Skocz do zawartości

Snap

Pasjonat
  • Postów

    49
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Snap

Informacje

  • Imię
    Tomek
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    2.0
  • Kod silnika
    BPW
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

496 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Snap

0

Reputacja

  1. Witam Wszystkich, Nie wiem czy piszę w dobrym dziale,ale jak coś to proszę o przeniesienie. Mój problem jest dość nietypowy(a może tylko tak mi się wydaje)Przedwczoraj wracając z pracy w korku nagle zaczęło coś grzechotać, tak jak by w silniku .... więc niewiele myśląc zjechałem na pobocze zgasiłem i zaglądam pod maskę, nic niepokojącego nie zauważyłem, więc próba odpalenia, odpalił jak zwykle bez problemu ... grzechotanie było jeszcze przez kilka sekund i ucichło ... więc zamknąłem maskę , drążek na drive i jazda.... ale tu pojawił się kolejny problem.... jak się ruszy i rozpędzi ok. 20km/h i więcej coś strasznie szumi/wyje/buczenie(dziwny dźwięk) jak by z silnika/skrzyni i trzęsie budą... podjechałem do mechanika posprawdzał przede wsystkim zawieszenie(z powodu rzucania budą)nic złego nie znalazł , jedyne znalazł uszkodzony łącznik tłumika(siateczka),ale to raczej nie wpływa aż tak na samochód. Więc wsiadł do w samochód by się przejechać ... i stwierdził iż nie jest pewny co to może być, jedyne co mu jeszcze przyszło to głowy to, koło dwu masowe , które może też dawać takie objawy .... więc na wczoraj umówiłem się do firmy która zajmuje się skrzyniami , no i tu powiedzieli mi że według nich nie jest to wina koło , a jeśli już coś ze skrzyni, to jakieś łożysko albo łożyska ..... i nadal nie wiem co się stało :/ Czy ktoś miał coś podobnego ? albo jest z okolic Karczewa,Otwocka,Józefowa... i mógł by po swojemu posłuchać i coś podpowiedzieć albo naprawić(oczywiście odpłatnie)? Dodam że na komputerze błędów brak. Człowiek od skrzyń również podłączył skrzynie pod kompa i stwierdził że błędów brak, biegi wchodzą normalnie.
  2. Ja bym zaczął od podłączenia pod komputer i sprawdzeniu błędów , bo pewnie coś wywali. Jak masz możliwość to zrób logi i daj komuś ogarniętemu do sprawdzenie , bo wymienianie wszystkiego po kolei może się okazać studnią bez dna ... :/
  3. Wyjmij i dobrze naładuj akumulator
  4. Koledze chyba nie chodzi o rurkę w środku silniczka a kawałek króćca który jest na zewnątrz a do którego podłącza się wężyk od spryskiwaczy :), Szukaj kogoś w swojej okolicy , kto wymieniał silnik, niech Ci sprezentuje całą tylną obudowę, skręcisz i po kłopocie
  5. Logi, proszę o analizę i ew. sugestię co poprawić Statyczne: Grupa 001: http://vaglog.pl/log-001_VcocQ.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log-004_8260Y.html Grupa 013: http://vaglog.pl/log-013_ny5021X.html Grupa 018: http://vaglog.pl/log-018_9iwvzAy.html Grupa 023: http://vaglog.pl/log-023_2Dl9Qj5.html Dynamiczny: Grupa 003: http://vaglog.pl/log-003_zoZwq.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log-004_1sMB4.html Grupa 008: http://vaglog.pl/log-008_Qn2dBt.html Grupa 010: http://vaglog.pl/log-010_T35S7D.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log-011_12498.html Grupy 001, 004: http://vaglog.pl/log-001_004_jM8JP.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log-001_m10ZD.html Jak to w BPW bywa, pompa się zatrzymała i poleciało kilka rzeczy po drodze .... Zrobiony został swap na pompę na łańcuch, uszkodzone rzeczy zostały wymienione, włącznie z wałkiem rozrządu bo już przyszła pora na niego, ale do rzeczy. Silnik ogólnie chodzi ładnie, nie falują obroty i tp. Problem polega na tym iż czasami (średnio raz w tygodniu) Obroty przy hamowaniu zatrzymują się na 1400 i tak stoją prawie do całkowitego zatrzymania, czasem taki stan trwa 30 min a czasem 2 godziny po czym wszystko wraca do normy. Drugi problem jaki występuję , to od czasu do czasu problem z odpaleniem auta tzn. przekręcam kluczyk , odpala tak jak by na jednym cylindrze, hurgot w silniku.... szybko oczywiście gaszę, odpalam poraz drugi i czasem już jest normalnie a czasami dopiero za 3-4 razem .... później przez jakiś czas znów jest normalnie :./ Brak błędów silnika , check również się nie zapala.
  6. No właśnie, jakie koszty u Was ? ostatnio pytałem w Warszawie/Piaseczno w realu jest taki punkt z dorabianiem i Pan który tam obsługuje powiedział że nie da rady tego zrobić
  7. Witam, Chciał bym wymienić olej w mojej A4 B7 2.0 BPW ,czy kto mógł by polecić warsztat w którym wymienią mi olej w ABS ?? zrobią to dobrze i w dobrej cenie ?? 1.Ew. czy lepiej kupić samemu olej i jechać tylko na wymianę ? czy może zostawić to wszystko po stronie warsztatu ? 2.Czy w moim aucie jest skrzynia Multotronik ?(po przełączeniu w tryb "S" pokazuje że ma 7 biegów) jeśli tak, to ile trzeba do niej kupić oleju ?? 3. Wymiana dynamiczna czy statyczna ? 4. Czy wymienia się również filtr oleju ? Nikt nie poleci żadnego warsztatu ?? ;>
  8. Zastanów się jeszcze nad tymi 17" , będzie to laptop typowo stacjonarny,niewygodny z jakim kol wiek transporcie.
  9. Snap

