Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] Czerwony wykrzyknik między zegarami i piknięcie 3-razy


Snap

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Dziś poszedłem do samochodu po 3-ch dniach, przekręciłem kluczyk i ..... samochód ledwo odpalił, coś rozładowało aku :wallbash: (podejrzewam radio) ale do sedna, samochód odpalił, pochodził kilka sekund nastepnie go zgasiłem i ponownie odpaliłem, odpalił i na środku zegarów zaczoł migać czerwony wykrzyknik i słychać było 3-piknięcia :mysli: czy jest to może sygnał rozładowanego aku? czy musze sie przygotować na jakąś wieksza awarie? aha, czy ktoś ma może jakiś dobry sposób na sprawdzenie co ciągnie prąd?

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może twój akumulator ma już dużo latek i nie musi coś ciągnąć prąd tylko spadła temperatura a wiekowy akumulator i dlatego takie było zachowanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aku mam dobry chyba, ma rok i jest jeszcz na gwarancji, nigdy wczesniej sie tak nie działo, podejrzewam ze radio moze ciągnąc aku bo w poprzednim samochodzie tez miałem ten problem i nie mogłem znaleśc przyczyny , a radio jest przelozone własnie z niego... dziś na noc odłaczyłem radio i sprawdze jutro czy coś to dalo, najpierw pewnie powinnem go naładowac a potem odłaczyć i sprawdzić, ale zobaczymy... jutro tez postaram sie wziąsc miernik sprawdzić napiecie.... na liczniku mam miernik napiecia, pokazuje tak mniej wiecej 14V

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

loco87 mozesz dokładniej napisać jak to zrobić? zdejmuje kleme + podłaczam miernik, ale jak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do tego służy specjalny przyrząd.

Ale można to zrobić w inny sposób

Przy próbie uruchomienia silnika musisz mierzyć mu napięcie. Jak spadnie poniżej 8V to znaczy że AKU do wymiany.

Ale czerwony wykrzyknik to jest że brakuje ci płynu w zbiorniczku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4e3367df069b6294.jpg

Wyżej wymienione oznaczenia (na czerwono)

1. Niesprawność układu hamulcowego (brak płynu, starte klocki)

2. Temperatura płynu chłodniczego za mała/za wysoka

3. Za niskie ciśnienie oleju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego wychodzi ze coś z hamulcami :/ klocki mam napewno dobre, bo ost.sprawdzał to moj mechanik jak wymieniał maglownice , zostaje płyn , jutro sprawdze.

Dzieki wszystkim za odp. :beer1: :beer1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolega mi zmierzył co mi ciągnie prad bo tak jak mowisz trzy dni i rozładowany!jak sie okazalo radio z załozonym panelem i wyłączone tylko of ciągnie tyle pradu ze swiezo naladowany akumulator siada w dwa trzy dni!no i zciągam teraz panel i problem znikł![br]Dopisany: 23 Listopad 2008, 10:40_________________________________________________no a ta kontrolka to faktycznie moze byc od hamulcow!zobacz czy masz plyn w zbiorniczku i mozna by go było sprawdzic na procent wilgoci u jakiegos mechaniuka!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego sprawdz poziom płynu a jezeli jest ok to kacza sie klocki albo przeczyśc złącza czujników ABS i ma byc ok.u siebie miałem taka sytuacje mimo ze klocki wygladały całkiem całkiem czujnik dawał sygnał o ich umarciu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To samo co tu:

http://www.a4-klub.pl/smf/b5_apt_mruga_3_razy_kontrolka_z_wykrzyknikiem-t56295.0.html

i po raz kolejny sie powtorze..

Wina są zawilgocone/brudne czujniki od ABSu. Pewnie te pikniecia i wykrzyknik widzisz w wilgotny dzień.. a tych dzis jest nie mało.

Dociśnij/wyczyśc czujniki od ABSu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czy aby napewno ta kontrolka nie pokazuje również rozładowanego aku?? u mnie jak padł przy próbie uruchomienia również się zapaliła i były trzy piknięcia i napewno nie ma to związku z hamulcami bo w zeszłym tygodniu robiłem i są w 100% sprawne. natomiast gdy podłączyłem na kable aku z drugiego auta to ta kontrolka już się nie zapaliła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli kontrolka pojawia się tylko przy odpalaniu, a potem gaśnie to najprawdopodobniej jest to związane ze słabym aku, ponieważ spadek napięcia powoduje za niski poziom zasilania sterownika ABS, przez co nie pracuje prawidłowo.

Ja bym zaczął od sprawdzenia aku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolega POX dobrze gada, najpierw sprzawdź AKU, domowym sposobem podłączając miernik, a w warsztacie także na opór wewnętrzny AKU, może się zdarzyć że będzie trzymał napięcie a podczas rozruchu silnika je zgubi.

główna przyczyna uszkodzeń sterowników to słaby AKU !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli kontrolka pojawia się tylko przy odpalaniu, a potem gaśnie to najprawdopodobniej jest to związane ze słabym aku, ponieważ spadek napięcia powoduje za niski poziom zasilania sterownika ABS, przez co nie pracuje prawidłowo.

Ja bym zaczął od sprawdzenia aku.

dokladnie tak sterownik absu zasygnalizował ze ma za niskie napiecie do dzialania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...