Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi A4 1.8T BFB szarpie przy przyszpieszaniu.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam pacjent to Audi A4 B6 2002r. 1.8t BFB 163 konie. Auto nie odpala po podpięciu vcds lista błędów:

5 - ilość znalezionych błędów. Oto one:

16804 - Zespół 1; system katalizatora
P0420 - 002 - za mała skuteczność - MIL zapalona
16705 - Czujnik obrotów silnika (G28)
P0321 - 008 - niezrozumiały sygnał - Sporadyczny
16706 - Czujnik obrotów silnika (G28)
P0322 - 004 - brak sygnału - Sporadyczny
17978 - Sterownik silnika zablokowany przez immobiliser
P1570 - 008 - - Sporadyczny
17072 - Obwód obciążeniowy przekaźnika zasilającego ECM (J271)
P0688 - 004 - przerwa w obwodzie

Pierwsze to wymiana bezpiecznika 20 amper czyli : 17072 - Obwód obciążeniowy przekaźnika zasilającego ECM (J271)
P0688 - 004 - przerwa w obwodzie. Auto odpaliło na dotyk. Ale problem jest tego typu że klient zgłasza problem szarpania podczas przyspieszania ( tylko sporadycznie) Ja testując auto nie zauważyłem tego objawu jedyne co to na wolnych obrotach na postoju dwa razy silnikiem szarpnął. Proszę o analizę logów.

http://vaglog.pl/log_250405.html

http://vaglog.pl/log_250406.html

Edytowane przez hehu
Opublikowano

Czujnik g28 tez tak mialem ,ale lepiej pojezdzic i sprawdzic czy blad od niego sie pojawi ponownie

Opublikowano

Czujnik g28 tez tak mialem ,ale lepiej pojezdzic i sprawdzic czy blad od niego sie pojawi ponownie

Przy błędzie P0688 zawsze wyskoczy błąd czujnika obrotów wału g28 więc nie można się tym sugerować.

Opublikowano

Dlatego mowie ze reset bledow i wtedy vag

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...