Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wersalka... :-)


azure

Rekomendowane odpowiedzi

Od jakiegoś czasu przednie zawieszenie w moim prymiumie dźwiękami zaczęło imitować odgłosy starej wersalki :grin: Szczególnie jak mocniej zabuja budą.

Po kilku podejściach wychodzi, że to górne wahacze, raczej nie na swożniach, tylko przy śrubach.

Jak sobie pomyślę, żeby to rozkręcać to mnie telepie :facepalm:

Szykować się na kupno nowych czy jakieś inne sposoby pozbycia się wersalki? Dodam, że zawieszenie jest sztywne, bez luzów, tylko to skrzypienie... :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Popsikaj jakimś WD-kiem a najlepiej sylikonem w sprayu. Chyba, że jednak na sworzniach skrzypi a wtedy najlepiej wymienić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wychodzi na to, że to nie wahacze, lecz odbój amora. Trzeszczenie nasila się na skręconych kołach, bujając autem czuć pod ręką jak odbój drży przy tym trzeszczeniu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam podobny problem i wydaje mi się że jest to wina górnych wahaczy. Właśnie przy skręcie po długim postoju potrafi sobie skrzypnąć. Przy skręcie te wahacze się naprężają i pracują na tych pływających gumach ; wydaje mi się że tu jest problem. Proszę mnie poprawić jak się mylę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam podobny problem i wydaje mi się że jest to wina górnych wahaczy. Właśnie przy skręcie po długim postoju potrafi sobie skrzypnąć. Przy skręcie te wahacze się naprężają i pracują na tych pływających gumach ; wydaje mi się że tu jest problem. Proszę mnie poprawić jak się mylę.

Możliwe, chociaż u mnie to ewidentnie odbój. Czuję pod ręką jak drży gdy druga osoba naciska przód i słychać te dźwięki.

Kiedyś widziałem na yt film jak gość w b5 czy b6 miał podobne odgłosy i odkręcił górne wahacze od zwrotnicy. Gdy nimi ruszał góra dół to dźwięki były podobne do tych u mnie. Stąd na początku też stawiałem, że to ich wina.

miałem to samo.ale do dzisiaj nie wiem czy to byl odbuj czy osłona .

Jak temat rozwiązałeś? Wymieniłeś odboje i osłony czy sprzedałeś auto? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozbierałem całe amory ,czyściłem i wymieniałem odboje i osłony na nowe.co sie dało to wymieniłem przy okazji. :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do sprawdzenia łączniki stabilizatorów

To nie łączniki, przeczytaj wyżej ;-) To odboje :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

azure poluzuj śruby górnych wahaczy i wtedy ponaciskaj autem, moze to coś wyjaśni. Ja też tak miałem ale obficie pryskałem Penetrusem i po jakimś czasie samo ustało ale również obstawiałem górne wahacze i tam psikałem Penetrusem choć trochę tego "psikacza" dawałem na górne mocowanie amora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...