Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 b8 CDHA nie odpala


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie znajomy ma problem z b8 w czasie cofania na parkingu zgasła i nie odpala kreci normalnie. Błędów brak. Nie słychać pompki w baku. Jakies pomysły ? Z góry dzieki.

Opublikowano

jak nie slychac pompki to trzeba szukac przyczyny tam wlasnie. te nieszczesne 1.8tfsi :D

Opublikowano

Jak nie ma błędów to trzeba auto tradycyjnie przelecieć od zbiornika do wtrysku i zapłonu. Sprawdzić czy dostaje paliwo na wtryskiwacze, czy rozpyla, czy daje iskre. Rozrząd się nie przestawił przypadkiem, niestety łańcuchy sie naciągają bardzo często więc może tu szukać również problemu.

Opublikowano

Pompka ma chodzić za każdym razem przy włączeniu czy tylko ma uzupełniać do komory spiętrzającej i resztę,roboty robi pompką przy silniku ? Steruje nią moduł czy przekaźnik sterowany przez ECU ?

Opublikowano

Bezpiecznik pompy sprawdziles?

Opublikowano

Tak bezpiecznik sprawdzony ale napięcia na pompie (2 skrajne piny ) brak.

Opublikowano

Przekaznik sprawdz czy sie nie wysunol albo czy w ogole dziala raz mialem przypadek w pewnym aucie vw ze sie przekaznik z dziwnych powodow wysunol i pompa przestala dzialac. Kazdy trop jest dobry takze mozesz to oblukac.

Opublikowano

Audi żyje. Powodem było luźne gniazdo bezpiecznika. Na bezpieczniku prąd był ale na wyjściu juz nie,blaszki podgięte i fura chodzi :)dzieki panowie za sugestie :) pozdro :)

Opublikowano

a była taka różowa zawleczka zabezpieczająca gniazdo bezpiecznika przed wysunięciem?

Opublikowano

Wszystkie 3 te różowe zabezpieczenia były na miejscu. Teraz nawet przy otwarciu drzwi kierowcy słychać jak pompka chodzi przez 2-3 sec a wczesniej byla cisza :) taka pierdoła a potrafi fure uziemić :)

Opublikowano

dobrze ze problem rozwiazany:)

Opublikowano (edytowane)

No jednak nie do końca, problem powrócił. Dalej pompka nie chodzi. Auto postoi pompka zaczyna chodzić po kilku próbach znów nie odpala i tak w kółko. Podmieniamy moduł sterowania pompką(ten przy baku) bo koszt nie duży bo aż 5 dych. Napięcia na module są, pompka na krótko bangla wiec obstawiam ze to będzie przyczyna. Zobaczymy co z tego wyjdzie :)

Audi jeździ już bez problemów :) wymiana modułu pompki o takich samych nr rozwiązała problem. Jak by ktoś szukał tego modułu jest pod siedzeniem przykręcony od góry na 2 śrubki na imbus 5 aby go wyciągnąć należy odgiąć trochę blachę pod którą jest bak. Do moduł podłączone jest 5 przewodów zielony z żółtym paskiem zasilanie na pompkę paliwa, brązowy masa na pompkę,czarny z białym paskiem + po zapłonie zasilanie modułu,brązowy masa modułu i czerwony cienki sygnał z ecu.

Edytowane przez Bartollo

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...