jacek1982 0 Opublikowano 26 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2016 Witam. Z racji, że to początek mojej przygody z VAG i Logami proszę o pomoc w zdiagnozowaniu problemu w mojej audiczce. Obajwy: po przekroczeniu ok 3600-3800 obrotów auto traci moc i VAG pokazuje błąd 17965 Problemy towarzyszące prawdopodobnie nie mające wpłwu na opisywany problem: - wyciek paliwa spod nastawnika pompy wtryskowej od dłuższego czasu i był przed pojawieniem się problemu (w przyszłym tygodniu mechanik) - temperatura czynnika chłodzącego podczas pracy osiąga maksymalną temperaturę ok 64st C - prawdopodobnie walnięty termostat - problem też występował przed pojawieniem się problemu z brakiem mocy. Wklejam logi dynamiczne: http://vaglog.pl/log_252008.html http://vaglog.pl/log_252007.html Czytając forum napotkałem dwa podobne tematy ale bez wskazania rozwiązania problemu: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/340355-19-1z-odcina-turbine-vag-com/ http://a4-klub.pl/index.php?/topic/168376-b5-ahu-prosze-o-ocene-logow/ We wspomnianych powyżej postach też występuje przeładowanie turbiny oraz charakterystyczne przejście duty cycle z ok 92 na 68.1 i w tym miejscu pojawia się błąd sterownika. Proszę także o zerknięcie czy przepływomierz jest OK. Kupiłem w sierpniu 2015 nowy oryginalny i wymieniłem padnięty. Z góry dziękuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzycho0 0 Opublikowano 7 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2016 Błąd: 17965-Ciśnienie turbosprężarki (TC) - przekroczona granica > podłączenie węża, co do logów to nie za bardzo pomogę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigu888 0 Opublikowano 14 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2016 No przechodzi w tryb awaryjny bo turbina pompuje niemal 1,4b!!! Jak tak pojeździsz dłużej to zawartość turbiny wyleci za chwile wydechem! Przyczyna: nie otwiera się WG. Powód: uszkodzony/źle podłaczony n75 lub nieszczelności na wężykach doprowadzających ciśnienie do n75 lub od n75 do gruszki wg. Ewentualnie coś mechanicznie blokuje klapkę WG i uniemożliwia jej ruch - upuszczenie nadmiaru spalin do wydechu. Pozostałe problemy o których piszesz nie mają z tym nic wspólnego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek1982 0 Opublikowano 25 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2016 Dzięki za odpowiedzi. Przyczyna: padnięty zawór N75 - tak jak bigu888 pisał. Po wymianie N75 elegancko śmiga. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigu888 0 Opublikowano 26 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2016 Cieszę się, że pomogłem. Pozdrawiam i zapraszam jeśli będą potrzebne wtryskiwacze:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się