem u siebie ponad rok temu wiec już mi nie bierze. Świece mam nówki sztuki NGK Laser Platinum. Podmienię jeszcze cewki na te mocniejsze czerwone od R8, może to coś pomoże. Podmieniłem już przepływkę i jest jakby lepiej. Sprawdzę jeszcze w VCDS jak to wygląda w grupie 003.Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Poniat666 Opublikowano 18 Stycznia 2018 Opublikowano 18 Stycznia 2018 obstawiam cewkę lub świece, (w ostateczności kuna coś znów odgryzła) - na dniach będę konsultować, bo mam ten sam problem, wiem że tak już od roku raz na jakiś czas się to działo, założyłem że dzura turbo i jeździłem, przepaliłem sprzet trochę i na chwilę zanikło
bladzio1 Opublikowano 21 Stycznia 2018 Opublikowano 21 Stycznia 2018 Czy to normalne, że jest tu tyle oleju w dolocie do turbiny? Czy odma tyle go powinna przepuszczać czy jest jednak niesprawna? Podejrzenie jest ze ten olej bryzga w króciec od n75, który jest na przeciwko i przez to zaworek jest zaolejony i nie steruje prawidłowo pracą turbo. Auto szarpie, dławi się przy mocniejszym depnięciu w pedał. Odma która była na aucie została już wywalona i założyłem zamiennik Vaico. Niestety po podmianie widok jest dokładnie taki sam i nie wiem czy obie są wadliwe i puszczają tak olej czy to jednak normalne i problem szarpania leży gdzie indziej? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Poniat666 Opublikowano 23 Stycznia 2018 Opublikowano 23 Stycznia 2018 W dniu 18.01.2018 o 09:41, Poniat666 napisał: obstawiam cewkę lub świece, .... jednak cewka, po wymianie jej + świece jak ręką odjął
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się