    Czujnik wałka rozrządu

    A czy miałeś jakieś inne objawy uszkodzonego czujnika ?? np. ciężkie odpalanie ?? Miałem uszkodzony ten sam czujnik, na początku samochód ciężko odpalał, aż w końcu w ogóle nie można było odpalić samochodu. Wymieniłem czujnik na nowy, koszt z tego co pamiętam ok 150zł i po problemie, a wymienić możesz go sam, myślę że więcej jak 30 minut Ci to nie zajmę.
  10. Kobieta wyjęta z rzeczywistości po zakupie samochodu uszkodzonego dokonujesz 2 badań: - okresowe przed 1 rejestracją na terenie RP - pokolizyjne Procedura Twoja od zwyklej rejestracji przywiezionej fury różni się tylko tym, że masz dodatkowo wykonać badanie pokolizyjne. Gwoli ścisłości kolejność powinna być : 1. pokolizyjne 2. okresowe przzed 1 rej. Większosc WK do kolejnosci sie nie czepia bo OBA badania są wykonane .. Kobieta chce badania okresowego w dniu wydania dowodu rejestracyjnego miękkiego , to na jakiej podstawie zarejestruje auto skoro nie będzie miała danych potrzebnych do rejestracji które były by zawarte w DIP który jest przy badaniu okresowym... Nie wiadomo jak auto było uszkodzone , sam rejestrowałem niedawno a4 które było sprowadzone jako uszkodzone(uszkodzony silnik) i tak też było wpisane na F-vat, pojechałem zrobić przegląd i do wydziału komunikacji, i bez żadnego problemu przyjęli dokumenty i już mam twardy dowód... więc widać że Pani w okienku jest nadgorliwa.... wal bezpośrednio do kierownika, lub poluj na inna osobę przy okienku
  11. http://a4-klub.pl/index.php?/topic/375797-rewelacyjny-srodek-do-czyszczenia-ukladu-wtryskowego-diesla/?hl=datacol
  12. Kolega maju chciał żeby polecić mu konkretny tablet, a wy go do sklepu wysyłacie .... Ze swojej strony mogę Ci polecić Lenovo Tab2 A10-70L , ma wszystko czego potrzebujesz i bardzo dobrą rozdzielność, w tej cenie ciężko będzie Ci znaleźć coś lepszego .
  13. Wysokie NO3 ?? tzn. jakie ?? glony pojawiają się jak jest nieprawidłowy stosunek NO3 do PO4 , można o tym poczytać w internecie. Jakie jest podłoże w tym akwarium ? jakie jest oświetlenie? ile świecisz ? i jakie rośliny masz(rosną w nim) ? A powiedz mi co jest wysokie ? bo wydaje mi się że bez testów nie jesteśmy w stanie tego określić?. Następna brednia "filtry myjemy w najlepiej dostanej wodzie o tej samej temp co w akwarium bez chemii" jak mamy nie wypłukać bakterii jeśli myjemy filtr w wodzie nie z akwarium ?? wejdz na jakie kol wiek forum o akwarystyce i poczytaj, wszyscy Ci napiszą że najlepiej czyścić filtr w spuszczonej wodzie z dojrzałego akwarium. Kubełek czyścimy dopiero gdy widzimy znaczy spadek jego mocy , właśnie dlatego ze jest to siedlisko bakterii.
  14. Snap

    Pomoc audi b7 2.0tdi

    Poszukuję kogoś okolic Karczewa,Otwocka, Józefowa.... a w tygoniu może być również Mokotów,Piaseczno.... Ktoś ma VCDS-a i zrobi mi logi ? ew. ktoś kto zrobi mi pełną diagnostykę silnika ? Mam Vas-a ale nie da się nic zrobić logów. Silnik jest po remoncie , ale według mnie jeszcze coś go boli, czasami jest problem z odpaleniem, tzn. próbuje odpalić jak by coś tłukło albo w silniku albo o silnik, po wyłączeniu i ponownym odpaleniu jest OK. Według mnie, nie ma też takiej mocy jak mieć powinien... i trochę jak się jedzie to trzęsie silnikiem , wiem że to diesel i może trochę trząść ale wydaje mi się że nie aż tak. A i jeszcze jedno mi się przypomniało , czasami tak jak by przechodził w jakiś tryb, być może awaryjny ? nie wiem, objawia się to tym iż po ruszeniu miejsca wchodzi normalnie na obroty , ale już jak się hamuję i schodzą biegi w dół to obroty zatrzymują się na ok 1,4tys.... dopiero przy praktycznie zatrzymaniu schodzą do 900.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...