Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Mody w AFN - ciągłe problemy z turbo


Misza86

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

pacjent b5 1.9 AFN, i ciągły problem, od poczatku:

- turbo awx,

- kolektor awx,

-fmic,

- sprzeglo awx + kevlar,

- wtryski 216,

- pompa 11

problemem jest ciągle zapychająca się turbina, zacina się i tryb awaryjny non stop, nie wiem czy już po tych przygodach nie kończy się jej żywot, warto pakować turbo od brd? i co robić żeby sytuacja z awaryjnym się nie powtarzała i żebym znowu nie załatwił turbo? jazda prawie cały czas po mieście, kwestia przeganiania go raz w tygodniu czy problem jest gdzie indziej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

katalizator mam wyciety, program był robiony

no i dodam, że kopci jak czołg

Edytowane przez Misza86
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam to samo tylko pompa seria i zeero dymu.

Ja obstawiam turbo bo wystarczy 3 tyg jazdy ale PSJ i już łapie notfaule.

Wystarczy ze przeganiam dziada i jest ok ale jazda wczesniej była ciagle po miescie na niedogrzanym silniku teraz w końcu auto poszło w trase i jak na razie jest ok.

Turbo Brd to loteria z dołem i tam tez jest vnt wiec nie wiem czy to pomoze.

Jaka masz dawkę ustawioną???

Edytowane przez wesz82
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego ja do swojego dalem brd mozesz zobaczyc w moim podpisie, nic sie nie dzieje jak przy turbo afn czy awx ciagne notlify

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbo tu nie ma nic do gadania praktycznie w 90% winne jest PSJ.

Zobacz ile afn smiga na awx i nie ma tego problemu..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wesz82 wiem, sam mialem ciagle problemy z turbo afn, turbina byla czyszczona, pol miesiecy spokoj i znow a auto przeganialem i chcialem wrzucic wieksze turbo i padl wybor na brd z tego wzgledu ze na niej mozesz smigac wolno szybko i nie ma problemow z zacinajacymi sie lopatkami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem dokładnie to samo z turbiną ori afn i później na awx. Tą od awx za 3 razem całą geometrie obleciałem papierem 1000, 2000 i ostatecznie wypolerowałem jakąś tam pastą na prawie lustro i to dopiero dało efekty. Wydaje mi się że powierzchnia jest mniej chropowata i przez to mniej sadzy się osadza. Później przeszedłem na BRD i zapomniałem o problemie. Ponoć ma jakoś inaczej zbudowaną że nie zapieka.

Edytowane przez mapper
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


z turbiną ori afn i później na awx

Ja nie miałem najmniejszego problemu,teraz na GTB również. :D Panowie jak temperatura oleju ok to nie oszczędzajcie pedału gazu :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zalezy w jakim stanie jest turbo i od stylu jazdy.

Na ori turbo raz złapałem notfaul przez upały i krótkie odcinki drugi raz winny był n75.

Na awx niestety nie robiłem tras tylko bujanie sie koło komina i czesto powtarzają sie notfaule mimo tego ze sztanga pracuje na postoju jak powinna.

Z tego co mi wiadomo to brd tez jest na vnt ale wierze wam ze po zmianie nie ma już problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

katalizator mam wyciety, program był robiony

no i dodam, że kopci jak czołg

Tylko korekta programu może pomóc,każde turbo zajedziesz jak nie zlikwidujesz dymu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja obstawiam jeszcze olej z odmy i to co silnik weźmie jako powód zapiekania geometri.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wesz82 nie chcesz nie wierz, zero problemow na brd i tyle poszukaj jakiegos posta na forum kogos z brd ze pisze ze mu lopatki przycinaja sie, jakos nie widze a smigam na tym turbo juz troche czasu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja już prawie półtorej roku smigam na BRD i jestem mega zadowolony, miałem dwie różne sztuki założone każda wstawała od 2tyś, ale żadnych problemów z nimi nie miałem

najpierw program na 1,35bar potem 1,5 a teraz mam 1,78bar gdzie tyle to józ na awx-ie nie dmuchniesz kolego! :wink:

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem wiem ze nie ma takowych :decayed:


To ze brd jest wydajniejsze to ja wiem Piotrze.

Wydaje mi sie ze ba jestem pewny ze winne u mnie jest brak pałowania bo przecież nie tuner.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na gt 1749v i gt 1749va miałem ciągłe problemy z geometrią i przeładowaniami. Założyłem CAHA i odpukać nie ma już żadnych problemów. Lepiej zainwestować w coś młodszego niż reanimować te bądź co bądź już leciwe suszarki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...