lukasz7871 Opublikowano 24 Lutego 2016 Opublikowano 24 Lutego 2016 Witam, na forum jest świeży. Niedawno zakupiłem A4'ke i powoli zaczynam ją ogarniać Ostatnio wymieniłem przepławkę, wpadła Magneti Marelli- wskazania org Boschowskiej były sporo za niskie i wpadała w dziwne fazy z falowaniem obrotów. Ale nie w tym problem, problem w tym, że zaobserwowałem iż co jakiś czas ciśnienie doładowania sięga 0,1 bara, a zwykle te ponad 0,5. Ciśnienie obserwuje na wskaźniku auto gauge oraz odczuwalna moc spada. Myślę, czy to nie czasem wina zaworku N75 lub DV ewentualne sztanga turbosprężarki lub zawór spalin. I tak myślałem czy nie wrzucić zamiast DV Forge 007- jak uda mi się znaleźć+ jakiś stożek lub grzybek.
Unf Opublikowano 24 Lutego 2016 Opublikowano 24 Lutego 2016 Ulala 1. Ogolnie opinia jest taka, ze przyplywomierze uzywa sie tylko i wylacznie firmy Bosh. Wiec po 1 moze to byc problem ze uzyles MM. 2. Po drugie musisz zbadac szczelnosc dolotu, potrzebuejsz do tego sprezarki powietrza i troche pomyslowosci, lap instrukcje: http://www.a4mods.com/index.php?page=webcontent/pages/boostleak.html&category=5 3. Zawor DV mozesz latwo sprawdzic jak go wyjmiesz, od dolu wciskasz sprezynke srubokretem i wtedy od gory zaslaniasz maly krociec palcem - sprezynka musi sie trzymac tak dlugo az nie puscisz palca, lap instrukcje (od 50 sekundy gosc robi to co napisalem): 4. N75 mozna sprawdzic podpinajac go na krotko np do akumulatora i powinien cykac. 5. Co do sztangi turbiny... wezyk ktory idzie od gruszki do N75 podpinasz z kompresorem i dmuchasz 0,5bar. Wtedy powinienes slyszec jak klapka od strony goracej sie otwiera i zamyka. Choc co do turbiny calosciowo, to tak naprawde najlepiej (i niestety najkosztowniej) oddac do regeneracji. Witaj w swiecie 1.8T - zanim auto bedzie na tip - top czeka Cie duuuuuuzo godzin spedzonych w garazu Ale potem jaka satysfakcja...
krzysiekml Opublikowano 24 Lutego 2016 Opublikowano 24 Lutego 2016 te magneti marelli to już możesz wymienić,nie miałem jeszcze sprawnego który by działał poprawnie w b5 jak i b6 każdy przekłamywał średnio 10-15g/s,mowa o nowych
lukasz7871 Opublikowano 25 Lutego 2016 Autor Opublikowano 25 Lutego 2016 Co do przepławki, to mierzona wartość teraz mieści się w zakresie i sięga wysoko, wcześniej na Boschu nisko sięgała i raz mało raz dużo. Objaw z turbo był przed zmianą przepływki. W sumie co do DV to bez demontażu podepnę wakuometr i spr czy podciśnienie się utrzymuje. Sztanga spoko sprawdzę, a co do zaworu N75, to raczej chyba nie jest to jego wina, bo wtedy albo by przeładowywało cały czas jak by padł albo było by cały czas full podciśnienie. Chyba, że się mylę? No i z tą szczelnością dobry patent, muszę coś takiego zrobić.
krzysiekml Opublikowano 25 Lutego 2016 Opublikowano 25 Lutego 2016 a ile jest teraz na tej przepływce ? loga robiłeś ?
lukasz7871 Opublikowano 6 Marca 2016 Autor Opublikowano 6 Marca 2016 Nie robiłem loga, nie mam vaga tylko Boscha i obserwowałem parametry podczas jazdy. Ale chyba będę musiał skołować vaga i kupić interface. Póki co walczę z cieknącym olejem- jakiś kretyn nie dokręcił powrotu z turbo, miska i pokrywa się też poci. I martwi mnie trochę nadmierne kopcenie na biało. Edit. Uporałem się z cieknacym olejem, ciepło z powrotu turbo. Problem opisany wcześniej ustąpił na jakiś czas a teraz znów powrócił i raz niedoladowuje a raz przeładować potrafi na 1 bar, jak myślicie?
rafal9119 Opublikowano 6 Marca 2016 Opublikowano 6 Marca 2016 Powrot turbo to ta rurka u dolu turbiny? Przykrecona na dwie sruby?
rafal9119 Opublikowano 7 Marca 2016 Opublikowano 7 Marca 2016 Wyciagales turbo by to zrobic bo i mi lekko sie tam poci
lukasz7871 Opublikowano 8 Marca 2016 Autor Opublikowano 8 Marca 2016 Nie trzeba wyciągać turbo, na śrubka niżej to pikuś ta wyżej to krótka przedłużka, mała grzechotka imbus 5tka i odkręcisz. Ja to robiłem na podnośniku 2 kolumnowym to miałem widok z dołu dobry. Tyle, że u mnie ktoś zamiast imbusa dał zwykłą śrubę i mi trochę utrudnił. Czekam na jakiś luźny dzień to posprawdzam po kolei to co wyżej opisano. N75 sprawdziłem tyle, że cyka narazie. I chyba zrobię testa propo DV czy jak puszcze jeden króciec w atmosfer to będzie wywalać błąd oczywiście wlot do turbo w miejsce dv zatkam. Chciałem kupić forge 007 ale nie mogę go nigdzie znaleźć.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się