Skocz do zawartości

Poniat666

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Poniat666

Informacje

  • Imię
    Artur
  • Miasto
    Myślenice

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2009
  • Silnik
    1.8 TFSI
  • Kod silnika
    CDHB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

396 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Poniat666

0

Reputacja

  1. ciężko powiedzieć Audi A4/Avant (2008 - 2012) - elektryczny > VAG ETKA Online > Nemiga.com NEMIGAPARTS.COM Katalogi części samochodowe. Auto części zamienne VAG ETKA Online. Audi. Audi A4/Avant. (2008 - 2012). elektryczny. zależy od wyposażenia, takie wsadzali: 70AH/340A 4F0 915 105 A 75AH/420A 000 915 105 CD 80AH/380A 000 915 105 DH 80AH/380A 8K0 915 105 D 80AH/380A 4F0 915 105 B 92AH/520A 000 915 105 CE 95AH/450A 000 915 105 DK 95AH/450A 000 915 105 AH 105AH/580A 000 915 105 CF 105AH/580A 4L0 915 105 110AH/520A 000 915 105 DL 110AH/520A 000 915 105 AK u mnie w sedan 1.8tfsi, mmi 2G, tempomat, bez jakiś ogrzewanych siedzeń był 110Ah MOLLa (110AH/520A 000 915 105 DL) może któryś z numerów na tablicy znamionowej o tym prawi (taka naklejka z VIN)
  2. zgadzam się z tym, mmi nie pokazuje rzeczywistego 100%, aktualnie wymieniam, pierwszy numer zostawiam od VAGowego MOLLa, ewnentualnie zobaczę czy adoptuje w/w Vartę, drugi to SN więc może być dowolny, miałem problem też z tym ładowaniem aku, na pełnym rozładowaniu nie chciał ładować (powinno ~14v), zauważyłem stratę na kablu między rozrusznikiem i podszybiem, dołożyłem ten bypass pomiędzy alternatorem i podszybiem, rozwiązało to problem ładowania >14V - mam nadzieje że nie będzie miało to wpływu na nowy aku stary aku ładuje do 38Ah już drugi dzień z podszybia prostownikiem (20A czyli 110Ah będzie), i nie chce wyjść wyżej, robiłem test żywotności w sklepie z aku i powiedzieli że jest ok, tylko że trzeba doładować, coś tego nie widzę, zwłaszcza że aku ma 12lat
  3. Poniat666

    Oringi chłodnicy

    nie chciał bym doradzać wymieniałem ostatnio płyn chłodniczy i termostat, rozpinałem dolną rurę bo zawór spustowy ciężko chodził i (po 10 latach) nie zmieniałem tych oringów (2) - dobrze siedzą, nie przecieka układ po złożeniu Audi A4/Avant (2008 - 2012) - coolant cooling system. > VAG ETKA Online > Nemiga.com NEMIGAPARTS.COM Parts catalogs. Spare parts catalog VAG ETKA Online. Audi. Audi A4/Avant. (2008 - 2012). coolant cooling system.. (nie wiem jaki masz silnik lecz (2) będzie to samo)
  4. Witam odświeżam temat 188k przebiegu CDHB, brak wymiany rozrządu, nie bierze oleju (0,5l na 15k) problem jest taki że od kupna coś szarpie na starcie (130k), a teraz jakby mocniej, zdarza się też szarpnięcie przy akceleracji, np. pod górę, lecz to nie istotne, przymierzam się do wymiany rozrządu pytania: 1) czy trzeba robić adaptacje po wymianie rozrządu? 2) vcds posiada funkcję sprawdzenia kątów przestawienia rozrządu na blokach pomiarowych (08) w sterowniku silnika, ma ktoś może doświadczenie i odczytał by to z logów? nie mam pojęcia jaka grupa to pokazuje w B8
  5. oczywiście dla 1.8TFSI CDHB, w 2.0 blok może być większy - nie badałem, trzeba by porównać cześci
  6. ta śruba na czerwono to bułka z masłem, poszła na imbusie 6-tka do mebli (ważne by krótki, jak nie to przyciąć) + opcja zrobienia dłuższego ramienia natomiast najwięcej problemu było z tą drugą, już myślałem że bez zdejmowania kolektora wydechowego się nie obejdzie, ze względu że ta sruba blokowana była przez ramię podtrzymujące kolektor - na szczęscie do zdemontowania całość roboty to: - demontaż zbiornika wyrównawczego - demontaż rury od kolektora - demontaż rur od chłodnicy - odłączenie wtyczek w okolicy pompy - demontaż ramienia od kolektora - demontaż korpusu termostatu
  7. hmm no nie pocieszające, wytargam więc pompę i sprawdzę termostat czy się zamyka, zobaczę w jakim jest to stanie i podejmę decyzję nie wiesz ile za coś takiego może policzyć zakład mechaniczny? tak na oko?
  8. wsumie to tylko termostat to nie trzeba dojścia do pompy aż tak, choć nie widzę sensu zdejmowania alternatora
  9. cześć, też mnie to czeka w 1.8 TFSI udało Ci się to bez ściągania kolektora ssącego?
  10. cześć szukam schematu elektrycznego świateł tylnich i sterowania nimi byłbym wdzięczny za pomoc ogólnie to potrzebuję sygnał dla stopu tył, kierunkowskaz tył L R, mijania tył L R oraz przeciwmgielne tylnie, oznaczenia przewodów
  11. Poniat666

    Przepustnica

    może wyczyść, miałeś jakieś wahania obrotów? spadek mocy przy wyższych obrotach? jak zakończyłeś temat?
  12. odgrzebuję wymieniałeś może świece/cewki? /turbo napewno nie/
  13. obstawiam cewkę lub świece, (w ostateczności kuna coś znów odgryzła) - na dniach będę konsultować, bo mam ten sam problem, wiem że tak już od roku raz na jakiś czas się to działo, założyłem że dzura turbo i jeździłem, przepaliłem sprzet trochę i na chwilę zanikło
  14. u mnie EPC świeci sie po włożeniu kluczyka bez odpalania i nie znika, dopiero po włączeniu zapłonu znika - mam się martwić? miał ktoś coś takiego, jestem świeży w temacie - proszę o wyrozumiałość //podłączaliśmy komputer na zapłonie i nic nie znalazł//
×
×
  • Dodaj nową pozycję...