Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Podświetlenie wnętrza i kilka innych problemów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam wszystkich forumowiczów.

Przeglądałem i czytałem inne posty zbliżone do mojego ale nie znalazłem odpowiedzi, więc zakładam nowy.

Posiadam A4 Quattro po lifcie 99' i mam problemy z którym borykam się od jakiegoś czasu.

#1 Otóż miałem radyjko chorusa ale było już strasznie zmęczone i postanowiłem go zmienić. Do sprawy podszedłem z wielkimi chęciami i wiedziałem że jest mi potrzebny adapter do połączenia kości z auta z radyjkiem, ale po przejrzeniu schematów zrobiłem sam zestaw kabelków, które porządnie zaizolowałem i spasowałem. Sprzęt zadziałał i gra do tej pory z czego jestem zadowolony :) Niestety w trakcie podłączania kabelków jeden z kabelków zwarł mi się z karoserią. Troszkę się przestraszyłem gdyż poleciał dym i to dosyć spory z okolicy bezpieczników. Sprawdziłem je i był uwalony bezpiecznik F1 5A i palił kolejne. Sprawdziłem miernikiem i wskazuje ok 8,5A. Po czym stwierdzam że izolacja się przepaliła i zwarły się kabelki. Przy bezpiecznikach są to cienkie kabelki koloru czarny z zielonym paskiem i czarny z żółtym paskiem. Nie mam oświetlenia nawiewów, klimatronik lekko się żarzy i wszystkie światła i migacze działają wraz z podświetleniem tablicy rejestracyjnej. Podświetlenie zegarów świeci się od razu od kiedy włączę zapłon, a powinny się zapalić same kontrolki (wnioskowałem się tu na filmikach z youtube). Wczoraj rozkręciłem element pod kierownicą i przekładałem po kolei wszystkie kości z drugiej instalacji, która była wymontowana z działającego auta. Nic to nie pomogło, a nie chciałem dalej rozbierać ponieważ nie mam gdzie tego robić, bo auto stoi na parkingu :/ Zamówiłem sobie interfejsa z nadzieją że on mi wskaże, gdzie leży błąd.

#2 Od kilku dni nie mam również podświetlenia bagażnika i lampek w drzwiach podsufitki oraz tych na nogi. Są wszystkie, ale jak przełączę przycisk na podsufitce na 1 czyli stale włączone, nawet jak otwieram drzwi jest oki. O co kaman o.O ??? Może to być kolejne zwarcie?

#3 Przy okazji, nie ma może ktoś pompki centralnego zamka? Ponieważ moją szlag trafił ;) Wiatraczek się rozsypał i silniczek pewnie też :P

Proszę o wyrozumiałość, lubię majsterkować ale nie chcę sam się za to brać i wolę zapytać doświadczonych osób.

Edytowane przez Michał23
Opublikowano

Nie wszystko rozumiem co piszesz ale bezpiecznik F1 jest od podgrzewanych spryskiwaczy. Kable czarno-biały i czarno-zielony są od kierunkowskazów. Kabel czarno-żółty jest po przekaźniku odciążającym X i zasila bezpiecznik F1. Za oświetlenie wnętrza w większości odpowiada pompka. Piszesz "jeden z kabelków zwarł mi się z karoserią", a miał jakiś kolor?

Opublikowano

To był ten zasilający od radyjka albo ten drugi od stacyjki. Auto miałem odpalone, bo siedziałem w aucie na parkingu przy -14 i miałem trzy przewody wypięte z kostek, trzeci był od wzmacniacza tylnych głośników.


To był ten zasilający od radyjka albo ten drugi od stacyjki. Auto miałem odpalone, bo siedziałem w aucie na parkingu przy -14 i miałem trzy przewody wypięte z kostek, trzeci był od wzmacniacza tylnych głośników.

up?

Opublikowano

Odpowiedź dotyczącą #2

Z lampka mi mialwm to samo,u mnie był przegnity jeden kabel w instalacji pod kanapa tył i koniecznie sprawdź wszystkie kostki w słupku przy drzwiach kierowcy. U mnie też na 1 działało tylko i okazało się że te kostki były popalone

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...