pawelm0166 Opublikowano 17 Lutego 2016 Opublikowano 17 Lutego 2016 Witam proszę o pomoc przy rozczytaniu logów autko niema pełnej mocy i falują obroty STATYCZNE: Grupa 001: http://vaglog.pl/log_250710.html Grupa 002: http://vaglog.pl/log_250709.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_250708.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_250707.html Grupa 007: http://vaglog.pl/log_250706.html Grupa 008: http://vaglog.pl/log_250705.html Grupa 010: http://vaglog.pl/log_250704.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_250703.html Grupa 014: http://vaglog.pl/log_250702.html Grupa 018: http://vaglog.pl/log_250701.html Grupa 023: http://vaglog.pl/log_250700.html DYNAMICZNE: Grupa 001: http://vaglog.pl/log_250687.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_250688.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_250689.html Grupa 008: http://vaglog.pl/log_250690.html Grupa 010: http://vaglog.pl/log_250691.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_250692.html z góry dziękuje
piotrekb_tt Opublikowano 17 Lutego 2016 Opublikowano 17 Lutego 2016 Zrob logi doladowania, stukow, cisnienia paliwa HP cisnienia paliwa LP.
pawelm0166 Opublikowano 18 Lutego 2016 Autor Opublikowano 18 Lutego 2016 a orientujesz sie może w jakich kanałach mam to zrobić
piotrekb_tt Opublikowano 18 Lutego 2016 Opublikowano 18 Lutego 2016 (edytowane) Te dynamicznie; 020, 115, 230, i chyba 215 to cisnienie paliwa LP. Dodatkowo zrob log statycznie 032, 033 Tylko zrob wszystkie logi na jednym biegu(najlepiej na IV biegu) z jednym cyklem przyspieszenia a nie tak jak w poprzednich ze dokrecales do odciecia, odpuszczales i znow przyspieszales bo brak im przejrzystości. Edytowane 18 Lutego 2016 przez piotrekb_tt
pawelm0166 Opublikowano 21 Lutego 2016 Autor Opublikowano 21 Lutego 2016 wrzucam kolejne logi i postaram się jeszcze dzisiaj zrobić te o których pisał kolega a na razie proszę o analizęDYNAMICZNE:Grupa 119, 139, 122: http://vaglog.pl/log_251215.htmlGrupa 115, 118: http://vaglog.pl/log_251214.htmlGrupa 026: http://vaglog.pl/log_251213.htmlGrupa 010, 011, 018: http://vaglog.pl/log_251212.htmlGrupa 005, 006, 009: http://vaglog.pl/log_251211.htmlGrupa 003: http://vaglog.pl/log_251210.htmlGrupa 002: http://vaglog.pl/log_251209.html i jeszcze te logi DYNAMICZNE: Grupa 252, 246, 231: http://vaglog.pl/log_251239.html Grupa 020, 215, 230: http://vaglog.pl/log_251238.html STATYCZNE: Grupa 032, 033: http://vaglog.pl/log_251237.html Grupa 032, 033, 031: http://vaglog.pl/log_251236.html Grupa 031, 032, 033: http://vaglog.pl/log_251235.html z góry dziękuje za analizę
Łukasz13 Opublikowano 21 Lutego 2016 Opublikowano 21 Lutego 2016 Sprawdziłbym cały dolot pod kątem nieszczelności i dziur bo prawdopodobnie dostaje się gdzieś lewe powietrze.
pawelm0166 Opublikowano 21 Lutego 2016 Autor Opublikowano 21 Lutego 2016 sprawdzałem i szukałem czyściłem i zrobiłem adaptacje przepustnicy i już bardzo nie wiem od czego zacząć więc zrobiłem te logi licząc że powiedzą coś więcej o braku mocy i tych falujących obrotach
piotrekb_tt Opublikowano 21 Lutego 2016 Opublikowano 21 Lutego 2016 (edytowane) Lambda na plusie wiec gdzies masz dziurę albo maf lezy. Po za tym turbo nie dobija o 0,3b. Szukaj nieszczelnosci i sprawz DV na turbo, zawor PCV bo od tego tez faluja obroty.Zaplon masz wycofany po 6-7st. Edytowane 21 Lutego 2016 przez piotrekb_tt
pawelm0166 Opublikowano 21 Lutego 2016 Autor Opublikowano 21 Lutego 2016 dziękuje za podpowiedzi obstawiam maf i postaram się go spr jutro i odezwę się co i jak pozdr
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się