Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Obrotomierz nie działa


szmitu

Rekomendowane odpowiedzi

Witam miłośników Audi.Mam pewien problem, mianowicie przestał całkowicie działać obrotomierz.Po przewertowaniu forum prawdopodobną przyczyną miały okazać sie zimne luty w desce rozdzielczej, jednak elektronik stwierdził, że są jak najbardziej ok.Prosze o pomoc, co może być przyczyna?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam miłośników Audi.Mam pewien problem, mianowicie przestał całkowicie działać obrotomierz.Po przewertowaniu forum prawdopodobną przyczyną miały okazać sie zimne luty w desce rozdzielczej, jednak elektronik stwierdził, że są jak najbardziej ok.Prosze o pomoc, co może być przyczyna?

Sprawdź regulator napięcia w alternatorze, to on odpowiada za sygnał w obrotomierzu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy czujnik przy skrzyni odpowiada za sygnał do obrotomierza czy do prędkościomierza bo z tego co wiem to do tego drugiego?

Napisałem przecież wcześniej co odpowiada za sygnał obrotomierza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok kolego dzieki.Nie denerwuj sie bo wole sie upewnic.Sam zobacz pare postow wyzej co napisal kolega "spetsnaz"

Wiem co napisałem :naughty: Czy sygnał wcześniej zanikał? Gubiłeś obrotomierz, czy stało się to z dnia na dzień, podczas jazdy, czy po odpaleniu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ha ale ze mnie zawias :wallbash: nie zkminiłem że to Ty:)Obrotomierz przestał dzialac z dnia na dzien.Wczesniej nic nie wskazywalo zeby cos bylo nie tak.Wyciagalem juz deske i elektronik sprawdzal zimne luty - wszystko ok, deska sprawna.Podpinalem tez auto do vaga i tam rowniez nie bylo bledow.Chce sprawdzic ten nieszczesny czujnik tylko nie wiem gdzie go znalesc.

Jeszcze raz dzieki za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy napiszcie mi jeszcze czy ten czujnik przy skrzyni to czujnik obrotów wału, tzw czujnik halla?

Nie masz u siebie czujnika Halla. W skrzyni znajduje się czujnik prędkości oraz biegu wstecznego.

Sprawdź połączenia elektryczne przy alternatorze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też u siebie miałem problem z obrotomierzem (fakt że inny silnik bo PB) i rozwiązałem go dopiero po dłuższym czasie-nikt nie wiedział co jest. Sprawdzane były zimne luty w zegarach, kupiony drugi licznik (chociaż test zegarów wychodził pozytywnie), sprawdzona cała instalacja elektryczna, sprawdzony komputer, błędów żadnych też nie było I nic nie pomagało. Długo jeździłem bez obrotomierza i z kolorofonem na zegarach (paliły się wszystkie kontrolki) i nie załączała się klimatyzacja. Padało jeszcze podejrzenie na impulsator zapłonowy i czujnik halla. Aż trafiłem do konkretnego gościa. Diagnoza była szybka krótka i trafiona-do wymiany cały komputer (pognite ścieżki). Tak też zrobiłem-i od tego zabiegu jak ręką odjął :) Nie wiem skąd u Ciebie motorek dostaje sygnał na obrotomierz ale na pewno musi iść przez komputer-spróbuj sprawdzić jeszcze to

Sorki za "krótką" historię mojego przypadku ale może doszukasz się u siebie podobnych objawów :)

Powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...