Michał23 Opublikowano 2 Marca 2016 Opublikowano 2 Marca 2016 (edytowane) Witam wszystkich forumowiczów. Przeglądałem i czytałem inne posty zbliżone do mojego ale nie znalazłem odpowiedzi, więc zakładam nowy. Posiadam A4 Quattro po lifcie 99' i mam problemy z którym borykam się od jakiegoś czasu. #1 Otóż miałem radyjko chorusa ale było już strasznie zmęczone i postanowiłem go zmienić. Do sprawy podszedłem z wielkimi chęciami i wiedziałem że jest mi potrzebny adapter do połączenia kości z auta z radyjkiem, ale po przejrzeniu schematów zrobiłem sam zestaw kabelków, które porządnie zaizolowałem i spasowałem. Sprzęt zadziałał i gra do tej pory z czego jestem zadowolony Niestety w trakcie podłączania kabelków jeden z kabelków zwarł mi się z karoserią. Troszkę się przestraszyłem gdyż poleciał dym i to dosyć spory z okolicy bezpieczników. Sprawdziłem je i był uwalony bezpiecznik F1 5A i palił kolejne. Sprawdziłem miernikiem i wskazuje ok 8,5A. Po czym stwierdzam że izolacja się przepaliła i zwarły się kabelki. Przy bezpiecznikach są to cienkie kabelki koloru czarny z zielonym paskiem i czarny z żółtym paskiem. Nie mam oświetlenia nawiewów, klimatronik lekko się żarzy i wszystkie światła i migacze działają wraz z podświetleniem tablicy rejestracyjnej. Podświetlenie zegarów świeci się od razu od kiedy włączę zapłon, a powinny się zapalić same kontrolki (wnioskowałem się tu na filmikach z youtube). Wczoraj rozkręciłem element pod kierownicą i przekładałem po kolei wszystkie kości z drugiej instalacji, która była wymontowana z działającego auta. Nic to nie pomogło, a nie chciałem dalej rozbierać ponieważ nie mam gdzie tego robić, bo auto stoi na parkingu :/ Zamówiłem sobie interfejsa z nadzieją że on mi wskaże, gdzie leży błąd. #2 Od kilku dni nie mam również podświetlenia bagażnika i lampek w drzwiach podsufitki oraz tych na nogi. Są wszystkie, ale jak przełączę przycisk na podsufitce na 1 czyli stale włączone, nawet jak otwieram drzwi jest oki. O co kaman o.O ??? Może to być kolejne zwarcie? #3 Przy okazji, nie ma może ktoś pompki centralnego zamka? Ponieważ moją szlag trafił Wiatraczek się rozsypał i silniczek pewnie też Proszę o wyrozumiałość, lubię majsterkować ale nie chcę sam się za to brać i wolę zapytać doświadczonych osób. Edytowane 2 Marca 2016 przez Michał23
badyl666 Opublikowano 3 Marca 2016 Opublikowano 3 Marca 2016 Nie wszystko rozumiem co piszesz ale bezpiecznik F1 jest od podgrzewanych spryskiwaczy. Kable czarno-biały i czarno-zielony są od kierunkowskazów. Kabel czarno-żółty jest po przekaźniku odciążającym X i zasila bezpiecznik F1. Za oświetlenie wnętrza w większości odpowiada pompka. Piszesz "jeden z kabelków zwarł mi się z karoserią", a miał jakiś kolor?
Michał23 Opublikowano 8 Marca 2016 Autor Opublikowano 8 Marca 2016 To był ten zasilający od radyjka albo ten drugi od stacyjki. Auto miałem odpalone, bo siedziałem w aucie na parkingu przy -14 i miałem trzy przewody wypięte z kostek, trzeci był od wzmacniacza tylnych głośników. To był ten zasilający od radyjka albo ten drugi od stacyjki. Auto miałem odpalone, bo siedziałem w aucie na parkingu przy -14 i miałem trzy przewody wypięte z kostek, trzeci był od wzmacniacza tylnych głośników. up?
uzytkownik12 Opublikowano 26 Marca 2016 Opublikowano 26 Marca 2016 Odpowiedź dotyczącą #2 Z lampka mi mialwm to samo,u mnie był przegnity jeden kabel w instalacji pod kanapa tył i koniecznie sprawdź wszystkie kostki w słupku przy drzwiach kierowcy. U mnie też na 1 działało tylko i okazało się że te kostki były popalone
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się