webniety Opublikowano 15 Lutego 2016 Opublikowano 15 Lutego 2016 Witam, zacznę od tego że nie jestem pewny czy trafiłem w dobre pod forum, więc pierw opiszę swój problem. Usterki które zauważyłem: 1) W czasie włączenia samochodu na wolnych obrotach, czuć drgania w całym samochodzie 2) Jak ruszymy z jedynki wydobywa się niebieski dym 3) Ostatnio też trzeba coraz częściej dolewać oleju, wydaje mi się że teraz zużywa tak 4l/100km
Mateuszek1001 Opublikowano 15 Lutego 2016 Opublikowano 15 Lutego 2016 4l na 100km ? Problem leży pewnie w pierścieniach lub głowicy. A katalizator po takiej ilości oleju w wydech to na 100% do wywalenia
Gutterman Opublikowano 16 Lutego 2016 Opublikowano 16 Lutego 2016 Tak jak kolega mówi, jeżeli bierze 4l na 100km to szykuj się na remont silnika albo go sprzedaj..
kiemon Opublikowano 16 Lutego 2016 Opublikowano 16 Lutego 2016 4 na setke Miejmy nadzieje, ze sie pomylił i ze tam brakuje jednego 0
Gutterman Opublikowano 17 Lutego 2016 Opublikowano 17 Lutego 2016 albo dwóch To by nie było jeszcze aż takiej tragedii 4L/10tys km. Ale i tak trzeba by było sie dobrze zastanowić czy wyciek, zawory czy pierścienie leją.
Zivia Opublikowano 17 Lutego 2016 Opublikowano 17 Lutego 2016 A możliwe że brał by aż tyle coś raczej pomylił
hellbean Opublikowano 27 Lutego 2016 Opublikowano 27 Lutego 2016 To nawet dla dwusuwa zbyt bogata mieszanka
Viwaldi Opublikowano 27 Lutego 2016 Opublikowano 27 Lutego 2016 Według mnie to już dawno by zatarł silnik z powodu braku oleju. Na 500 km musiałby mieć 20 l oleju w bagażniku. Pomyłka pewna.
House Opublikowano 28 Lutego 2016 Opublikowano 28 Lutego 2016 To chyba żart Jak masz niebieski dym i zużycie oleju na 99% poszły pierścienie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się